wtorek, 16 sierpnia 2016

Jeden dzień z życia blogerki

Spokojny, letni, sierpniowy tydzień. Wolny od zbędnych obowiązków, przepełniony odpoczynkiem i chwytaniem każdej, ulotnej chwili wakacji. Codzienna rutyna, ale nie przytłaczająca jak ta w ciągu roku szkolnego. Właśnie tak spędziłam ubiegły tydzień, a obecny zapowiada się jak najbardziej podobnie lub w pewnej mierze tak samo. Dopiero w przyszłym tygodniu czeka mnie kochana niespodzianka. Okazało się, że znów zawitam na słoneczne Mazury i to po raz drugi w tym roku! Ta wiadomość była dla mnie nie lada zaskoczeniem.  A tymczasem przeżyjmy razem mój typowy dzień z życia blogerki.
8:30 - O tej godzinie zwykle rozpoczyna się mój nieco późny ''poranek''. Nie mam zamiaru przesypiać całego dnia, dlatego ta pora jak najbardziej jest dla mnie odpowiednia. Sprawia bowiem, że naturalnie się wysypiam, a te 16 godzin dnia pozostaje nadal do mojej dyspozycji.

10:00 - Po zjedzeniu pysznego, pożywnego śniadania, w którego przygotowaniu babcia jest po prostu mistrzynią następuje czas na ubranie się i małe ''ogarnięcie''. Po założeniu typowo domowych ciuszków jestem gotowa, aby spędzić nadchodzące popołudnie w ogrodzie.
11:00 - Ogród to cudowne miejsce, w którym mogę do woli wypocząć, a także pomału zregenerować siły na nowy rok szkolny. Przeważnie o tej porze zabieram się za czytanie jakiejś niezwykle pozytywnej książki. Zwykle zapominam wtedy o Bożym świecie i zatapiam się w lekturze. I tak mija mi powolutku przedpołudnie.
12:30 - O tej godzinie lubię coś przekąsić. Zdarza się, że moje drugie śniadanie jest odrobinkę wcześniej, tutaj nie ma reguły. Przeważnie lubię pojeść owoce prosto z ogródka lub wypić pyszny koktajl bądź wodę z cytryną.
16:00 - O szesnastej zazwyczaj wychodzę na miasto by spotkać się ze znajomymi. Niekiedy bywa tak, że większość z nich spędza wakacje poza domem i wtedy wybieram się sama na spacerek lub przejażdżkę rowerem.
17:30 - Robienie zdjęć jest u mnie już obsesją, ale na pewno pasją! Kiedy słońce nie jest już takie ostre jak w słoneczny dzień zabieram się za fotografowanie wszystkiego co piękne. Jeśli o tej porze moja mama ma czas, wtedy wybieramy się na mini sesję zdjęciową.
19:00 - Telefon, laptop, instagram, facebook, snapchat, we heart it- i jeszcze dużo by wymieniać. Tę porę przeznaczam na tak zwane social media, które naprawdę potrafią nieźle uzależnić. Nie chce marnować na nie zbyt wiele czasu, dlatego wieczór wydaje się dla mnie do tego odpowiednią porą. Na zdjęciu oczywiście mój jakże brudny laptop, haha.
21:00 - Po kolacji następuje godzina na mycie się i kąpanie. W łazience spędzam dość dużo czasu- lubię po prostu poleżeć w wannie i powspominać dzisiejszy, miniony dzień.
22:30 - O tej porze przeważnie kładę się spać. No, czasami może troszkę później tak o jedenastej. Po prostu nie lubię przesypiać całego dnia i uważam, że we wcześniejszym pójściu spać nie ma nic złego. Za to kolejny dzień na pewno będzie dłuższy i obudzimy się wypoczęci. Chyba wiecie o co mi chodzi?

66 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny post. :) Cudowne zdjęcia!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze wydawało mi się, że tylko ja chodzę tak wcześnie spać ;)
    Post genialny, a zdjęcia wychodzą ci przecudnie <3

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety codziennie budzę się w okolicach godziny 12 ;p
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też wstaję mniej więcej o tej godzinie :) Przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała wstawać o tej godzinie, ale u mnie to problem ;D Jestem zbyt wielkim śpiochem :D
    No, ale czasami się udaje :D Super post, taki oryginalny- miło się czyta :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post
    Coś takiego jak My Morning Rountine
    Wpis mega mi się podoba
    Zdjęcia cudne
    Twój dzień jest bardzo fajnie rozplanowany
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że znów jedziesz na Mazury. Czekam na jakąś relację i zdjęcia ^^ Jeżeli chodzi o mnie to wstaje o podobnej godzinie. Staram się jak najwcześniej, bo jeżeli nie to żyję z poczuciem marnowania czasu :D Tak mam i już. Nie wyobrażam sobie wstania np. o 12. Po dokładniejszym obudzeniu xD jem śniadanie i zabieram się za ćwiczenia, a dopiero potem biorę prysznic i się ogarniam. Później to już różnie. Czasem jakiś film obejrzę, pojadę na rower, rolki, pograć w piłkę. Wszystko zależy od dnia. Często zajmuje się też gotowaniem i pilnowaniem tego całego mojego "zdrowego odżywiania" :D To też zajmuje trochę czasu. Z chodzeniem spać to różnie u mnie bywa. Najczęściej jest to około 00:00. Czasem później przez to potem muszę nadrabiać w dzień :P No ale lubię takie drzemki i ogólnie spanie :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie opisany dzien, ja takze uwielbiam robic zdjecia ;3 i jestem tego samego zdania, iz warto wstawac tak rano, gdyz wtedy nasz dzien wydaje sie byc dluzszy ;3
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu kochana <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! U mnie dzień jednak wygląda nieco inaczej, bo jestem typem osoby która siedzi przed laptopem do późna i później wstaje o 11 haha.
    Pozdrawiam:)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na post. :) Niby obrazy oddające zwyczajną rzeczywistość, ale pięknie je ujęłaś.
    Podziwiam, że potrafisz w wakacje tak wcześnie wstać i kłaść się spać. Ja niestety nie umiem.

    Pozdrawiam! :)
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zaczęłam bardzo dużo czytać książek, są świetnym wypełnieniem czasu wolnego, który również nie zostanie całkowicie stracony. Świetny pomysł na post, zdjęcia są doskonałe ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis, ładne zdjęcia. I do tego ładny wygląd bloga☺ Obserwuję
    www.colorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm... no to moje życie wydaje się przy tym zwyczajne. Takie normalne. Wstaje sobie rano około 6:00. Wskakuje na rower i pędzę przed siebie, a konkretnie w stronę ogromnego 16-piętrowego szpitala w celach zarobkowych. Przez osiem godzin opierdalam się i ludzi. Następnie wskakuję na rower w celach powrotnych. Czasem prosta droga, czasem wkoło przez miasto.
    A w domu jak to w domu - obiadek, załączy się jakąś płytę lub kasetę, posłucha trochę muzyki. Potem zasiadam sobie spokojnie przed komputerem, zagra się w jakąś durną grę. Zrobi się jakieś zdjęcie do wyzwania (obecnie reklamowe), potem praca ze zdjęciami na komputerze i... zapada noc. To pora aby trzepnąć się z małżonką przed TV oglądając jakiś filmik z mlekiem lub piwkiem w ręku. Potem albo lulu, jak człowiek zmęczony, albo małe bzyku bzyku i lulu. :)
    Następnego dnia powtórka dnia poprzedniego. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój dzień wyglada podobnie choć zasypiam bardziej o 23-24, a budzę sie przed dziesiąta :P
    Po śniadaniu zwykle jeszcze gram na pianinie, a pozniej spędzam go prawie jak ty :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia ! Są cudowne ! Mój dzień jest podobny do Twojego, tylko że chodzę spać dopiero o 23 :D
    Pozdrawiam !
    http://czekoladowybudym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam robić zdjęcia :), a co do całego przebiegu dnia to jest troszkę inny, ponieważ lubię późno kłaść się spać i późno wstawać :D. Także w moim przypadku ta różnica pomiędzy moim, a twoim planem dnia polega na różnych godzinach, np ja gdy wychodzę ze znajomymi to wracam do domu o około 20, czasami (jak wychodzę z koleżanką z bloku, albo jak wracam z kina) to 22 :D. Ogólnie bardzo fajny post :)

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie spędzony dzień! Ja natomiast zamiast robić zdjęcia rysuję. To moje hobby i jeśli tylko mam na to czas, staram się namalować nowe arcydzieło. xD

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój dzień wygląda trochę inaczej :)
    Bardzo ładne zdjęcia ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój dzien wygląda podobnie :) cudowne zdjecia.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały post i cudowne zdjęcia *-*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym szybciej chodzić spać i wcześniej wstawać. Niestety jeśli się już przyzwyczai do własnego trybu to trudno z niego wyjść. Zdjęcia przepiękne :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post! Ciekawy pomysł ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle cudowne zdjęcia ❤ moja codzienna rutyna jest dosyć podobna, tylko zdecydowanie chodze później spać i później wstaję :D

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post i bardzo fajnie napisany. Ja, w te wakacje również nie chce przesypiać całego dnia.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kreatywny post :)


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post <3 <3 <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny pomysł na post, fajnie, ze nie spedzasz dużo czasu w social mediach, wielki plus dla ciebie ;)
    fajny kot :D
    frydrychm.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  28. Też wyrobiłam w sobie nawyk wczesnego kładzenia się spać ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na notkę! Zdjęcia przyciągają uwagę, widać, że masz rękę do strzelania fotek.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  30. To świetnie, że możesz jeszcze wyjechać na Mazury! Post jest naprawdę bardzo pozytywny, kocham Twoje zdjęcia Karola! Cudne są!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post, miałaś bardzo ciekawy pomysł na post w dodatku można dowiedzieć się coś o tobie :)


    Zapraszam również do mnie : http://zainspirujsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny pomysł na posta, bardzo mi się podoba
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo oryginalny post, nie widziałam jeszcze takiego! Ja należę do osób, które nie dosyć, że w wakacje idą spać w środku nocy to wstaję zawsze w okolicy 11:30, co raczej plusów nie ma..
    Cudowne zdjęcia!
    Obserwuję!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, że zrobiłaś taki post :D Doskonale wiem o co chodzi w ostatnim punkcie(?). Też lubię kłaść się spać, żeby wstawać i mieć dłuższy dzień.:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja raczej śpię do późna co jest spowodowane utrudnieniem w uśnięciu :p Fajny post i cudowne zdjęcia! :* Pozdrawiam! :3 http://oliviamaj.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę takiego spokojnego dnia :) mój zazwyczaj wygląda tak- wstaję, jem, pracuję, blog, jem, idę spać. No chyba że mam dzień wolny :) śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam bardzo podobny dzień ;) Super post ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki ładny koteczek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. W sumie moje dni kiedy nie wyjeżdżam wyglądają całkiem podobnie. No chyba, że dopadnie mnie leń i cały dzień mogę siedzieć oglądając seriale. Nie polecam :p.
    Piękny blog <3! Obserwuję oczywiście :D
    The rhythm of life

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo piękne zdjęcia ! Widać, że lubisz to co robisz ! Też używam produktów z U20 mimo, że nie jestem już under ;) . No ja mam czasy szkoły za sobą. Teraz nie pracuję tylko z dzieckiem siedzę, więc mam czas na blogowanie / komentowanie itp. :)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie to przedstawiłaś. Super zdjęcia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia i ciekawy post! :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Oryginalny post a zarazem świetny! Przypadł mi do gustu! Zdjęcia świetnej jakości, coś co lubie!

    Zapraszam na konkurs! http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę przyznać że ciekawy pomysł na posta. Bardzo spodobał mi się Twój plecak.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie cudowne zdjęcia!! Nie mogę od nich oderwać oczu! *.* Są naprawdę niesamowite, widać, że to Twoja pasja. A dzień spędzasz bardzo przyjemnie i troszkę podobnie do mnie! Również nie lubię przesypiać całego dnia i nie widzę nic złego w pójściu spać troszkę wcześniej i wstaniu również o wcześniejszej porze. Wtedy cały dzień mam dla siebie i bliskich. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. W zdjeciach i klimacie tego postu się zakochałam! rewelacja <3
    Oraz dziekuje za ten komentarz u mnie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Moja rutyna wygląda podobnie :) świetne zdjęcia, pozdrawiam
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Spędzam podobnie czas, tylko że chodzę i wstaję póżniej :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Super pomysł na post i cudowne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie http://carpediemxxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Naprawdę ciekawie spędzasz dzień:)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny post, czasami spędzam dzień w podobny sposób ;)
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  53. Fantastyczne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia! Post super, jeszcze nigdzie takiego nie czytałam - coś jak daily vlog, ale daily blog :) Fajnie :D
    Powtarzam się, ale te zdjęcia, aaaaaa <3

    Pozdrawiam, xx
    Ania Podlecka
    Natchniona Słowami

    OdpowiedzUsuń
  55. U nas wygląda to mniej więcej tak samo jeśli chodzi o wstawanie i chodzenie spać. Natomiast z racji, że prowadzimy bloga we 2 żeby napisać posta musimy się spotkać i zazwyczaj jest to przed południem, aby mieć czas dla znajomych po południu. Lubimy pisać kilka postów do przodu szczególnie teraz przed rozpoczęciem roku szkolnego! Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy, velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Awesome post! Fantastic photo! You are a talent ^_^
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej!
    Fajny pościk ^_^, a te zdjęcia woow, bardzo są idelane i takie żywe! Zszokowało mnie twój plan dnia, bo mój jest przeciwieństwem twojego xd. Dużo śpię, lenie się i już nie wspomnę o której chodzę spać, bo to bardzo późna pora, ale powoli chodzę wcześniej, bo....szkoła taa -,-.
    Czasem też się z kimś spotkam, pospaceruje, ale jednak ja jestem osobą co preferuje samotne spędzanie czasu w domu. Moje posiłki były , bo teraz zaczęłam starać jeść odpowiednie jedzenie i o danej porze, były byle jakie. Bardziej jadło się nie zdrowo lub rzadko, a nawet za często! x.x
    Pozdrawiam i zapraszam jeśli chcesz na mojego bloga! :D
    https://olivkaoliweckaolis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny post, bardzo fajnie piszesz i całkiem podobają mi się posty tego typu, oryginalnie :))
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo oryginalny post, nie widziałam jeszcze go u żadnej blogerki :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. Też chodzę spać o tej godzinie, grunt, to przesypiać 8h i być wypoczętym :) Nie ma nic złego we wstawaniu wcześniej. Szkoda marnować dzień, w którym można zrobić coś fajnego i konstruktywnego. Trochę jakbym siebie widziała, bo codziennie nawet jak mam wolne, to wstaję o 8.00 :)
    Piękne zdjęcia!
    http://pestkizarbuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Heh, mam całkiem podobny plan dnia, chociaż u mnie sprawdza się bardziej w roku szkolnym. W wakacje jestem za leniwa, żeby przed 9.00 wstać z łóżka :D Btw, masz piękne zdjęcia! Pozdrawiam
    http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Strona główna