sobota, 5 listopada 2016

Akumulator poziomu endorfin

Ulice przepełnione dziesiątkami ludzi, zmierzających w bliżej nieokreślonym celu. Setki parasoli dotykających nieba i ledwo widoczne spod nich głowy, starające uchronić się przed kolejnymi kroplami deszczu. Dziesiątki kałuży nie do przeskoczenia i mokre, zwiędłe liście przyczepiające się do podeszw, dopiero co kupionych butów. Silny wiatr rozwiewający włosy we wszystkich możliwych kierunkach, starający się wywiać wszystkie pozytywne myśli, które niedawno zakiełkowały w głowie. Punkt przed ósmą twój akumulator dobrej energii jest już całkowicie rozładowany i domaga się szybkiego powrotu do łóżka. Dodatkowo świadomość spędzenia nadchodzących ośmiu godzin w murach szkoły budzi apatię i prawdziwe zniechęcenie. Przetrwanie w takim stanie do końca dnia to dla ciebie ogromne wyzwanie. Stop! Nie dostrzegaj samych ukrytych wad i niedoskonałości jesieni. Odnajdź w niej zabłąkany promyk słońca, zaplątany pośród babiego lata. A teraz posłuchaj co mam ci do powiedzenia, bo być może od dziś twoja przytłaczająca rutyna pryśnie niczym ulotna, jesienna mgiełka.

Przede wszystkim ożyw tę szarą rzeczywistość robiąc coś na przekór rutynie. Wsłuchaj się w szum jesiennego wiatru i wystaw twarz do słońca. Niech delikatne promyki łaskoczą każdą zmęczoną komórkę twojego ciała. Czerp radość z porannego deszczu i uśmiechaj się do beztrosko spadających kropel. Porwij się niczym liście na wietrze w wir fantazji i uruchom swoje szare komórki. Spójrz na chodniki w barwnej chmurze liści, emanujące pozytywną energią. Stuprocentowa dawka kreatywności gwarantowana. Postępuj według wymienionych zaleceń, a twoje poranki staną się czymś niezwykłym w porównaniu do szarego koszmaru z przed paru dni. Jednak przed zastosowaniem zapoznaj się dokładnie z treścią mojego wpisu, gdyż każde zdanie niewłaściwie zinterpretowane zagraża twojemu poziomowi endorfin i pozytywnych myśli.

42 komentarze:

  1. Piękna stylizacja, mam nadzieję, że nie zamarzłaś podczas zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisany post :) Sam tytuł bardzo mnie zaciekawił ;) Bardzo ładne zdjęcia !
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz ❤❤ zdjęcia przepiękne ❤
    Pozdrawiam ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetny look. Klasyka w najlepszym wydaniu ! Cudownie Ci w kapeluszu!
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post :) Czytam Twoje wpisy i stwierdziłam, że bardzo ładnie piszesz ;)
    Www.colorka.blogspot.com - u mnie też nowy wpis☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrafię czerpać radości z deszczu, ale pozytywnie działa na mnie słońce które przebija przez prawie już lyse lecz nadal kolorowe drzewa, które widnieją za moim oknem.
    Piękna sesja ! Miło się ogląda takie zdjęcia :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)

    Zapraszam <3 <3

    http://daria-mikolajewska.blogspot.com/2016/11/co-zrobic-gdy-zaskoczy-ponura-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany i pomysłowy post! ♥
    Moim zdaniem, we wszystkim da się dostrzec plusy, nawet w na pozór smutnej jesieni.
    Dzięki temu życie jest zdecydowanie lepsze i płynie milej ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywne myślenie w takie szare dni jest najważniejsze ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ponura pogoda za oknem mnie dobija. Nie potrfię cieszyć się z deszczu, który dosłownie często leje.Stylizacja bardzo mi się podoba.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne zdjęcia, podoba mi się cały look :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! strasznie mi się tu spodobało. bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. na pewno muszę wpadać tu częściej!
    pozdrawiam,
    youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo takiej pogody jakoś mam więcej chęci do wszystkiego niż zazwyczaj, chociaż dużo zaczynam, a nie kończę. Jedyne co mnie przytłacza to to, że tak szybko robi się ciemno i szkoła. Cuudowna stylizacja<3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze napisany post, aż fajnie się go czytało :). Warto szukać pozytywów i dobrych stron jesieni, bo inaszej dopadnie nas przygnębienie, zmęczenie, a nawet jesienna depresja :/.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska stylizacja!!!

    http://start-afire.blogspot.com/2016/11/sammydress-active-wear.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny tekst. I taki prawdziwy ☺ Też się staram myśleć pozytywnie od jakiegoś czasu. W porównaniu do ubiegłych lat nawet więcej się uśmiecham. Przepiękna stylizacja i fantastyczne zdjęcia! lifeandeverythingbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kapelusz <3
    https://photographyangelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post.Zmotywowałaś mnie i te piękne jesienne zdjęcia...

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto wyrwać się z tej jesiennej rutyny, przepiękny blog, cudne zdjęcia! <3 Wszystko dokładnie dopracowałaś. Obserwuję :*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja, do twarzy ci w aparacie!

    www.mvrcelia.blogspot.com Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspirujący tekst i śliczne zdjęcia! <3 Masz bardzo klasyczną urodę. Piękna :)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pozytywny wpis! Staram się każdy dzień przezywać na nowo, ale wiadomo - czasem popada się w jesienną rutynę!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo motywująca notka, masz rację, jak będziemy patrzeć na same wady to jeszcze bardziej będzie nam smutno. Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kiedyś "uciekałam" od deszczu, ale teraz chętnie wychodzę kiedy pada :) Ładne zdjęcia.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie takie nastawienie mam do mojej ukochanej pory. Nie rozumiem osób, które cały czas narzekają nie starając się dostrzec ogromnych plusów jesieni. Śliczna stylizacja :) Obserwuję ;)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo pasuje ci ten kapelusz ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja piękna, no i zdjęcia urocze. Kapelusz mi się bardzo podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju! Ten tekst to mistrzostwo :D Jest naprawdę dobry. Wszystkie słowa świetnie ze sobą współgrają, a zdania tworzą fajną całość. I te porównania...zacznij pisać wiersze :D W taką pogodę naprawdę nie chce się NIC. Jednak jestem tego zdania co Ty. Nie ma co wiecznie narzekać, bo to tylko jeszcze bardziej nas przygnębia. Lepiej dostrzec pozytywy i piękno otaczającego nas świata. Ja, mimo że nienawidzę zimna, noszenia tych kurtek, szalików... to drogę do szkoły umilają mi te cudowne liście. Wystarczy się im przyjrzeć, dostrzec różnorodność kolorów i od razu mamy lepszy humor. Warto być pozytywnym człowiekiem, chociaż nie każdy potrafi. Niektórzy po prostu z natury nie potrafią docenić tego co mają, wolą narzekać, ale nie robić nic aby było lepiej... Ogółem - post spełnił jak się domyślam Twoje zamierzenia: napełnił mnie pozytywną energią :D Zdjęcia wyszły fajnie. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hejka Kochana!

    Zdjęcia super, a klimat zdjęć dopełnia wszystko :)
    Mądrze napisane!

    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i życzę miłego wieczorku!

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie piszesz! Tekst jest bardzo motywujący. Może faktycznie w końcu przestanę tylko narzekać :)

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też czasami tak mam, że ledwo wejdę do szkoły, a jestem zniechęcony do wsystkiego, ale zawsze próbuję myśleć pozytywnie photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja i świetny wpis, bardzo fajnie wszystko ujęte

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak pięknie opisałaś wspaniałość jesieni w zaledwie jednym akapicie. Aż mam ochotę wyjść na dwór i teraz - w środku nocy, nią się pozachwycać. Niestety przypominasz mi także o tym, że absolutnie nie mam na to czasu i to jest przykre :/ Jednak może spróbuję od małych kroczków - jednego dnia wyjdę posiedzieć i pouczyć się na balkonie, drugiego zawitam do ogrodu ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten post jest naprawdę dobrze napisany! Może to i brzmi banalnie, ale serio tak to czuję. XD Sposób w jaki "ubierasz" zdania brzmi niczym poezja, Twe słowa jakby latały, jak te liście na jesiennym wietrze.
    Mimo wszystko dla mnie i tak lato na zawsze pozostanie faworytem, ale cieszy mnie to, że nie jesteś z tych osób, co poddają się pogodzie, tylko żywo działają.
    Stylizacja natomiast świetnie współgra ze scenerią i całym klimatem. ;)
    Pozdrawiam!
    Unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo lubię takie proste stylizacje :)
    czekam na więcej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny Blog <3


    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne połączenie. Kapelusz jest cudowny. I chusta również!
    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://rosegoldplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nad soba pracuje aby sie nie zalamywac tylko nastawiac pozytywnie codziennie i sie wysypiac. Czasami zly humor i zmecznie szkola wygrywaja :( ale mysle ze kazdy tak ma. Piekne zdjecia! I naprawde super jakosc maja. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Powiem Ci, że bardzo dobrze wyglądasz! Podoba mi się ta stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń

Strona główna