sobota, 8 lipca 2017

Pierwsza współpraca z Zaful

Dzisiaj przychodzę do was z innym postem niż zazwyczaj. Tym razem nie będą to przemyślenia ani post z serii fotograficznych. Mój mały internetowy kącik jak wiecie tworzę tylko i wyłącznie z pasji, ale jeśli ktoś docenia mój wkład włożony w kreowanie tego zakątka, myślę, że warto się zgodzić na podjęcie współpracy. Traktuje ją jak nagrodę za ciężką pracę i jest mi niezmiernie miło, gdy dostaję tak wspaniałą propozycję. Ostatnio udało mi się nawiązać współpracę z firmą Zaful i mega się z tego cieszę! Firma ma naprawdę świetnej jakości asortyment, poza tym mamy naprawdę duży wybór produktów, więc jest w czym wybierać. Na ich stronie znajdziecie wszystko, od bluzek typu off shoulder, po spodnie aż po pędzle do makijażu. Wybór jest jak najbardziej spory. Jednak najbardziej zachwyciły mnie stroje kąpielowe, to prawdziwe perełki! Mają niezwykle ciekawe wzory, kroje, a także dobór kolorów. Przyciągają uwagę, a ich niezliczona ilość sprawia, że nie możemy się zdecydować chociażby na jeden z nich. Teraz kiedy nadeszło lato, a większość z nas poszukuje wymarzonego kostiumu kąpielowego, warto rozejrzeć się w jego poszukiwaniu na stronie Zaful. Myślę, że taki kostium sprawdzi się nie tylko na tropikalne wyjazdy za granicę, nad morze bądź jezioro, ale także na popołudnie spędzone we własnym basenie w miłym towarzystwie najbliższych. Według mnie każdy znajdzie tam coś dla siebie i jestem pewna, że będziecie zadowoleni! Musicie się o tym przekonać zaglądając na ich stronę KLIK 
Dodatkowo dla wszystkich czytelników mojego bloga mam kod rabatowy EchoM01. Jeżeli kwota waszego zamówienia będzie wynosiła 30 zł zapłacicie o 3 zł mniej, a jeżeli 50 zł o 5 zł mniej itp.
Przygotowałam również dla was bikini, które najbardziej mi się spodobały. Być może przypadną one wam do gustu i przy zakupie własnego stroju wybierzecie podobne wzory.

Palm Trees
     strój kąpielowy nr.1                                                              strój kąpielowy nr.2                                  strój kąpielowy nr.3
Od jakiegoś czasu jestem zakochana w motywie palmy. Przypominają mi wakacje, świetną pogodę, nadmorskie klimaty. Dlatego nie mogłam również nie wybrać strojów kąpielowych z tym motywem. Przyznajcie, że prezentują się naprawdę świetnie. Pokochałam te kolorki całym serduszkiem!

Pink Flamingo
      strój kąpielowy nr.1                                                 strój kąpielowy nr.2                                             strój kąpielowy nr.3
Różowe stroje kąpielowe najbardziej przypadły mi do gustu. Być może dlatego, że moim ulubionym kolorem jest pudrowy róż. Nie mogłam zdecydować się na wybór ulubionych trzech strojów, każdy w sobie miał coś co mi się mega podobało. Wiązania, góra bikini typu off shoulder, motyw muszli każdy z tych motywów ma swój urok!

White twite
               strój kąpielowy nr.1                                             strój kąpielowy nr.2                                       strój kąpielowy nr.3
Natomiast zawsze podobały mi się białe stroje kąpielowe. Z pewnością ładnie podkreślają opaleniznę i naprawdę świetnie wyglądają na opalonym ciele. Ich świetne wycięcia równie dobrze uwydatniają sylwetkę. Najbardziej podobają mi się białe stroje kąpielowe w stylu boho, są naprawdę urocze!

Byłabym wam mega wdzięczna gdybyście poklikali w linki. Zazwyczaj o to nie proszę, ale tym razem bardzo mi zależy. Na pewno się odwdzięczę!

54 komentarze:

  1. Świetne stroje kąpielowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowe stroje, gratuluje współpracy kochana:)

    http://sandziv.blogspot.com/2017/07/moja-pierwsza-wishlista-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe bikini z frędzelkami jest przeurocze! <3 A Tobie kochana gratuluję i życzę więcej takich propozycji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne stroje kąpielowe! :*
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :) Ładne rzeczy wybrałaś ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały jednoczęściowy stój jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy😃😃
    Pozdrawiam
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentują się naprawdę dobrze :D
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy! Jeju sama chciałabym taką zawrzeć! Te pierwsze kostiumy są po prostu przecudowne
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowe kostiumy najbardziej mi się podobają. Gratuluje współpracy!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, są naprawdę cudowne! Zazdroszczę ich :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. lovely :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne stroje http://alcohales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Propozycje strojów są cudowne! Palm trees wymiatają<3 Mój ulubiony wzór ostatnimi czasy..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zakochana w strojach, są przepiękne <3

    POzdrawiam i zapraszam do siebie
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz pieknego bloga, swietnie dobrana kolorystyka. Bardzo mi sie podoba. Jeju gratuluje wspolpracy kochana! Zasłużyłaś! Mi sie mega podoba asortyment tego sklepu nie raz go przeglądałam. Mam nadzieje, ze takze kiedys nawiąże z nimi wspolprace. A co do stroi sa przepiekne, takze uwielbiam efekt palmy, najbardziej lubie ten stroj dwuczęściowy z cielistym dołem. Wszystkie stroje w odcieniu różu i koloru cielistego sa swietne oraz ten bialy ala szydelkowany. Na pewno bede czesciej do Ciebie wpadać :) buziaki


    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaful ma świetne stroje! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też najbardziej podobają się różowe stroje kąpielowe! Są cudowne <3 Powodzenia we współpracy!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję podjęcia współpracy!
    Świetne zestawienie strojów :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbliższe mojemu sercu są te z pierwszego zestawu! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy! Wszystkie stroje są prześliczne, bardzo mi się podobają ;)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje podjęcia współpracy :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję współpracy, świetne stroje :D
    Poklikane, obserwuję :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję podjęcia współpracy! :) Wybrałaś świetne stroje. Sama z przyjemnością bym takie nosiła. :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie spodobał mi się ten biały strój jednoczęściowy! Jest naprawdę śliczny <3
    Oczywiście tak jak prosiłaś poklikałam w każdy strój :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. najbardziej podoba mi sie ten ostatni stroj bialy z przyozdobiony fredzlami ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buuziaczki!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje za współprace! Te stroje z palmami są cool. Nawet very cool ahahah. Czekam na więcej!
    https://magsnowak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej, samą nazwą bloga zachęciłaś, żeby zostać tutaj na dłużej. :)
    Obserwuję i czekam na kolejne posty! ♥

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Różowe stroje to zdecydowanie mój faworyt, są prześliczne!
    Lubię tę firmę i gratuluję współpracy:)


    personalna galaktyka absurdu

    OdpowiedzUsuń
  31. Chce je wszystkie ! :)
    Obserwuje
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne stroje <3 polkikane :*

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne te stroje :) Ze dwa wypatrzyłam :)
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaful ma świetne rzeczy! Sama mam taki kostium w palmy jak na 1 zdjęciu ;) Gratulacje :*
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. AAAA!!! Zakochałam się w tych białych. We wszystkich. Jednocześnie!
    Pozdrawiam

    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Te białe stroje są cudowne!
    Pozdrawiam

    balansfotografii.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne bikini! To teraz trzeba ruszyć na plażę w nowym bikini ;)
    Pozdrawiam
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Białe bikini są mega urocze <3
    http://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję współpracy!
    Też uwielbiam palmy. Kojarzą mi się z wypoczynkiem.
    A jasne stroje i d e a l n i e podkreślają opaleniznę! zgadzam się!
    Podoba mi się najbardziej strój kąpielowy nr.2 pink flamingo i nr.2 white :)
    Są super
    Jakim aparatem fotografujesz?

    Zapraszam też do mnie!
    Gradiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Robisz śliczne zdjęcia i super posty !
    Obserwuje, więc1

    Gradiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję Ci współpracy ! Masz rację należy Ci się coś w zamian więc nie przejmuj się ;) przepiękny blog jestem pod wrażeniem A stroje jak dla mnie te białe wygrywaja :)
    Obserwuje :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne rzeczy!!! polecam zaful, współpracuję z nimi już jakiś czas! :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/sunday-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem tu od niedawna, ale szczerze mi się podoba. Fajnie, że nawiązałaś współprace- to też motywuje, bardzo motywuje;)

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  44. ladny blog, zycze dalszych sukcesów ;)

    pozdrawiam i zapraszam ;)
    fashiolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Pamiętam moją pierwszą współpracę i radość, która mi wtedy towarzyszyła. Też uważałam, że ktoś docenił moją pracę. Teraz mam troszeczkę inny pogląd na strony azjatyckie i stwierdziłam, że nie chce kontynuować współprac. Życzę powodzenia! Kliknęłam w linki.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam stroje kąpielowe :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz super bloga :) Wszystkie stroje są śliczne http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładne, szczególnie te w palemki ;), poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Strona główna