wtorek, 27 czerwca 2017

Kiedy tracisz zyskujesz niewiele

''BLOG- mój wspaniały, internetowy kącik, który służy mi jako odskocznia od rzeczywistości. Ogromna pasja, która codziennie wywołuje szeroki uśmiech na mojej twarzy. Przywiązanie i pielęgnowanie tego co sama stworzyłam i nadal doskonalę. To moje miejsce inspiracji, dawki pozytywnych przemyśleń i starannie dobranego w słowa tekstu. Całość połączona z fotografią to podwójna pasja, podwójna radość z dobrze wykonanego zadania. Magia zdjęć, która dodaje uroku i wewnętrznej równowagi pomiędzy linijkami tekstu. Wprowadzająca także harmonię i samoistnie kreowany przeze mnie nastrój. Godziny starań, doskonalenia i dążenia do spełniania swoich marzeń. Czas spędzony na planowaniu każdego detalu zdjęcia, poprawianiu ostatnich, drobnych szczegółów związanych z publikacją wpisu. Notes pełen zapisanych słów tworzonych z wolna w zaciszu pokoju bądź ogrodu.  Ale nawet w chwilach zwątpienia, braku weny i chwilowych załamaniach nie mogłabym obyć się bez mojego wykreowanego kącika w sieci. I chociaż wiele razy chciałam się poddać, zrezygnować to tak naprawdę coś mi na to nie pozwalało. Wewnętrznie czuję w sobie tą siłę i moc jaką daje mi prowadzenie tej strony. To coś w co wkładam swoje całe serduszko, coś co pomaga mi się rozwijać i tworzyć, tworzyć i jeszcze raz tworzyć! To coś co daje mi satysfakcję i niesamowite szczęście. I mogłabym przysiąc, że robiąc to co kocham czuję się o niebo lepiej. Teraz znów do tego powracam. Po naprawdę długiej i wyczerpującej przerwie. Wielokrotnie chciałam wrócić, ale nie potrafiłam. Teraz wiem, że tylko to co kocham da mi pełnię szczęścia, rozwinie skrzydła i otworzy przede mną całkiem nowe wrota inspiracji i dawki niekończących się pomysłów!''

To nie jest post, który ma wprowadzić zmiany w twoim życiu. To post, który ma cię zmusić do zastanowienia się co tak naprawdę jest w twoim życiu ważne i do czego dążysz. Nie pozwól by chwilowy kryzys tak bardzo oddalił cię od twojej pasji i realizacji swojego celu. Pamiętaj - to ty masz nad wszystkim kontrolę - nie wszystko nad tobą. Więc dalej, rusz się i rób to co kochasz. Na pewno coś takiego jest! Odnajdź swoją pasję! To może być naprawdę wszystko! Tylko ty wiesz o tym co wychodzi ci najlepiej! Proszę cię o to byś nie odkładała swojej pasji, realizacji marzeń na później. Kiedyś może być już za późno lub nie będziesz potrafiła wrócić do tego co wychodzi ci najlepiej. Szczerze? Nie wiem co mnie podkusiło by dodać wpis o tej tematyce. Przez ostatni okres czasu czułam się jakbym utraciła coś cennego i ważnego dla mnie, przez co po części czułam niewyobrażalną pustkę. Cieszę się, że odkrywam swoją pasję na nowo i postanawiam znów powrócić do tworzenia bez względu na wszystko. Wierzę, że tym razem mi się uda! Bo naprawdę warto robić to co się kocha pomimo nadchodzących w życiu kryzysów!

62 komentarze:

  1. czy ktoś ci już to mówił, że masz mega hipnotyzujące oczy <3

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wpis, czasami właśnie mając kryzys odstawiamy pasje na bok ''bo nie mają sensu'', ale wtedy nie myślimy racjonalnie, wiem to po sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i mądrze napisane- jeśli coś sprawia Ci radość i przyjemność, a do tego doceniane jest to, przez inne osoby, to trzevba do tego dążyć i udoskonalać, nie rezygnować :)

    świetnie wyglądasz :) bardzo ladna bluzka, a pięknych wlosow mega zazdroszczę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie wyglądasz w tej bluzce! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo motywujący post!
    Masz rację- gorsze dni się zawsze zdarzają, ale to nie znaczy, że musimy się poddać i z czymś skończyć.
    Śliczne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba robić to co się kocha, rozwijać swoje pasje i cieszyć z każdej chwili :)
    JustMajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wpis! Bardzo podobają mi się zdjęcia i bluzka którą masz na sobie :) I makijaż jest ciekawy :D
    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałaś mi niezłą dawkę motywacji. Cudowne zdjęcia <3


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ważne ile razy człowiek się poddaje, ważne - ile razy się podnosi :)
    wytrwałości życzę i dodaję do obs ;)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z Tobą w 100%
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale genialna bluzka! I bardzo ciekawe refleksje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie opisane, motywujące do pracy <3
    Pozdrawiam
    http://aleksandrablackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutely wonderful dress. Great styling!

    Now Get Upto 50% Off* On selected items. Visit the sale page now @ JC Unique Wholesale

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Uśmiechaj się często! Cieszę się ze kochasz to co robisz i chcesz to bardziej dopracowywać LD
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega inspirjący i motywujący post!
    Pozdrawiam i czekam na więcej
    http://beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem mam chwile zwątpienia w to, co robię, ale zazwyczaj uświadamiam sobie po jakimś czasie, że nie mogę się poddać, ponieważ tęskniłabym za tym. Chwilowe niepowodzenia czy brak wiary w siebie nie powinny decydować o porzuceniu czegoś nad czym tak długo pracowaliśmy :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, a oczy masz śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez miałam takie dni kiedy odstawiałam to co kocham. Jednak zawsze po jakims czasie zawsze do tego wracam ;) Przepiekna jesteś! Bardzo ładne zdjecia. Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia super jak i cały blog! :) Obserwuję i liczę na rewanż,haha :D Julia z bloga: http://livestrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze jest pielęgnowanie swoich pasji, gdyż one kształtują człowieka :)
    Piękne zdjęcia, jestem zachwycona!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bluzeczka <3 Bardzo ładny blog, byłabyś zainteresowana wspólna obserwacją :)?
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post, świetne zdjęcia! ;) Podoba mi się bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna bluzka, pasuje Ci :)

    Przy okazji zapraszam na mojego bloga - dopiero zaczynam. Będzie mi miło, jeśli zajrzysz. KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Tego mi brakowało! Właśnie siedzę nad kartką zmian w moim życiu! ;)


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam Cię serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne, subtelne zdjęcia, jestem oczarowana:)

    co powiesz an wzajemną obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak pięknie piszesz, a do tego te zdjęcia- post idealny! *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. nice blog =)
    following each other?
    let me know & have a nice day :)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  28. Powinniśmy robić to co lubimy, dążyć do pogłębiania i udoskonalania swoich pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie to opisałaś. To prawda, trzeba odnaleźć w życiu swoją pasję i robić to co się kocha. Super zdjęcia!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia i bardzo ale to bardzo mądre słowa! Jak się ma już w garści to co się kocha to niewolno tego wypuścić! Genialne!
    http://gosencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny wpis. :) Zgadzam się z Tobą w 100%. Czasem każdy z nas przechodzi w swoim życiu jakiegoś rodzaju kryzys, ważne, żeby nie poddać się i dalej dążyć do spełniania marzeń.
    P.S. Masz śliczną bluzkę. :*
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Tylko spełnianie marzeń może sprawić, że będziemy w życiu szczęśliwymi ludźmi. Nie warto odkładać swoich planów, marzeń na później, ponieważ tak jak napisałaś kiedyś może być już za późno. Dokładnie tylko my posiadamy nad wszystkim kontrolę, a nie na odwrót. Zawsze jest warto robić to co kochamy. W obecnym momencie przechodzę w swoim życiu ogromny kryzys, ale to właśnie pasja pozwala mi rozwinąć ponownie skrzydła i pomimo, że nieraz miałam ochotę zrezygnować nie poddaję się. Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. You look Amazing! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka Ty jesteś śliczna, ojej!
    Mega podobają mi się zdjęcia, cudo!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się twój blog, zostaję na dłużej oczywiście i zostawiam obserwacje!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny motywujący post♡♡
    Przedewszystkim pasja;)
    Przepiękne zdjęcia:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Racja nie można rezygnować! Udanych wakacji!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  38. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak pięknie ujęłaś to w słowa! Rozwijaj się dalej kochana, bo świetnie Ci to wychodzi :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny blog, naprawdę :) Obserwuje!


    http://natex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz przepięknie , śliczne zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. mimo wszystko nie można się poddawać ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia oraz bardzo motywujący post!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. piękna stylizacja i zachwycił mnie twój makijaż oka ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny outfit! Mój styl:)

    +Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  46. perfect post dear :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  47. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment... Also hope you'll click on a few links :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/milly-bridal.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  48. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  49. Ze zdaniem że ,,to ty masz nad wszystkim kontrolę muszę się nie zgodzić''. Nie jest prawdą że mamy nad wszystkim kontrolę. Wiele spraw, rzeczy, zjawisk sprawia że nie wszystko jest takie łatwe jak wszystkim się wydaje. Sztuką i niemożliwym jest mieć kontrolę nad wszystkim. Pomimo tych prostych i wiele razy przez wszystkich powtarzanych słów typu ,,rób to co kochasz,, post spodobał mi się ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia ♥ Super stylizacja! Masz naprawdę dobry aparat, bo jakość jest niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń
  51. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny, motywujący wpis. Tak jak pisałaś powyżej najważniejsze jest to, aby robić to co sprawia nam przyjemność bez względu na to co świat myśli. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowna bluzeczka, off shoulder to mój typ na to i pewnie pozostałe lata :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Such beautiful post dear! Love your blouse and photos are incredible!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne zdjęcia <3
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Strona główna