sobota, 23 lipca 2016

Doceniaj to co posiadasz

''Masz wszystko czego potrzebujesz. Niczego Ci nie brakuje, a jednak czujesz pewien niedosyt. Chcesz dostawać coraz więcej i więcej... Nie licząc się z nikim i z niczym. Ale czy o to właśnie chodzi? Czy rzeczy materialne dają Ci prawdziwe szczęście w życiu? Czy licząc ich ilość odzwierciedlasz prawdziwą wartość człowieka? ''
'Często nie doceniamy tego co mamy, częściej myślimy czego nam brak'. Dopiero kiedy tracimy to co naprawdę nadawało sens naszemu życiu, nie potrafimy się z tym pogodzić. To co powinniśmy szczególnie doceniać traktujemy dosyć przedmiotowo, jesteśmy pewni, że będzie trwać wiecznie. Trzeba jednak spojrzeć na to z innej perspektywy. Zacząć doceniać to co dostaliśmy od życia zanim zostanie nam odebrane. Nikt nie ma niczego na własność. Wszystko się kiedyś kończy, przemija. Czas płynie nieubłagalnie, a wraz z nim zmienia się wszystko wokół nas. Na większość rzeczy nie mamy wpływu i musimy pozwolić, aby biegły swoim prawidłowym torem.
Dlatego: Już dziś zatrzymaj się na moment i doceń to co jest dla ciebie naprawdę ważne. Tak po prostu- pomyśl ile to dla ciebie znaczy, jakie jest cenne. Myśl o tym z wdzięcznością! Traktuj jako dar od losu lub jako prezent za ciężką pracę. Pamiętaj, że wkrótce może zostać ci odebrane, jeśli nie teraz to kiedyś. Obecne wakacje także doceń! Nie zmarnuj ich. Wnieś w nie odrobinę szaleństwa. Kolekcjonuj każdą ulotną chwilę wakacji, bo one także kiedyś przeminą...

Przy okazji chciałabym wam przekazać, że mój blog obchodził ostatnio pierwsze urodziny! Dokładnie 19 lipca 2015r. powstała tu pierwsza notka. Ten rok był naprawdę owocny, odniosłam wiele sukcesów nad sobą! Spojrzałam na życie z innej perspektywy,  a także kształtowałam swój charakter. Blog naprawdę bardzo się zmienił porównując go z minionym rokiem! W ciągu roku opublikowałam tutaj 43 posty, zdobyłam 360 czytelników i prawie 15 tys. wyświetleń! Blogowanie stało się moją pasją i czymś co tak bardzo pokochałam!

64 komentarze:

  1. So casual and cute ! Great outfit
    http://softcutie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To wielka szkoda, że wiele ludzi nie docenia co ma w życiu. Jedni mają dużo gorzej i nie narzekają, próbują na to jakoś wpłynąć, a ludzie, którzy mają wszystko chcą więcej. W pewnym momencie niestety jednak kończy się mnóstwo tej dobroci i w końcu doceniają prawdziwe życie ♥
    Zdjęcia są fantastyczne!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne spostrzeżenia i świetne zdjęcia <33

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała stylizacja!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie zaczynają doceniać, gdy coś stracą. Bardzo fajny i ważny post ;)
    Gratuluję roku blogowania.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja chyba jestem inny - zawsze bardziej doceniałem to co mam. Jeśli czegoś nie miałem, to szkoda. Pewnie kiedyś to dostanę. Na razie nie mam i nie mam powodu aby z tego powdu płakać. Z resztą jestem człowiekiem który nie ma ciśnienia aby mieć coś najlepszego, najdroższego czy najnowszego. Nie mam ciśnienia na cyferki. Mój sprzęt hi-fi był produkowany w ubiegłym stuleciu, ale sprawuje się świetnie. Moje byłe auto (obecnie nie posiadam żadnego) miało w dowodzie wbity rok produkcji 1998 i też mi wystarczało. Mój aparat fotograficzny ma ponad 10 lat, a komputer to wynalazek 2010roku. Jak czegoś nie mam to nie mam i już. Cieszę, się za to tym co mam. Jakby pomyśleć, to mam wszystko co jest dla mnie najcenniejsze i niczego w życiu nie potrzebuję.

    ps. Nie widzę związku zdjęć z postem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak długi komentarz :)
      Zdjęcia nie miały na celu mieć związku z postem. To tylko dodatek, aby milej się czytało.

      Usuń
  7. Gratulacje wytrwałości, życzę Ci kolejnych sukcesów Kochana! Wpis jak zawsze świetnie napisany!
    W życiu trzeba doceniać wszystko, dosłownie, ponieważ każda rzecz jest ulotna!
    Karolina
    Mn blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację każdy z nas powinien doceniać to co ma, gdyż kiedyś może być na to za późno. Bardzo się cieszę że twój blog jest już ponad rok i życzę ci dalszych sukcesów związanych z nim! ❤
    http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gdy człowiek już niczego nie oczekuje od życia, akurat to dostaje :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Człowiek czasem nie docenia tego, co ma :(
    Śliczne zdjęcia ♥
    Pięknie wyszłaś ^^ :)
    Pozdrawiam!:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, często doceniamy coś dopiero gdy to stracimy :/
    Bardzo podoba mi sie Twój blog, w ciągu roku tyle udało Ci się osiągnąć, życzę jeszcze więcej sukcesów ! ♥
    https://benoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie wszystko kiedys sie kończy,śliczne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tak owocnych liczb jak i pierwszego roku w blogosferze!♥ Mnie najbardziej denerwują ludzie, którzy zazdroszczą innym, nie dostrzegają tego co mają, a proszą o wiele więcej.. Może dlatego niektórzy tracą to co mają, a potem dostrzegają, jakie to było ważne? :)

    Proszę o klik, Buziaki xx♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  14. Często mam chwile, kiedy rzeczywiście doceniam wszystko, myślę, że mogłabym tego nie mieć. Często nadchodzi jednak moment, kiedy zapominam o tym. Większość ludzi tak ma, dlatego trzeba im co jakiś czas przypominać.Na przykład takim postem :) Gratuluję roku. Świetne statystyki, oby tak dalej! Pięknie wyszłaś na zdjęciach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto zatrzymać się i zastanowić się co tak naprawdę powinniśmy doceniać :D
    Gratuluję tego roku :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację. Często jak coś dostaniemy to zapominamy o tym i chcemy coraz więcej. A tak naprawdę powinniśmy to wszystko docenić, bo nie wszyscy mają tak dobrze w życiu. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. mi najbardziej udaje sie wlasnie doceniac to, w jakiej sytuacji obecnie sie znajduje, podczas podrozowania, wtedy mam okazje zobaczyc jak inni ludzie zyja, niektorzy mimo swojej biedy czy choroby sa szczesliwi, taki wlasnie widok sprawia, ze ciesze sie z tego co mam i calym sercem dziekuje za to swoim rodzicom no i Bogu

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nauczyłam się doceniać to co mam i jestem szczęśliwszym człowiekiem, śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Tobą, doceniamy to, co mamy, dopiero wtedy, gdy nam tego zabraknie..
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. No niestety, chyba tak już jestesmy skonstruowani, że gdy coś mamy, to wydaje nam się, że tak być powinno, że to jest normalne, a gdy tracimy- dopiero zaczynamy doceniać :/


    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze się staram doceniać to co mam. Często wstając rano z myślą, że czeka mnie dzisiaj jakieś wyzwanie, mówię sobie: "To będzie dobry dzień". I często się takim właśnie staje.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama po sobie widzę, że często nie doceniam tego co mam, to wielki błąd. Ale niestety chyba kazdy tak ma że najbardziej docenia po stracie...

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz dar do pisania! Czyta się jednym tchem ;) Zadziwia mnie i jednocześnie motywuję twoje podejście do życia.

    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna notka, daje dużo do myślenia. Chyba większość z nas nie docenia tego co ma, a wciąż i wciąż rozmyśla nad tym co chciałby miec.Masz bardzo ładny styl pisania, dobrze się czyta!
    Buziaki. miłego wieczoru,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobra uwaga :) Trzeba korzystać z życia, bo jest po prostu zbyt krótkie. Bardzo ładne zdjęcia, lubię takie sesje :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie napisane! <3
    Śliczne zdjęcia, wyszłaś na nich cudownie! :)
    Strasznie podobają mi się Twoje spodnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ludzie nie doceniają tego co mają i przez to często są nieszczęśliwi
    http://photos-by-mef.blogspot.com/ Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Większość ludzi docenia życie, gdy się już zestarzeje.

    https://zumurawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz <3 świetne zdjęcia :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Your blog is wonderful! I am following you and would
    love for you to follow back.
    Have a good week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! :* Masz całkowitą rację-trzeba doceniać to co się posiada :) Śliczna stylizacja i gratluję roczku :)
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za każdą obserwację):
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku jaka świetna notatka i piękniutka stylizacja *-*

    http://momokomyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku jaki mądryy post :) chyba własnie coś do mnie dotarło :)
    który obiektyw użyłaś do tych zdjęć ?:d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Very romantic photo! I love your blog!
    Would you like to support each other, follow on GFC & g+?
    Please let me know if you follow me and I'll follow back!))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  35. Post dający do myślenia. Powinniśmy się bardziej zastanowić nad tym co mamy ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  36. To prawda człowiek powinien cieszyć się z małych rzeczy i umieć je doceniać! świetny wpis życzymy kolejnych sukcesów! pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Warto doceniać małe rzeczy :)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy post. Masz rację - trzeba doceniać to co się ma, a nie narzekać na każdy drobiazg.
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawy post :) świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  40. Warto doceniać nawet te najmniejsze rzeczy :D Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mądry post, powinniśmy doceniać nawet najdrobniejsze rzeczy. Gratuluję roku posiadania bloga:)
    clvdx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny przekaz :)
    http://wingspring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardo często narzekam na swoje życie i nie doceniam jego. Kiedy czytam takie teksty robi mi się żal, że tak myślę.
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  44. Gdy zaczniemy doceniać to co mamy, choćby poranną kawę to będziemy o wiele szczęśliwsi! Sprawdzone ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak masz rację! Niestety coraz mniej jest ludzi, którzy po prostu zwyczajnie cieszą się tym co mają. A to jest duży błąd. Ludzie ogólnie są teraz pod dużą presją. I dążą i dążą, ale tylko do dóbr materialnych... A co z prawdziwym życiem?
    Nie ogarniam czasami.

    Świetny blog i cudowna z Ciebie dziewczyna! :-)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz rację, musimy skupić się na tym co mamy i doceniać to! Często mamy złe podejście i zanim doceniać to co mamy, cieszyć się to my narzekamy, że brakuje nam tego i tamtego! Śliczne zdjęcia i ciekawy post :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Czasami, a raczej niestety dosyć często, potrafimy coś docenić, gdy to już stracimy! Prawdziwymi szczęściarzami są więc ci, którzy umieją się cieszyć z codziennych drobiazgów. Świetny post, jesteś śliczna!
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz rację. Ludzie często nie dotrzegają tego, co mają, ale jak im czegoś brakuje zawsze to widzą!
    Powinniśmy nauczyć się, cieszyć się, z każdej rzeczy.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz absolutną racje. ja, mimo, ze żyję w pośpiechu staram sie znaleźć chociaż chwile dla siebie i bliskich. Także czas wolny staram sie doceniać i nie marnować go na głupoty.
    Zapraszam,
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny blog *.*

    Prawdziwy talent <33

    Coś czuję ,że będę wpadała tu częściej <3

    Wspólna obserwacja ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. widać , ze robienie zdjeć i prowadzenie bloga jest Twoją pasją , rób tak dalej a zobaczysz ,że osiągniesz sukces !
    będę wpadać częściej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/2016/07/all-white.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Nawet z najdrobniejszych rzeczy powinniśmy się cieszyć :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam takie samo zdanie na ten temat, gratuluję tego roku w blogsferze, naprawdę bardzo dużo osiągnęłaś! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    Zapraszam na nową notkę, MAI BLOG
    Jeśli ci się u mnie spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę♡

    OdpowiedzUsuń
  54. "Cieszmy się, z małych rzeczy, o wzór na szczęście w nich, zapisany jest!"
    Świetne zdjęcia i inspirująca notka!
    Pozdrawiam! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję roku z blogiem! ;) Co do postu to masz rację każdy z nas powinien się cieszyć z najdrobniejszych rzeczy ;)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczne zdjęcia <3
    http://xycjpc.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  57. staram się doceniać to co mam :) Śliczne zdjęcia i mądrze napisane :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zdecydowanie powinniśmy doceniać to co mamy, lecz w tej chwili chyba nie każdy potrafi to zrozumieć. Jeżeli zaczniemy doceniać nawet te malutkie rzeczy na 100% staniemy się choć odrobinę szczęśliwsi. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny post , pięknie to napisałaś i pięknie opowiadasz.
    Masz świetny styl pisania.
    Pozdrawiam , świetne zdjęcia
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. Super post ;))
    W wolnej chwili zapraszam http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładnie ;)bardzo ładnie zdjęcia . Dobrze mówisz, warto jest doceniać to co sie ma ;)

    OdpowiedzUsuń

Strona główna