środa, 3 sierpnia 2016

Przypisuj sobie pozytywne myśli

Znasz to uczucie, kiedy nic ci nie wychodzi, a ty zamiast zlekceważyć tę drobnostkę wmawiasz sobie rzeczy, które tak naprawdę ciebie nie dotyczą. Twój świat staje się szary, a zadręczanie się niewłaściwymi myślami tylko psuje ci nastrój. Z biegiem czasu sama zaczynasz w nie wierzyć i staje się to dla ciebie oczywiste. Pomału wątpisz w siebie. Czujesz się naprawdę okropnie, a każda próba spojrzenia w lustro kończy się nerwowym szlochem. Stop! Ale czy tak to ma właśnie wyglądać? Dlaczego tak uparcie wmawiasz sobie, że jesteś do niczego, jesteś gorsza czy brzydka? Wmawiając sobie to co nie jest prawdą sama siebie krzywdzisz. Twoja samoocena spada, a poczucie własnej wartości jest równe zeru. A gdyby tak codziennie spojrzeć w lustro i powiedzieć sobie coś miłego? Przyjrzeć się sobie i znaleźć coś co jest w tobie wyjątkowe. Wystarczy drobnostka, która wyróżnia cię na tle innych. Coś co dodaje ci wewnętrznego uroku! Już dziś stań przed lustrem i powiedz sobie- mam ładny uśmiech, jestem pewna siebie, dam radę. Takie drobnostki sprawiają, że wraca nam chęć do życia, a wszystko wokół nas staje się kolorowe. Powtarzając sobie wiele rzeczy rutynowo w końcu zaczynamy w nie wierzyć. Stają się w naszych oczach naprawdę realistyczne. Tak mało potrzeba, aby samą siebie uszczęśliwić. Dlatego zacznij już dziś mówić sobie jaka jesteś wyjątkowa. Poczuj się prawdziwą księżniczką, ale pamiętaj aby nie wpaść w samouwielbienie. Zaakceptuj siebie, a przede wszystkim  przycinaj swoje wady, pielęgnuj zalety.

69 komentarzy:

  1. Mądrze napisane, warto powiedzieć sobie coś miłego. Jednakże czasem bywają dni, kiedy ciężko znaleźć coś do skomplementowania;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze warkoczyki i bluzka jest śliczna. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam w swoim życiu taki okres gdzie wmawiałam sobie, że jestem do niczego. Mimo tego, że ludzie wkoło chwalili rzeczy, które zrobiłam ja uważałam, że jest to beznadziejne. Przestałam totalnie wierzyć w siebie. W końcu dostrzegła to co ze sobą zrobiłam i postanowiłam to zmienić. Poznaje siebie na nowo. I ten patent z lustrem nie jest wcale taki głupi jak niektórym mogło by się to wydawać. Mówienie sobie czegoś miłego jest dobre. I nastawia nas pozytywnie. :) piękne zdjęcia.

    Serdecznie zapraszam na nowy post: okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przećwczyłam to na sobie parę lat temu. Działa. Do tej pory. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka, jak i bardzo wartościowy post, a te warkoczyki dodają ci uroku. "przecinaj swoje wady, pielęgnuj zalety" - cała prawda w kilku słowach. To smutne, że teraz nastolatki napawają się pustymi lalami z okładek, przez co ich samoocena spada do zera. Pozdrawiam, nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uważam, że swoich wad i niepowodzeń nie warto przycinać. Ale trzeba na złość wszystkiemu i wszystkim zamienić je na pozytywną stronę życia. Wykorzystać swoje wady pozytywnie. Gdy np. uważasz, że to czy tamto jest w Tobie złe, kontroluj to, przytłumiaj, ale nie usuwaj. Śmiej się z tego. Mów o tym żartobliwie. Wyrzucenie, to zmiana siebie. A każda zmiana może ciągnąć za sobą kolejne, co w rezultacie może mieć przykre konsekwencje.
    Podobnie z porażkami - lepiej wykorzystać je, jakąś lekcję wyciągnąć niż usunąć je z pamięci. Zapomnienie to nie jest rozwiązanie. Następnym razem zrobimy ten sam błąd. A tego przecież byśmy nie chcieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym poście poruszasz bardzo ważne tematy, ale samo powiedzenie sobie nie wystarcza. Trzeba chcieć w to uwierzyć. Inaczej nic się nie uda.

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej sobie mówić miłe rzeczy niż się dobijać... Niektórym ktoś powie "jesteś bardzo ładna", a one i tak mają swoje zdanie i mówią, że są brzydkie. :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pikękne zdjęcia i super ta bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda .. bardzo mało potrzeba żeby samą siebie uszczęśliwić :)
    Piekne zdjęcia!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, pozytywne nastawienie jest najważniejsze, bo przyciągamy do siebie to, o czym myślimy :)
    velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto sobie samemu pomagac i małymi drobnostkami się uszczęśliwiać ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie warkoczyki ;) Cudne zdjęcia ;)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie :)
    jagglam.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak mam, że czasami się poddaję przez jakąś błahostkę
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mądre słowa,krótko i na temat,świetny post! Zamieniając te negatywne codzienne myśli na te pozytywne świat od razu staje się lepszy :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne warkoczyki, przepięknie w nich wyglądasz :)
    Warto zapamiętać, że nie tak łatwo jest zmienić nastawienie do samego siebie. Często jest do tego potrzebna pomoc innych.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Podoba mi się to, że stylizacja jest taka delikatna, a Ty do tego zrobiłaś warkoczyki i wyglądasz tak uroczo z tym uśmiechem :)
    Co do posta to całkowicie się zgadzam. Wystarczy drobnostka, żeby w jakiś sposób poczuć się wyjątkowym i siebie uszczęśliwić. Jest wiele małych rzeczy, których nie dostrzegamy, a które mogą sprawić, że dzień będzie lepszy. Nie powinniśmy w sobie widzieć samych wad, bo nie na tym polega nasze życie ^^

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, wystarczy mała rzecz, która sprawi, że zaczniemy się uśmiechać, a nie wmawiajmy sobie, że jesteśmy źli..
    Piękne zdjęcia, świetna stylizacja ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądrze napisane, kocham takie posty x Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam:]
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Uśmiech z rana do samej siebie naprawdę pomaga ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna bluzka, ślicznie wyglądasz! Warto mówić sobie małe komplementy, bo czasem bywa tak, że jeśli my w siebie nie uwierzymy to nikt w nas nie uwierzy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia piękne, chociaż wiele jest mega podobnych do siebie :)
    Pozdrawiam - MG :)
    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. niewarto zadręczać się swoimi wadami i porazkami, bo tak naprawdę widzimy je tylko my i nikt więcej :)/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  24. No właśnie, ciągle wmawiamy sobie jakieś okropne rzeczy, ale czemu nie wmówić sobie czegoś miłego? Od razu byłoby nam lepiej!
    Śliczne zdjęcia i mega stylizacja!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wady strasznie przytłaczają ludzi, nie zawsze można z nimi walczyć. Ja niestety mam niską samoocenę, i trudno pogodzić mi się z niektórymi wadami :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyda mi się teraz taki motywujący post, dziękuję :) Zdjęcia piękne, uroczo wyglądasz w tych warkoczykach!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku! ♥ Pięknie napisane, masz racje trzeba zaakceptować samych siebie :')
    aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia! I przepiękne przesłanie posta.. <3
    Obserwuję ;*
    poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny post, super fryzurka, i zdjęcia !:)

    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie wyglądasz. Świetna stylizacja. Podoba mi się ta bluzeczka. Twój blog robi wrażenie, a zdjęcia , które są na nim to mistrzostwo świata. Bardzo mi się tu podoba, obserwuję.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie. Pozdrawiam gorąco i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia <3 Wiara w siebie jest kluczem do sukcesu. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. warto się uszczęśliwiać ;) świetnie wyglądasz, piękna jest ta bluzeczka ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog !
    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://kosmetycznastronazycia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mądry post. Fajnie by było jakby każda dziewczyna miała takie podejście do siebie :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie będziemy w pełni szczęśliwi jak nie zaakceptujemy siebie. Także dobrze, że o tym napisałaś, to bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie napisane. Kiedyś miałam problem z akceptacją siebie. Moja samoocena spadła. Ale teraz już tak nie jest. Jestem pewna siebie i codziennie, gdy staj przed lustrem doceniam swoje zalety.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wygladasz <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ale uroczo wyglądasz w tych warkoczykach <3
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękna bluzeczka ♥

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz w tych warkoczykach ! ;)

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Och niestety znam to! JEsteś piękna! bardzo udane zdjęcia :D
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie na notkę z najważniejszego dla mnie dnia, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia! Miłego sierpnia :) Pozdrawiam Kinga

    kingadomanska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak to prawda, ja mam tak bardzo często, że coś się wydarzy co w ogóle nie dotyczyło mnie ale się zadręczam i wmawiam sobie głupie rzeczy, a potem tracę ochotę na wszystko...

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. supper napisane :) śliczne warkoczyki '
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne rady! Fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zdjęcia :) racja, powinniśmy zaakceptować przede wszystkim siebie

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia! ♥ Skąd pochodzi bluzeczka? :)

    Zgadzam się z Tobą, jednak jako dziewczyna przechodząca ciężki czas w życiu, staram się mówić, że dam sobie radę, lecz nie zawsze mi to wychodzi. ;)

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz super. Zgadzam się w 100% z tym co napisałaś <3

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  50. Święte słowa:) Ślicznie wyglądasz:)
    Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post mój blog https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  52. Zacznę od tego, że zdjęcia są prześliczne! Jeśli chodzi o tekst, dawno nie widziałam tak dobrze napisanego na ten temat.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj, są dni, w których nie ma opcji na znalezienie czegoś dobrego w sobie - ale ogólnie pomysł niczego sobie, może faktycznie warto tak pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chciałabym uwagę zwrócić na twoją stylizację która mega przypadła mi do gustu, fryzurka też :D Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz piękny kolor włosów!

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Oj znam ten stan, gdy ciężko spojrzeć w lustro, a cały świat jest wręcz przeciw tobie. Miałam to ciągle będąc na etacie, po porzuceniu i rozpoczęciu pracy którą chciałam, jest o wiele lepiej, ale skutki etatu jeszcze dają po sobie znać. Terapia z rozmową sama ze sobą przed lustrem naprawdę pomaga :)

    www.leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna bluzka, bardzo mądrze napisane :)
    http://thebooksandclouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo mądre słowa i świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne zdjęcia, śliczna bluzka, ładne okulary :D.
    Zapraszam na rozdział VI na moim blogu:
    http://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2016/08/rozdzia-vi.html
    Nie jestem pewna, czy to czytasz, ale pamiętam, że kiedyś się u mnie pojawiłaś, i byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła i zostawiła po sobie komentarz ;). Z góry dzięki!
    Jeszcze raz: ŚLICZNE zdjęcia :D.
    Xoxo ;*
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie to ujęłaś :) Nie mogłam oderwać oczu od tych niesamowitych zdjęć! Dzięki za odwiedzenie mojego bloga, obserwuję ;> http://emylkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja mam swój własny sposób na taki humor. Uśmiecham się. Chociażby ie wiem jak było mi trudno. To pomaga na prawdę :) Co do stylizacji to prześliczna bluzka

    Zapraszam : http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Czasami tak bywa, że nawet pozytywne myśli nie pomagają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie napisane, bardzo motywująco! :) Ja jestem raczej pozytywnie nastawiona do życia, takich chwil załamania i pretensji do samej siebie miałam w swoim życiu bardzo mało. Jestem optymistką, więc w każdej rzeczy, człowieku itp. staram się znaleźć choć jedną pozytywną cechę i to na niej się skupiać. :)
    Zdjęcia przepiękne!! *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Przecudowny wpis! W pełni się z Tobą zgadzam.
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń



  65. Ciekawy wpis! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  66. Ślicza, letnia stylizacja. A bluzka jest po prostu przeurocza♥ Mam osttanio jakąś fazę na biel i koronki ;D

    Świetny blog, obserwuję. W wolnej chwili zapraszam również do siebie. Byłabym baaaardzo wdzięczna za obserwację, jeśli Cię zainteresuje oczywiście.

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Strona główna