poniedziałek, 11 lipca 2016

Spójrz przez wizjer aparatu

docenisz wtedy piękno chwili...
 poczujesz magiczną aurę zdjęć...
zyskasz nowe spojrzenie na świat...
staniesz się kreatorem swojego życia...
Jeśli sądzisz, że fotografia to marnowanie cennego czasu i migawki w aparacie to jesteś w wielkim błędzie! To sztuka wyrazu tego co niewidoczne gołym okiem. To magia odkrywana każdego dnia przez tajemnicę szerokokątnego obiektywu. Dzięki niej kreujesz własną rzeczywistość, stajesz się człowiekiem z artystyczną duszą. Nie muszę chyba ci powtarzać, że plastikowa obudowa ze szkiełkiem zwanym obiektywem jest czarodziejskim narzędziem w twoich rękach? Dzięki niej możesz tworzyć to o czym marzysz. Jeśli masz pomysł i charyzmę możesz stworzyć prawdziwe arcydzieło. Zgodzę się z tobą, że przy lustrzankach trzeba trochę sprytu i umiejętności, aby twoje ręce zdziałały cuda. Ale od czego są prostsze modele? Możesz zawsze zacząć od podstaw! Wiem, że nie zawsze ci się uda. Obiecaj jednak, że się nie poddasz. Wierz mi, że kiedy zrobię 50 zdjęć wybieram tylko jedno, które spełnia moje oczekiwania.
Dlatego: Chcę Cię dziś zmotywować do pogłębiania twoich artystycznych wizji i umiejętności. Nie mów mi, że nie potrafisz. Spróbuj uchwycić coś co dla innych jest poza zasięgiem wzroku. Co ci będzie potrzebne? Aparat w telefonie, prosta cyfrówka czy zaawansowana lustrzanka? Wybór należy do Ciebie. Po prostu podejmij wyzwanie! Nadaj swojemu życiu tęczowych barw!
__________________________________
Lubicie takie fotograficzne serie na blogu?
Które zdjęcie podoba Wam się najbardziej?

84 komentarze:

  1. Aż nabrałam ochoty na maliny xD Te kolory są takie żywe! Piękne zdjęcia. Twój kotek? Uroczy jest ^^ Mi najbardziej podobają się żółte kwiaty na samym dole :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fotografować, choć uważam, że nie jestem w tym najlepsza :D Zajmuję się tym amatorsko, dla własnej przyjemności, jeśli coś wyjdzie mi powyżej moich oczekiwań :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa zdjęcia cudowne :D z niczego można zrobić coś. Podjęłabym się tego wyzwania haha :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są przepiękne! Ja sama czekam na swoją lustrzankę i mam nadzieję, że z czasem będę robić ładne zdjęcia na miarę Twoich :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze lubiłam pstrykać zdjęcia. Ostatnio robię coraz mniej, bo nie mam do tego sprzętu. Telefon mi pomału siada i ciężko cokolwiek zrobić, chociaż czasem jakieś ładne zdjęcie wyjdzie. W sierpniu będę miała nowy telefon i mam nadzieję, że w nim aparat będzie odrobinę lepszy. Jednak obiecuję, że postaram się robić dużo zdjęć :) Twoje mnie bardzo zmotywowały, są przepiękne. Uwielbiam takie posty, patrzeć na czyjąś pracę włożoną w uzyskanie idealnego efektu. Najbardziej zaskoczył, zadziwił, spodobał mi się ślimaczek ♥ Na drugim miejscu kotek oczywiście :D Malinki dodały apetytu. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze robie kilka zdjec i wybieram jedno najlepsze,nie lubie robic serii 100 zdjec i potem je trzymac wszystkie podobne do siebie :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Najbardziej podobają mi się zdjęcia numer 3 i 6 - cuda!
    Pewnie odpowiadałaś na to pytanie już kilka razy, ale jestem nowa i zapytam - Jakiego sprzętu używasz? :) - jeżeli pisałaś już gdzieś o tym, to proszę o link :)
    Ze względu na to, że uwielbiam fotografię i liczę na więcej tego typu postów, dołączam do grona obserwatorów :)

    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych zdjęć użyłam Nikona D3200 + obiektywu 50mm f/1.8 G :)

      Usuń
  8. Jejku, wspaniałe zdjęcia! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia
    Malinki! Narobiłaś mi smaka 😂
    Kotek przeuroczy Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, to zdjęcie ślimaka niesamowite!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie z kotem <3
    Uwielbiam robić zdjęcia, nawet wtedy gdy sama je oglądam. Po prostu relaksuje mnie to i jest świetne na zabicie czasu :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać w Twoich postach, że robisz to wszystko z tak wyobrażalną pasją. Bardzo mnie to cieszy. Piękne artystyczne opisy :) A zdjęcie... cudo.

    Zapraszam do mnie <KLIK>


    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! Czuć w nich lato i domowy klimat, jakbym spacerowała po swoim podwórku <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, masz dużo racji w swoim poście - robiąc zdjęcia bywa i tak że zrobimy 1000 i tylko jedno uznamy za "ideał". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. długo się zbieram do kupienia lustrzanki, mam nadzieję, że ten moment kiedyś nastąpi :D
    zapraszam do siebie ♥
    http://chirkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest to tak pięknie napisane, że mogłabyś to sprzedawać jako książkę. :D super!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. This photos are so beautiful :D
    Sweet Cat :3 have a nice day

    http://softcutie.blogspot.com.uy/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia, ja bardzo lubię fotografować ;) Najbardziej podoba mi sę zdjęcie kotka, jest uroczy, czekam na więcej takich postów :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie fotografia to jeden z lepszych wynalazków, pewnego rodzaju zatrzymanie czasu. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci, że robiąc zdjęcia bardzo trudno mi je ocenić. Mam tak jak Ty - również wybieram jedno z dużej serii. Jestem dla siebie bardzo krytyczna. Ale warto próbować, bo to prawda, że przez wizjer świat wygląda inaczej.
    Mnie najbardziej podoba się ostanie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne zdjęcia, najbardziej podoba mi się ostatnie :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczny kotełek :)



    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej , jakie śliczne zdjęcia.
    Zdjęcie malin , najbardziej do mnie przemówiło , zdjęcie kotka też jest śliczne.
    Pozdrawiam , masz talent do robienia zdjęć , jak i pisania bloga.
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju twoje zdjęcia są po prostu piękne *_*
    Nie ma co porównywać ich z moimi, robionymi telefonem, chociaż udało mi się ostatnio zrobić kilka ładnych na plaży x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z Tobą, fotografia sprawia dla mnie przyjemność i dzięki niej inaczej patrzę na świat
    photos-by-mef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia! Moje ulubione to zdecydowanie kot! Te jego oczy... Dodają dużo magii do tego zdjęcia! ;)
    Ja uwielbiam fotografować, po prawda, że pozwala nam to inaczej (piękniej) patrzeć na świat ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Robisz fantastyczne zdjęcia :) Masz talent :)
    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz talent *.* Bardzo wakacyjne zdjęcia, kolory takie żywe! Szczególnie spodobały mi się malinki, jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  30. nie ważne jaki ma się sprzęt, a ważne są umiejętności bo co jak nie umie się obsługiwać lustrzanką? ;D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uwielbiam robić zdjęcia! Najbardziej przyrodzie, właśnie wtedy dostrzegam otaczające nas piękno ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia, uwielbiam bawić się w fotografa, to mnie uspakaja ;)

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzeba próbować wszystkiego, a fotografia daje duże pole do popisu :)
    Śliczne zdjęcia!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnie zdjęcie mi się bardzo spodobało <3 A kot bardzo uroczy :D
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny z Ciebie fotograf! Kotek ❤
    http://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację, fotografia to magia! Wszystko wygląda inaczej przez obiektyw ♥
    Mam pytanko - zdjęcia są robione pięćdziesiątką? Bo są naprawdę cudowne, a ja właśnie przymierzam się do zakupu nowego obiektywu i myślałam o 50 mm f/1.8, a nie wiem, czy nie będzie zbyt jasny do robienia zdjęć na zewnątrz, bo czytałam też i takie opinie o nim...

    Czekam na odpowiedź i pozdrawiam!
    morzeliter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są robione obiektywem 50mm 1.8 G.
      Jest naprawdę świetny! <3 Myślę, że na zewnątrz nie będzie za jasny, to też kwestia ustawień przysłony itp. Jak dla mnie jest fantastyczny! Czasami zdarza mi się narzekać, że jest za ciemny, haha. Mam go od maja tego roku i jestem z niego bardzo zadowolona! Dlatego nie zastanawiaj się nad kupnem! <3 To naprawdę dobry wybór :)

      Usuń
  37. Jakie cudowne te zdjęcia!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia, takie z duszą.
    Jestem oczarowana.

    https://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. tylko głupiec by powiedział, ze nie widzi sensu w fotografowaniu :D przecież to jak zatrzymanie wspomnienia w jednym prostokącie/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda - świat przez obiektyw aparatu wygląda zupełnie inaczej. Znam kilka dziedzin potrafiących zmienić świat i fotografia jest jedną z nich. Dzięki niej możemy wydobyć biel z czarnego potwora. W dodatku obiektywem możemy pokazać świat takim jakim my go widzimy. I to właśnie tworzy z fotografii sztukę.

      Usuń
    2. Ps. A najbardziej urokliwe jest zdjęcie malinek. :)

      Usuń
  40. To prawda :) wszystko z perspektywy obiektywu aparatu wygląda zupełnie inaczej. Odkąd zaczęłam prowadzić bloga cały czas mam mnóstwo pomysłów na zdjęcia i tylko jak widzę coś inspirującego to od razu mówię ale by było śliczne zdjęcie :D heh to chyba uzależnienie ♥
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Przez aparat wszystko wydaje się inne, piękniejsze, świat jest bardziej kolorowy, można dostrzec to czego gołym okiem nie widzimy, np. biedronkę poruszającą się po łodydze maku ♥
    Szczera prawda!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia!

    https://strong-power.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię takie posty a ostatnie zdjęcie podoba mi sie najbardziej :) Fajny i motywujący post .. ja bardzo lubię robic zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia! Ten kotek skradł moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. słodki kotek!;p Powiem Ci, że trochę mnie zmotywowałaś do powrotu do fotografii;)

    OdpowiedzUsuń
  47. zakochałam się w tych zdjęciach, są cudowne :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow! Jednym słowem jestem zachwycona tymi zdjęciami *.* Kotek jest słodki ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ach, jak ja uwielbiam zdjęcia z portretówek <3
    super robota!

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej! Bardzo ładne zdjęcia - uwielbiam taki styl i te subtelne kolory - jestem pod wrażeniem! :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam: www.moroszkaaa.blogspot.com - odpowiadam na obserwacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowne zdjęcia, ja uważam że fotografia to fantastyczna sprawa i każdy powinien tego spróbować.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia i bardzo ciekawy post :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  53. Słodki kiciuś♥♥♥
    Inne zdjęcia także bardzo cudowne, widać że fotografia to twoja pasja♥
    Pozdrawiam♥
    http://ivvvetteee.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  54. Robisz na prawdę świetne zdjęcia! :O <3

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękne zdjęcia, wszystkie mi się podobają :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdjęcia są naprawdę cudowne! Wyzwanie jak najbardziej podejmę i spróbuję uchwycić coś, czego najczęściej nie dostrzegamy :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. "Jeśli marnowanie czasu sprawia Ci przyjemność, to nie jest to czas zmarnowany". Lubię w ten sposób marnować czas, uwielbiam fotografować. :) Piękne zdjęcia!

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. jakie ładne zdjęcia! kot ma świetną minkę :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdecydowanie się zgadzam, fotografia jest czymś pięknym i prawdziwą pasją!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne zdjęcia! Śliczny kotek <3
    Zapraszam!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne zdjęcia :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Mnie zdecydowanie najbardziej urzekł kociak. Kocham takie posty, bo sama się interesuję fotografią. Obecnie zbieram na ten właśnie obiektyw, który posiadasz. Śliczne fotki!
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowne zdjęcia kochana *.*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ^^
    https://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja uwielbiam robić zdjęcia i do nich pozować, ale raczej nie jest to moją pasją i jest to coś zupełnie amatorskiego. :D Ale Twoje zdjęcia są przepiękne, naprawdę masz talent ! ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne fotografie ! :) Robienie zdjęć to sama przyjemność !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Fotografia to naprawdę fajna sprawa. Żałuję, że moje sprawy zabierają mi czas i nie pomyślę nawet o tym, żeby wziąć aparat do ręki. :(

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  67. Kocham fotografować, idę własnie od września w tym kierunku. Robię zdjęcia od 4 lat :) pozdrawiam

    photopassionme.blogspot.com moj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ależ cudowne zdjęcia! Fotografia to coś wspaniałego. :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgadzam się z tobą przez wizjer aparatu często dostrzegamy rzeczy których nie widzimy normalnie;)
    Znam to uczucie i sama chętnie sięgam po aparat:)
    Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Miałam taką fazę na fotografowanie w sumie lubię to. Nawet mam lustrzankę choć to nie najważniejsze, ale jakoś mnie jej skomplikowana technika mnie zniechęciła.
    Śliczne zdjęcia ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  71. Przecudowne są te zdjęcia <3
    Jeśli masz ochotę, zapraszam (dopiero zaczynam) -> http://kamkalamka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Fotografia jest wręcz życiem!:D To w pewnym sensie posiadanie czasu...
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne te zdjęcia, ja też uwielbiam fotografować ;)

    OdpowiedzUsuń

Strona główna