wtorek, 30 sierpnia 2016

Niespodzianka od Under Twenty

''Lubię siebie, ponieważ sądzę, że jestem wyjątkową i niepowtarzalną nastolatką. Wiem, że nie jestem idealna i do idealności mi jeszcze daleko, ale staram się kształtować swój charakter i starać się pokonywać nieśmiałość i bariery, które los stawia na mojej drodze. Czuję, że mogę wiele osiągnąć wystarczą tylko dobre chęci! Lubię siebie za kreatywność i charyzmę, które sprawiają, że moje życie jest piękne. A także lubię siebie za to, że nigdy się nie poddaję i jestem bardzo silna. Akceptuję moje ciało i nie mam kompleksów. Z przyjemnością przeglądam się w lustrze, czego nie mogłabym powiedzieć o sobie jeszcze rok temu. Dzięki fotografii pokochałam siebie i zmieniłam kąt patrzenia na świat! Lubię siebie i wiem, że jestem oryginalna i nie ma drugiej takiej fajnej dziewczyny jak ja!''

Ostatnio przyszła do mnie pięknie zapakowana niespodzianka od U20. Byłam bardzo mile zaskoczona tak wspaniałym prezentem, a chyba jeszcze bardziej zszokowana moją wygraną w konkursie. Na przełomie maja i czerwca na instagramach trzech blogerek Weroniki (klik),  Oli (klik) i Karoliny (klik) był organizowany konkurs na temat ''Dlaczego lubię siebie?''. Postanowiłam wziąć w nim udział i spróbować swoich sił. Moja wypowiedź na ten temat wyglądała dokładnie jak ta u góry. Kiedy wyniki konkursu zostały ogłoszone (trochę z opóźnieniem) nie spodziewałam się, że wygram. Szczerze mówiąc zapomniałam, że w ogóle brałam udział w jakimś konkursie i to miesiąc temu! Wraz z Magdą (klik) otrzymałyśmy takie oto pudełko z mnóstwem niespodzianek. W nasze ręce trafiły: rewelacyjny puder matujący o działaniu antybakteryjnym, matujący krem normalizujący, pianka oczyszczająca pory o zapachu arbuza, żel micelarny redukujący zmiany trądzikowe, 5 aplikacji przeciw trądzikowi oraz aktywny korektor punktowy wraz z fluidem punktowym. Co prawda trochę musiałyśmy poczekać na paczkę, bo szła spoza Polski jak się później dowiedziałam, ale mimo wszystko jestem bardzo szczęśliwa, że choć raz udało mi się wygrać paczkę pełną tak cudownych kosmetyków!
A czym zauroczyły mnie kosmetyki z Under Twenty? Muszę przyznać, że każdy z nich jest wyjątkowy na swój sposób!
Matujący krem nawilżający- używałam go już wcześniej i to nie raz. Fajnie się rozprowadza, matuje, doskonale nawilża. Jedynym minusem jest fakt, iż po zaschnięciu można go ''zdrapywać'' z twarzy. Nie jest to mój faworyt z półki kremów, które dotychczas stosowałam, ale wiadomo każdy ma inną twarz i każdemu inny krem podpadnie do gustu. Krem można spotkać w każdej drogerii. Tak jak pisałam wyżej ja dostałam go w paczuszce za wygraną w konkursie.
Ogólna ocena: 7/10
Puder matujący o działaniu antybakteryjnym- jedna z nowości, którą w ostatnim czasie przygotowało Under Twenty. Z pudru jestem mega zadowolona, naprawdę jest jednym z lepszych kosmetyków z tej półki. Nadaje skórze zdrowy wygląd, dobrze kryje, przysusza, a także matuje niedoskonałości. W dodatku ma ładny, naturalny kolorek.
Ogólna ocena: 10/10
Żel micelarny redukujący zmiany trądzikowe- lekki, doskonale oczyszcza skórę i nadaje jej zdrowy wygląd. Po zastosowaniu skóra jest gładka, bez widocznych niedoskonałości czy zaczerwienień. Działa przeciwbakteryjnie redukując zaskórniaki. Można go używać z wodą lub bez, także zależy kto co woli. Wyciąg z żurawiny nadaje mu miły i lekki zapach.
Ogólna ocena: 9/10
Aktywny korektor punktowy o działaniu antybakteryjnym i maskujący fluid punktowy czyli 2w1- polubiłam go od pierwszego użycia! Jednym słowem rewelacja! Zieloną część czyli korektor punktowy stosujemy na punktową niedoskonałość, a tym samym zmniejszamy obszar zaczerwienienia. Natomiast drugą część czyli maskujący fluid punktowy nakładamy na zieloną wcześniej nałożoną część delikatnie wklepując opuszkami palców. Obie części można stosować oddzielnie lub razem. Produkt naprawdę warty uwagi! Doskonale kryje, redukuje zaczerwieniania, nie podrażnia skóry i działa antybakteryjnie. Naprawdę tutaj nie mam nic do zarzucenia!
Ogólna ocena: 10/10
5w1 aplikacji przeciw trądzikowi- sprawdza się jako żel micelarny, żel do demakijażu, żel do masażu, maseczka, a także serum na dekolt i plecy. Właśnie to spodobało mi się najbardziej jeden kosmetyk- wiele zastosowań. Pielęgnuje skórę, oczyszcza, a także likwiduje zaczerwienienia. Skóra jest gładka i nawilżona. Nie wypróbowałam jeszcze wszystkich zastosowań tego kosmetyku, ale mogę już o nim powiedzieć, że to jeden z moich ulubionych.
Ogólna ocena: 9/10
Pianka oczyszczająca pory- doskonale myje, oczyszcza, pozostawia skórę gładką i nawilżoną. Dobrze nadająca się jako umycie skóry pod makijaż. Doskonała dla skóry wrażliwej, ma delikatny zapach arbuza z nutą mięty, w którym się wręcz zakochałam! Jest bardzo skuteczna i obecnie jest jednym z moich ulubionych kosmetyków do mycia twarzy. Jestem z niej chyba najbardziej zadowolona!
Ogólna ocena: 10/10


35 komentarzy:

  1. super produkty! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy ich nie używałam, podobno są dobre!;)
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo osób mówi o tych produktach ja osobiście jeszcze nie testowałam
    http://modnagysia.blogspot.com/2016/08/back-to-school-moje-trzy-pomysy-na.html#comment-form KOM-KOM?
    KOM-KOM?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkty Zapraszam :) http://gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kosmetyki :). Gratuluję wygranej w konkursie :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej! Ja jakoś, nie wiem dlaczego, nie miałam jeszcze okazji/ nie ciągnie mnie do próbowania kosmetyków tej marki, ale chyba w końcu skuszę się na coś od nich. Najwyższy czas wypróbować! :)

    wiskart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty z under twenty są super :) jeśli chodzi o te maseczki, pilingi? Mnie niestety trochę uczulaja te żele skóra robi się sucha i wysuszone :/ Jeśli chodzi o post bardzo mi do podoba :) Zapraszam do mnie na nowy post ! https://joanna-rita.blogspot.com/2016/08/przestan-zyc-przeszoscia.html?showComment=1472627064820&m=1#c9199266952583346194

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo fajnych produktów :) Miłego testowania :) I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam złe opinie na te produkty i teraz nie wiem co mysleć :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty Under20! Testowałam jeden krem i muszę powiedzieć że jest dobry :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele ciekawych kosmetyków <3
    Gratuluję wygranej :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2016/08/podsumowanie-sierpnia.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety Under 20 strasznie mnie uczula i zamiast zapobiegać trądzikowi, jeszcze bardziej pogorszyło mi sytuację, więc to tylko kosmetyki dla tych co mają idealną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty, ale firma ta ma dobre kosmetyki tak na miesiąc, potem z twarzą robią dziwne rzeczy ;)


    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystałam z kremu matującego oraz z pudru, oba te produkty mogę ocenić na bardzo dobry :)
    Gratuluję wygranej w konkursie !

    MoccaMonica blog

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kosmetyki , miałam kiedyś krem z under20 i byłam zadowolona :)
    gratuluje wygranej :D
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne produkty :) fajnie dostać taką paczkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jakos nigdy nie spodobały mi się kosmetyki z under twenty ale może jeszcze kiedyś coś wypróbuje. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej. To kolejny dowód na to, że warto próbować czegoś nowego :) Podoba mi się tekst, który napisałaś. Bardzo fajne nagrody. Szczególnie puder by mi się teraz przydał :D Zaciekawił mnie ten fluid, korektor - 2 w 1. Jak spotkam w jakiejś drogerii to kupuję! Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Trzeba przetestować ^^
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej! U20 ma świetne produkty :) Miłego testowania!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Ja bardzo lubię produkty z UnderTwenty :)

    FioletowaKanapa

    OdpowiedzUsuń
  22. Great review! Wonderful post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy, ostatnio zakochalam się w tym dwustronnym korektorze! :)

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy ich nie używałam, ale myślę, że warto spróbować.
    Przydałby mi się taki puder matujący :)
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Chciałabym wybróbować niektóre z nich ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam tych kosmetyków i byłam bardzo zadowolona. Lubię tę firmę a najbardziej przypasowała mi mój peeling, którego używałam baardzo długo. Ten korektor punktowy wydaje się fajny :) Z chęcią bym go wypróbowała. Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! Świetne produkty, sama chętnie przetestowałabym część!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nigdy nie mialam szansy uzyc produktow z tej marki, ale ostatnio tak pozytywne komentarze dotyczace nich slysze, ze sie chyba skusze :D
    milego dnia kochana <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratultuje wygranej! Kocham U20 ;) Mam z tego dwa produkty ( może nie tak dużo, ale jestem zadowolona ) Mam tonik oraz podkład. Podoba mi się 5 aplikacji przeciw trądzikowi - świetny produkt

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj :) Odzwdzięczam się :)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super niespodzianka :) osobiście uwielbiam ich produkty! :) pudru jeszcze nie testowałam, ale skoro jesteś z niego zadowolony na pewno to zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Używałam kiedyś ich produktów (jak byłam w wieku U20) i mam całkiem miłe wspomnienia:)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

Strona główna