niedziela, 16 lipca 2017

Przepis na niezapomniane wakacje


''Zabierz mnie w daleką, niesamowitą podróż. Pozwól zostawić za sobą przeszłość, wyciągając z torebki paszport. Wyruszając w nieplanowaną, pełną oczekiwania i ekscytacji trasę. Wyjeźdźmy nad ranem po kryjomu, kiedy nikt nie patrzy. Niech gwiazdy będą powierniczkami naszych tajemnic. Chłońmy nasuwające się naszym oczom widoki. Pozwól moim włosom być rozwiewanym, pomóż im tańczyć na wietrze. Niech moja delikatna jak pajęcza nić, letnia sukienka pląsa w rytm szumu fal. Spraw bym poczuła krople słonej wody na policzkach, subtelnie dotykające mojej twarzy. Pozwól mi słyszeć szum fal, czuć zapach lasu, otaczającego mnie ogromnymi koronami drzew. Pozwól mi biec przed siebie, dotykając stopami rozgrzanego piasku. Czuć delikatne drobinki przesypujące się między szczupłymi palcami. Oddziałuj na moje zmysły. I proszę nie zatrzymuj mnie- chcę znów poczuć się wolna od wszelkich zmartwień i kłopotów. Jak co roku zostawić za sobą przeszłość, cieszyć się tym co teraz, nie myśleć o jutrze. Biec przed siebie, tak ciągle biec nie oglądając się za siebie. Spraw uśmiech na mej twarzy, niech szczęście wypełnia całe moje ciało i duszę. Chcę znów odegnać od siebie złe myśli. Pozbądź się moich lęków, rozczarowań, niespełnionych snów o jutrze, tak długo skrywanych pod moją skorupą samotności. I bądź przy mnie, pomożesz mi ubrać w słowa wspomnienia, które chcę przycisnąć mocno do piersi i zatrzymać na długo przy sobie. Rozjaśnij blaskiem ciemność letniego wieczoru i pomóż mi czerpać z życia jak najwięcej zanim zapadnie mrok..."

Dlatego: Spraw by każdy dzień nadchodzących wakacji stał się niezwykle wyjątkowy. Wykorzystaj te dni najlepiej jak potrafisz. To lato należy właśnie do ciebie! Niech świat stanie przed tobą otworem. Czerp przyjemność z każdej drobnostki, a także chwytaj gorące promienie słońca. Podróżuj, podróżuj i jeszcze raz podróżuj. Mega zachęcam cię do tego typu aktywności. Zwiedzaj wspaniałe miejsca, ciesz się chwilą i fotografuj. Nie zapominaj także o odpoczynku! Stawiaj go przede wszystkim na pierwszym miejscu i nie dopuść do tego, aby się to zmieniło. Znajdź czas dla siebie, wycisz się za cały miniony rok. Ale przede wszystkim nie zmarnuj tych wakacji! Chwytaj każdy dzień, każdą przemijającą chwilę, która już nigdy nie wróci. Zapisuj w swojej pamięci cenne wspomnienia na długie, zimowe wieczory. Planuj bądź działaj całkowicie spontanicznie. Zdecyduj jaki będą miały charakter twoje wakacje i jak będą wyglądać. Rób to na co masz ochotę, a przede wszystkim spędź je tak jakby jutra miało nie być!

34 komentarze:

  1. Carpe diem :) Bardzo ładne zdjęcia, takie klimatyczne.
    https://zeszminkanaustach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia skojarzyly mi się z jakąś nimfa pośród drzew hihi ale sądzę że przepisy na udane wakacje nie ma , po prostu najwaNiejsze jest to by robić to co się kocha :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Twoje posty są pisane z taką magią!
    Może inaczej.
    Te zdjęcia są magiczne!
    Naprawdę cudownie, kocham takie posty, pisz więcej!
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, cudownie wyglądasz. Zamierzam spędzić te wakacje najlepiej jak się da :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :D takie najbardziej lubię ;3 zdjęcia są prześliczne *-* pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny post, pięknie napisane. No i zdjęcia, to prawdziwa magia, która chyba ukrywa się w tak pięknych oczach, no i również stylizacji, która jest tak bajkowa i piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje to najlepszy czas na podróże, odkrywanie nowych miejsc, a siedzenie w domu jest ogromną stratą czasu. Żałuję, że skończyłam szkołę i swoje wakacje spędzam jak resztę roku - w pracy. ;)


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. zmotywowałaś mnie :D Moje wakacje miały już wyglądać tak że bym leżała z laptopem cały dzień i oglądała seriale... Piękna sukienka ! Pozdrawiam
    nicolepilat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka marzenie! Wyglądasz jak księżniczka! :) I pięknie napisane. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia.
    A post pozytywnie napisany. Aż daje kopa by spędzić te wakacje jak najlepiej.
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne napisane, aż od razu mam więcej motywacji do wykorzystania wakacji jak tylko się da!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam podróże, niestety w lipcu niespecjalnie korzystam z wolnego, bo odbywam praktykę studencką, ale mam nadzieję, że sierpień będzie bardziej obiecujący. :)

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post, dodałaś mi energii - no i piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękną sukienkę :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful dress and photos, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia i sukienka!!! ♥
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja staram sie dobrze wykorzystac te dwa miesiace. Nie chce ich zmarnowac na lenistwie i nic nierobieniu. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna sukienka c; Tekst wpisu mega przemyślany! Super

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo motywujący post, super! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia *.*
    pozdrawiam https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post :) Świetny post i super zdjęcia ;) Zapraszam do mnie na nowy post :D
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/2017/07/clouds.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja i zdjęcia. Jakbym mogła wiedzieć, gdzie kupiłaś tą sukienkę?

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog! :)

    Zapraszamy do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta sukienka jest boska ! Nie wiem czy Ci towarzyszyć ktoś mówił, ale masz magiczne oczyska *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi kojarzysz się z dobrą wróżką... i masz rację korzystajmy z wakacji... :) Pozdrawiam gorrrąco. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  28. ŚLiczne zdjęcia! Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia naprawdę prześliczne! Sama niestety muszę sprawić aby sierpień nie popsuł mojego tymczasowego odczucia po tych wakacjach. Oby był niezapomniany!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia są cudne.
    Pięknie wyszłaś na zdjęciach.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dokładnie tak, czerp radość z każdego dnia i poznawaj nowe miejsca !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Strona główna