sobota, 30 lipca 2016

Kraina tysiąca jezior- fotorelacja

Otwieram oczy i czuję chłodny powiew nocnego powietrza. Przepełnia mnie podekscytowanie, a w głowie mam tę jedną myśl, że wkrótce zobaczę moje ukochane miejsce. Z nadzieją wsiadam do samochodu, a kilometry ubywają w zaskakującym tempie, poznaję każdą minioną miejscowość, każde drzewo czy dom jest bliskie memu sercu. Podczas podróży nie brakuje mi przygód- los w końcu kieruje mną tak, że trafiam w to samo miejsce, które jest dla mnie jak dom rodzinny. Nie słucham już nikogo, po prostu chłonę każdy napotkany widok, a zmartwienia i smutki nie istnieją pośród krainy tysiąca jezior. Zbliżając się do jeziora czuję wspaniały szum fal, a wiatr delikatnie porusza gałęziami drzew nadając tej chwili magiczną aurę. Przesypuję piasek między palcami, a potem zaczynam biec wśród wysokich fal do chwili, gdy horyzont rozświetli blask zachodzącego słońca. Czuję się naprawdę szczęśliwa, nareszcie jestem w miejscu, które przez ostatnich parę lat stało się moim drugim domem. Świadomość, że spędzę tu ponad tydzień sprawia, że mam ochotę tańczyć ze szczęścia. Ale jedno jest pewne- wykorzystam ten czas najlepiej jak potrafię. Naładuję akumulatory pozytywną energią! Sprawię by te parę dni na zawsze pozostały w mojej pamięci. I chociaż tydzień temu pożegnałam to miejsce, czuję, że to jeszcze nie koniec. Za rok z pewnością tu wrócę i ''napiszę'' swój życiowy scenariusz od nowa!


65 komentarzy:

  1. Jeju, widoki są naprawdę cudowne!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wygląda pięknie! Ostatnie zdjęcia bardzo mnie rozczuliło ;)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sposób w jaki to wszystko opisałaś sprawia, że, aż chce się tam być, najlepiej to teraz i w tej chwili. Zazdroszczę posiadania takiego miejsca.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. :) To miejsce ma w sobie niezwykły klimat.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki sposób pisania! Cudownie, że wyjazd Ci się udał! Piękne zdjęcia Karola!
    Buziaki <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tam nie byłam - ale pięknie!
    Lubię takie posty, zwłaszcza z takimi świetnymi zdjęciami.
    Ostatnie ♥♥♥♥♥

    Mój blog - KLIK;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałaś to cudownie ♥ Prawda, w aucie kilometry mijają bardzo szybko, bo nim zobaczysz jakieś ładne drzewo, które się wyróżnia już go nie widzisz.
    Cudowne zdjęcia ;* to z kociakiem przesłodkie!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisane cudownie, a zdjęcia są jeszcze śliczniejsze, masz prawdziwą rękę do fotografii ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkam w 'krainie tysiąca jezior' i osobiście przyznam, że jest tutaj pięknie :) Świetne zdjęcia. Zapraszam na swój blog fotograficzny :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, śliczne masz okolicę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, czasami lubię oderwać się od życia i popatrzeć na naturę :)
    Zapraszam :
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku kocham takie zdjecia! Piekny opis. To na pewno takie piekne miejsce jak je opisujesz! Uwielbiam cieszyc się wszystkim co zobacze. Takie wspaniale momenty ktore przezywa sie samemu cieszac sie pieknym sloncem, woda i cala natura. Super post, buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, no zdjęcia rewelacyjne!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna fotorelacja, uwielbiam takie miejsca ♥
    Cudowne jest to zdjęcie z łódką i kotkiem, aww.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie, malowniczo, cudne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku,jakie te zdjęcia są przepiękne! *.*
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie napisany tekst :) Ja również uwielbiam jechać co roku w jakieś miejsce na wakacje, kiedy jadę autem i widzę tę samą drogę czuję dokładnie to samo!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful photos!!
    Have a nice day!!
    *Carol* and xx Vero

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia . Widzę , ze masz talent do fotografii nie zmarnuj jej tylko cały czas rozwijaj ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  20. Miejsce musi być na prawdę wspaniałe, świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przyjemnie się Ciebie czyta :) a zdjęcia są po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Podzieliłaś się z nami swoimi przeżyciami, a ja czytając to wyciszyłam się. Świetny tekst. Fajnie mieć takie miejsce, w którym można się zatrzymać, wyciszyć i poczuć szczęśliwie. Natura obdarzyła nas tym wszystkim właśnie dla takich momentów. To cudne i wzruszające. Do tego te zdjęcia ♥ Dajesz tak mnóstwo pozytywnej energii jednocześnie przekazując spokój ^^ Dziękuję. Ten motylek tak mi się podoba... :) I kotek! Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. PRzecudowne miejsce ze wspaniałymi widokami ♥ Będzie z Ciebie fotograf hihi
    Pozdrawiam cieplutko :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I takie teksty lubię!
    Cudne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie napisane, bardzo miło mi się czytało post. Cieszę się, że masz swoją "ostoję", gdzie uwielbiasz przebywać i dobrze wypoczywasz. Zdjęcia przepiękne :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie zdjęcie jest boskie! Świetne miejsce do odpoczynku i wyciszenia :) Lubię takie miejsca. Pozdrawiam cieplutko, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że pisząc o jeziorach miałaś na myśli mazury. Ależ ja jestem mądra! Nigdy tam nie byłam, ale nazwa tego miejsca podoba mi się. Jest taka 'magiczna'. Na pewno można tam super spędzić czas :D Zdjęcia bardzo ładne :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia :)
    http://kosmoagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia. Bardzo fajny styl pisania.
    Odwdzieczam sie za obs i komentarze
    Mój snapchat: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Będę pewnie setną osobą, którA to napiszę..
    Śliczne zdjęcia <3
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudne zdjęcia :) Pomimo tego, że nigdy jakoś tak nie przepadałam za Mazurami.
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie wracać do miejsc, które kochamy i z którymi wiążemy pozytywne wspomnienia ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia i to miejsce <3

    by.mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Robisz przepiękne zdjęcia
    Jest tak malowniczo
    Czekam na więcej takich fotorelacji
    Pięknie wyglądasz w tym stroju
    Pozdrawiam, oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Twój tekst sprawia, że czuję jakbym sama tam była! Świetnie napisane, a zdjęcia to prawdziwe mistrzostwo, zostaję na dłużej <3

    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne zdjęcia <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Niby zdjęcia takie zwyczajne, ale mają w sobie coś cudownego. Tekst jednak zdecydowanie z nimi wygrywa.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładnie to napisałaś. Też mam takie miejsce.
    Podobają mi się fotki.

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie napisane :)
    cudowne zdjęcia!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne zdjęcia!! *.*
    Jedna z najlepszych fotorelacji, jakie do tej pory widziałam! Rewelacja! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. sliczne zdjecia, zapraszam na relację ze Swiatowych Dni Młodzieży https://karka-skoczek.blogspot.com/2016/08/swiatowe-dni-modziezywyd.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne zdjęcia i cudowny wpis <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne zdjęcia ♡ to ostatnie z kotkiem skradło moje serce *.*

    Zapraszam na nowy post
    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/08/dreamer.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak pięknie! Krajobraz niesamowity, taki sielski i wyciszający! Obserwuję :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Od dawna poszukuję inspiracji, gdzie mogę wyjechać podczas tych wakacji i dzięki Tobie w końcu odkryłam to miejsce. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, są genialne i zachwycające. Jednak najlepszą częścią tego posta jest Twój niesamowity opis!
    Pozdrawiam x
    http://lifebyweirdos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedyś miałam takie widoki na co dzień :)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  49. I enjoyed every single picture in this post! what camera do you use? Love the quality so much.

    http://francheskascollageblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Strona główna