środa, 9 sierpnia 2017

Pierwsza współpraca z SheIn

Ostatnio udało mi się nawiązać współpracę z firmą SheIn z czego się bardzo cieszę. Tak jak wspominałam w jednym z ostatnich wpisów, każdą współpracę traktuję jako nagrodę za trud i wysiłek włożony w prowadzenie bloga, dlatego myślę, że warto zgodzić się na jej podjęcie. Uważam, że jedno nie wyklucza drugiego, a posty dotyczące współpracy, oczywiście w rozsądnej ilości urozmaicają nasz internetowy kącik. Jeżeli robimy coś z pasji to taka propozycja jest jak najbardziej miłym dodatkiem. Każda współpraca nas czegoś uczy i pomaga zdobywać doświadczenie w wielu kwestiach. Wracając, firma SheIn ma na swojej stronie naprawdę bogaty asortyment. Ich stroje zachwycają krojem, najmodniejszymi wzorami, a także najróżniejszą gamą kolorów. Zarówno ubrania jak i dodatki nie są nudne czy monotonne, każda rzecz ma w sobie to coś. Przyciągają uwagę, a także zachęcają by przygarnąć je w progi swojej szafy. Są naprawdę warte swojej ceny, a ich jakość z pewnością dorównuje ich zewnętrznym zaletom. Jestem pewna, że każdy znajdzie tam coś dla siebie i będzie odwiedzał tą stronę jeszcze nie raz. Natomiast mnie najbardziej zachwyciły plecaki dostępne na stronie SheIn. Z racji tego, że powoli zbliża się rok szkolny warto zaopatrzyć się w plecak z ciekawym wzorem lub modnym motywem. Wybór jest naprawdę duży! Poza tym zauroczyły mnie znane wszystkim bluzki typu off shoulder, niektóre z nich są naprawdę urocze! Te z motywem róży to prawdziwe perełki!  Na stronie SheIn znajdziecie także ogromny wybór szortów, które są idealne na upalne dni. Dostępnych ich tam jest całkiem sporo poczynając od tych typu denim kończąc na tych materiałowych. Według mnie każdy znajdzie tam coś dla siebie, wystarczy się o tym przekonać zaglądając na ich stronę KLIK

Przygotowałam również parę rzeczy, które najbardziej przypadły mi do gustu. Być może przy zakupie własnych skorzystacie także z moich propozycji.

Off shoulder blouse
        bluzka nr.1                                                                             bluzka nr.2                                                           bluzka nr.3   
Bluzki typu off shoulder pokochałam całkiem niedawno i nie byłabym sobą gdybym nie posiadała chociaż jednej z nich. Szczególnie te z motywem róży są moimi ulubionymi. Off shoulder są idealne na cieplejsze, letnie dni  i nadają szyku każdej stylizacji. Niektóre z nich są naprawdę urocze! Ponadto są bardzo modne w tym sezonie i powinny zagościć w każdej szafie.

Shirt shorts
                    szorty nr.1                                         szorty nr.2                                                  szorty nr.3
Krótkie spodenki to must have w każdej szafie na gorące, upalne dni. Są także nierozłącznym towarzyszem jak i niezbędnikiem na wakacyjne wyjazdy. Jestem pewna, że każda z nas posiada ich kilka par w swojej szafie, jednak szortów nigdy nie za wiele. Na stronie SheIn można znaleźć prawdziwe perełki, które warto zabrać ze sobą na wakacje w tropikach, nad morzem czy też jeziorem.

Backpacks
              plecak nr.1                                                    plecak nr.2                                                                plecak nr.3
Nie mogłam również zapomnieć o plecakach. Teraz kiedy został niecały miesiąc wakacji warto rozpocząć ich poszukiwania. Na stronie SheIn można znaleźć naprawdę mnóstwo plecaków, które zachwycają swoimi kolorami, wzorami czy też motywami. Mnie najbardziej zauroczyły te w kolorze pudrowego różu oraz te z motywem kwiatów, które wyglądają wprost obłędnie!

Byłabym wam mega wdzięczna, gdybyście kliknęli w linki i podali w komentarzu cenę powyższych rzeczy. Mogę was zapewnić, że na pewno się odwdzięczę!

35 komentarzy:

  1. gratuluje nawiązania współpracy
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowej współpracy! :)
    Uwielbiam bluzki hiszpanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że podchodzisz do współpracy z daną marką jak do nowego wyzwania, a nie taniej reklamy, którą niektórzy wiecznie próbują gdzieś wcisnąć... Jesteś bardzo wiarygodna w swoich propozycjach i opisach, like it! <3

    Pozdrawiam
    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy ^^ Świetne są te krótkie spodenki i bardzo ładny jest ten pierwszy plecak :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni maja piekne rzeczy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/jak-to-jest-dostac-wymarzona-prace.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje współpracy :) te spodenki i plecaczki sa cudowne !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy! Te ubrania są naprawdę śliczne ♥
    Pozdrawiam
    https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że udało Ci zrealizować kolejny krok. Brawo !!
    Ciuszki bardzo ciekawe :)



    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś Shein pisało do mnie o współpracę i kompletnie nie wiem dlaczego, bo nawet nie prowadzę bloga o takiej tematyce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ciuszki, spodenki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy + ubrania naprawdę zachęcają!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Shein to spoko firma :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka 2: 10, spodenki 3: 8, plecak 1: 12;
    Poklikane, bardzo mi się podobają, zwłaszcza te przeze mnie wymienione :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są te ciuszki.
    Gratuluje współpracy.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziejs podobają mi się plecaki :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Oslo ♥
    Pozdrawiam i obserwuję.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy wybrałaś! :* Gratuluję współpracy :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozowa koszulka, biale spodenki i rozowy plecaczek to swietny zestaw! Wybralas super ciuchy. Gratuluje wspolpracy kochana! Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddajemy obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z Shein współpracuję od kilku lat :) Plecaki są świetne!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję nawiązania współpracy!! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsza bluzka z kwiatowymi haftami, przepiękna!
    poklikane :)
    i życzę owocnej współpracy!

    zapraszam do siebie, odwdzięczam się
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej zauroczył mnie ten pierwszy plecak *.*
    Poklikane: $10.00, $10.00, $11.00, $13.00, $8.00, $12.00, $24.00, $15.00

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję nawiązania współpracy!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje Współpracy. Mają piękne rzeczy! :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG


    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! Podobają mi się te spodenki :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Great selection dear!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też kiedyś miałam okazje z nimi współpracować. Tak naprawdę każda marka ma te same ubrania, chodzi mi o krój, odcienie, styl, jednak niektóre wyróżniają się jakością ubrań i do tych właśnie należy Shein.

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Fajne rzeczy i piękny blog. Zostawiam follow i zapraszam do mnie, zawsze daję coś w zamian! Pozdrawiam XOXO https://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście gratuluję nawiązania współpracy. Mam nadzieję, że w przyszłości będziesz miała ich więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję :) Rzeczy mają bardzo ładne :)

    https://www.instagram.com/magdamaciejowska/

    OdpowiedzUsuń
  30. nie ma problemu- wszystko poklikane ;3
    gratuluje wspolpracy!

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/street-style-ala-in-london.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulację kochana, poklikałam :) Powodzenia !
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Strona główna