wtorek, 5 lipca 2016

Idealne wakacje na walizkach

Wakacyjne wyjazdy to coś co kocham. Pakowanie walizek, kompletowanie potrzebnych rzeczy i dobre chęci to podstawa wakacyjnej podróży. Od zawsze lubiłam wyjeżdżać i poznawać nowe miejsca. Chęć podróżowania uaktywnia się u mnie jeszcze bardziej w czasie wakacji. Z radością wyczekuję terminu wyjazdu i staram się, aby wszystko dotyczące tego dnia zostało dopięte na ostatni guzik. Tak też jest i tym razem. W tym roku tak jak i w kolejnych latach jadę na Mazury, a dokładnie 14 lipca. Co prawda w inne miejsce niż dotychczas, ale nie przeszkodzi mi to by dobrze się bawić. Poniżej postanowiłam po krótce przedstawić wam kilka wskazówek, które dotyczą dobrej organizacji i przebiegu wakacyjnych podróży.

♥ O terminie i miejscu wakacyjnego wyjazdu pomyśl 2-3 miesiące wcześniej. Prześledź na mapie trasę wyjazdu, dowiedz się o istniejących atrakcjach turystycznych, zorganizuj nocleg, transport. Odradzam ci załatwiania wszystkiego na ostatnią chwilę. Możesz gorzko się rozczarować dowiadując się, że wszystkie terminy są już zajęte.
♥ Kilka dni przed wyjazdem skompletuj potrzebne rzeczy. Upewnij się czy masz wszystko czego potrzebujesz np. apteczkę. Dobrym pomysłem jest utworzenie listy z rzeczami, które powinny znaleźć się w twojej walizce tak, aby o niczym nie zapomnieć.
♥ Do walizek pakuj tylko to co będzie ci potrzebne. Nie bierz zbyt dużo rzeczy! Samochód nie lubi aż tak wielkiego obciążenia!
♥ Ustal porę dnia wyjazdu. Odradzam ci podróży w samo południe. Latem w samochodzie potrafi być naprawdę gorąco. Najlepiej wyjedź nocą lub nad ranem. Według mnie taka pora dnia jest odpowiednia. Zero korków, a trasa świeci pustkami!
♥ Podróż samochodem zazwyczaj trwa parę godzin. Dlatego jeśli masz chorobę lokomocyjną sięgaj po tabletki i preparaty łagodzące jej objawy. Nudząc się podczas podróży słuchaj muzyki, czytaj książkę, podziwiaj krajobrazy za oknem itp.
♥ Korzystaj z wakacyjnego wypoczynku. Chwytaj każdy moment, aby później w mroźne zimowe wieczory mieć co wspominać.

A wy gdzieś wyjeżdżacie? Życzę wam miłych wakacyjnych wyjazdów!


76 komentarzy:

  1. Świetny post
    Życzę powodzenia w te wakacje
    Ja narazie nie wiem gdzie dokładnie będę wyjeżdżać
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam, udanych wakacji oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A najlepiej w samochodzie jest się porządnie wyspać :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Moim małym marzeniem jest wyjechać na Mazury :) Oby kiedyś się udało. Racja - ważne jest trochę wcześniejsze pomyślenie o wyjeździe i dowiedzenie się co warto odwiedzić. Jeżeli tego nie zrobimy zupełnie nie odnajdziemy się w nowym miejscu i stracimy tylko czas na szukanie. Ostatnio do Warszawy jechałam o 4 nad ranem i dojechaliśmy bardzo szybko, bo na drodze był mały ruch. Zawsze biorę lek na chorobę lokomocyjną. Myślę, że i bez niej dobrze bym się czuła, ale tak na wszelki wypadek. Jak na razie byłam tylko na krótkiej wycieczce w Warszawie. Mam plan zwiedzić inne miasta, w których jeszcze nie byłam. Żaden dłuższy wyjazd niestety się nie szykuje. Życzę udanego wypoczynku :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że jedziesz na Mazury. W te wakacje spełnia się moje marzenie - odwiedzę Londyn. Oprócz tego pojawię się też nad morzem Bałtyckim. Nie mogę się doczekać tych wyjazdów <3
    Do wskazówek się stosuję :)
    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli już będę gdzieś wyjeżdżać to na max. 2 dni :/ niestety... ale w te wakacje będę miec remont, więc cieszę się, że nie będą nudne :D
    A wskazówki świetne :) Zawsze wyjeżdżałam nad ranem.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja też wyjeżdżam na Mazury, tylko dopiero w sierpniu :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Mazurach byłam dwa razy. Cudowne widoki, które nadal mam w pamięci. W tym roku wybieram się na kolonię do Kołobrzegu ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post!
    Dobre rady, ja wyjeżdżam na obóz w góry.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe wskazówki :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę miłych i udanych wakacji! śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post. Uwielbiam mazury , ale w tym roku wybrałam morze . Martwię się o pogoda która mnie zastanie , ale trudno dam rade i z pogoda hhe ..

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety dopiero w sierpniu jadę do Hiszpanii. Już nie mogę się doczekać!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku niestety muszę planować na ostatnią chwilę. Jak to mówią: służba nie drużba :) Rady bardzo pomocne. Tak jak Ty kocham podróżować. Liczę na spontaniczne Karkonosze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłych wakacji <3
    Ja wyjeżdżam do bułgarii :)
    Nowy początek, nowa ja...Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Ja wyjeżdżam 15 lipca na dwa tygodnie do Słowacji. Twoje rady są bardzo skuteczne szczególnie z wcześniejszym planowaniem, bo w okresie letnim naprawdę ciężko o wolne miejsca noclegowe.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych wakacji! Gdy jeździłam na wakacje samochodem zawsze zabierałam zbyt dużo rzeczy. Samolot nauczył mnie organizacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobre porady, życzę udanego pobytu na Mazurach ;)
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  18. w przyszły piątek wyjeżdżam na kilka dni, przede mną jeszcze egzamin ale wakacje biorą górę w moich myślach ;

    obserwuję
    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. udanych wakacji! ja niestety nie planuje zadnego wyjazdu w najblizszych miesiacach :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze napisany post chociaż, ja pewnie skończę na spontanicznym wyjeździe :D Miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam zaplanowane całe wakacje. Teraz przebywam na obozie surwiwalowym z koleżanką. Jest mega. Życzę również udanych wakacji. :)
    Cieplutko pozdrawiam :*

    Zapraszam do mnie:
    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pomocny i ciekawy post :) Super porady :D

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przydatne wskazówki, na pewno się przydadzą przy najbliższym wyjeździe
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. ja często robię wszystko spontanicznie ;) miłych wakacji ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę udanych wakacji! Nigdy jeszczenie byłąm na mazurach:) Fajne porady.

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy post, jednak ja niestety w tym roku nigdzie raczej nie wyjeżdżam :'(

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Udanych wakacji Kochana :D :*
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :D Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia. W tym roku spędzam wakacje spontanicznie, już byłam na parę dni we Wrocławiu, zamierzam też kiedyś poodwiedzać inne miasta. Pod koniec lipca wyjeżdżam do Sopotu :)
    Dzięki za odwiedziny ♥
    Zapraszam: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobra rady. Czasem zapominamy o takich prostych czynnościach, a potem jest problem. Ta lista to całkiem niezła myśl o na pewno wykorzystam ją przed tegorocznym wakcjami :) Pozdrowionka
    Szkoda
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. moje wakacyjne plany jeszcze są w rozsypce, ale może jakiś spontan się uda! Tymczasem życzę miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dobre rady! Ja w sumie wyjeżdżam tylko do mielna i to jest zaplanowana wycieczka a tak to wszystko na spontanie! A czemu nie? :D

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja 20 wylatuję z moim chłopakiem do Holandii na niecałe dwa tygodnie do siostry :)
    Życzę udanych wakacji i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post!
    I follow you now
    http://softcutie.blogspot.com.uy/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej jaki świetny post.
    Nie wiedziałam co Ci napisać w komentarzu.
    Co tu pisać...?
    Genialnie piszesz posty , są ciekawe , masz świetny styl pisania.
    Śliczne zdjęcia.
    Bardzo potrzebne rady, ja za niedługo jadę na obóz i wiem , żeby tyle nie pakować . :) :)
    Pozdrowienia
    U mnie konkurs zapraszam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tak jak ty lubię wyjeżdżać. W tym roku jadę na dość krótkie wyjazdy. Odwiedzę Zakopane, Kraków i Warszawę :D A Ci życzę udanego wyjazdu na Mazury!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo przydatny post na wakacje. Ja na szczęście nie mam choroby lokomocyjnej :) Zawsze jak podróżuję staram się wykorzystać każdy moment spędzony w tym miejscu, aby później mieć świetne wspomnienia. Piękne zdjęcia :) Niestety w tym roku nie wyjeżdżam gdzieś dalej, jednak nie zamierzam się nudzić. Mam wiele planów :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne wskazówki! Ja już na tydzień i kilka dni wyjeżdżam nad morze ♥ Udanych wakacji!
    ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja niestety te wakacje spedzam w domu jednak z drugiej strony troszke sie ciesze bo odpoczywam i nabieram energii na nowy rok szkolny czyli rok zakuwania bez przerwy :/
    Mam nadzieje ze ty swoje wakacje spedzisz cudownie i nic nie milego cie nie zaskoczy! <3
    Buziaki! :*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuje :) http://riwlawn.blogspot.com/
    jak spodoba ci się u mnie możesz również zaoserwować

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pewno posłucham się Twoich rad. Bardzo ciekawy post.
    Śliczne zdjęcia. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam pakować się na wyjazd i już nie mogę doczekać się pakowania nad morze. Gorzej jest z rozpakowywaniem tego nienawidzę :DD.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też uwielbiam podróże. Najchętniej cały czas żyłabym na walizkach i będą dążyć do tego, żeby moje marzenia o podróży dookoła świata się ziściły. Życzę tego też i Tobie! :)

    http://flawlessgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Również uwielbiam jeździć, jednak u mnie jest to odwrotne - gdy tylko dochodzą wakacje staram się wyrwać z pojezierza Mazurskiego.

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam podróżować, niestety nie zawsze mam taką możliwość:( notka bardzo przydatna! :)
    zapraszam do siebie:
    www.vic-00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również uwielbiam wyjeżdżać, zwiedzać, podróżować! I kocham się pakować. Za tydzień jadę do mojej przyjaciółki pod Kraków i już nie mogę się doczekać! :) Świetne rady.

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zazdroszczę wyjazdu na Mazury ^^ Ja wybieram się prawdopodobnie nad morze tak jak planowałam w tamtym roku ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Super post. na pewno mi się przyda podczas pakowania :)

    Pozdrawiam

    Mischotta

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wybieram się na wakacje do Rosji i do Dąbek. Bardzo przydatne rady.
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. super wskazówki :)


    https://alekli.blogspot.com/ < zapraszam po szczyptę inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja również uwielbiam się pakować :) lubie czas w którym czekam na wymarzoną podróż :) Gorzej jest kiedy trzeba już wracać :( :)
    świetny blog

    http://gzuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo przydatne rady :). Niestety czasem nie da się ustalić terminu z takim wyprzedzeniem :/
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo pomocne rady ;) Ja wyjeżdżam jutro, również na Mazury. Podróże, pakowanie walizki, zwiedzanie nowych miejsc to coś, co naprawdę kocham. I jeszcze oczywiście na prawie wszystko patrzę przez obiektyw, haha :)
    Udanego wyjazdu!

    o-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Dobre rady! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  54. Przykro mi, ale nie zgodzę się ze wszystkimi radami ;) ja planuję wyjazdy tylko patrząc na najbliższą pogodę. Nie ma sensu organizować w maju wycieczkę nad morze, kiedy zbliża się ustalony termin i pogoda jest kompletnie ... zła.

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  55. Jadę nad morze, zawsze wszystko planuję na spontanie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne, przydatne rady i super zdjęcia :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Te wakacje pewnie spędzę w domu, chociaż liczę na jakiś nie spodziewany wyjazd :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja raczej nigdzie dalej się nie wybieram, ale fajny wpis
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja w tym roku wszystkie wyjazdy mam na spontanie, hah :D Ale tyle w życiu jeździłam, że wszystko mam już opanowane do perfekcji :)

    divirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo dobre rady chociaż te wakacje tym razem nie dla podróży jeżeli chodzi o mnie :(


    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Szczerze mówiąc jeśli myślałabym o terminie wakacji 3 miesiące wcześniej na pewno bym nie wytrzymała ;)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo przydatny wpis.Życzę udanych wakacji:)
    Zapraszam:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post! Zakochałam się w twoim blogu. Podoba mi się tu u Ciebie, z pewnością będę wpadać częściej ♥

    Proszę o kliki w ostatnim poście, jeśli to zrobisz i powiadomisz mnie o tym w komentarzu, zareklamuję twój blog w następnej notce + zaobserwuję :)
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam wyjeżdżać na mazury, ale nie wiem czy w tym roku tam wyjadę (mieszka tam moja ciocia, więc nie muszę tego planować 2 miesiące wcześnie;)
    Życzę Ci udanych wakacji!
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej, nominowałam cię do LBA, wejdź na mojego bloga i sprawdź, o co chodzi <3

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Moja rodzina zawsze planowała wyjazd kilka miesięcy przed ale w tym roku będzie wszystko spontaniczne :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny blog, supier rady na pewno się przydadzą:)
    Buziaki pozdrawiam:**
    Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Życzę udanych wakacji!
    Ja byłam w Wiśle, za niedługo wypad na Chorwację :)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Udanych wakacji!
    Ja w tym roku też mięsy innymi uderzam w Mazury!

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też kocham podróżować! Ale spontaniczne wakacje mogą być równie wspaniałe, co te zaplanowane kilka miesięcy wcześniej :) Życzę Ci udanego wyjazdu i odpoczynku.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. ja niestety nigdzie w tym roku nie wyjezdzam :( zamierzam cos wiekszego zaplanowac na kolejne wolne ;)

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  72. Jejku, długo mnie tutaj u Ciebie nie było! Widzę, że majstrowałaś przy wyglądzie, jest jeszcze bardziej cudowny! <3
    Co do wpisu, to oczywiście piękne zdjęcia! Tak, wakacyjne wyjazdy mają swój niepowtarzalny klimacik! Kocham budzić się w środku nocy i patrzeć, na światła autostrady! <3 Cudowny wpis Karolcia!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Super post :) Ślicznie wyglądasz na zdjęciach.
    Pozdrawiam
    https://novlly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Strona główna