piątek, 3 czerwca 2016

Prawdziwa wersja siebie

Czasami zastanawiam się, dlaczego głęboko ukrywam właściwą wersję siebie. Przemierzając szkolne korytarze zakładam milion masek i nie pozwalam poznać siebie jaką jestem naprawdę. Gdyby zapytać obojętnie jakich znajomych ze szkoły określili by mnie w tych trzech oto słowach- nieśmiała, cicha, niedostępna. Dlaczego więc nie jestem sobą? Tą prawdziwą Karoliną jaką jestem wśród przyjaciół, rodziny, bliskich? Myślę, że duży wpływ na mój charakter miało gimnazjum. Od samego początku aż do chwili obecnej nie potrafiłam się tam zaaklimatyzować. To właśnie ono 'podcinało mi skrzydła' i nie dawało poczucia własnej wartości. Dużą rolę odegrało wieczne przejmowanie się opinią innych ludzi, wyśmiewanie, a także kpiny i plotki. To sprawiło, że moja samoocena diametralnie spadła. Było mi z tym naprawdę źle, że nie mogę dać się poznać taką nastolatką jaką jestem naprawdę. Jednak teraz kiedy kończę gimnazjum czuję niewysłowioną ulgę i radość. Postanowiłam, że w liceum od samego początku będę sobą i nie będę nikogo udawać! Stwierdziłam, że ludzie zaakceptują mnie dopiero wtedy, kiedy pokażę jaka jestem naprawdę! Pełną pozytywnej energii nastolatką, kreatywną, ambitną i pewną sobie dziewczyną. Bo w głębi serca właśnie taka jestem. I także nie pozwolę by ktoś 'podcinał mi skrzydła' tak jak w gimnazjum! Wierzę, że uda mi się popracować nad kształtowaniem swojego charakteru. Dlatego, nie chcę już więcej zamykać się w sobie i być nieśmiałą dziewczyną! Wiem, że potrafię być sobą, taką pozytywną osobą jak wśród rodziny i przyjaciół! Przyznam, że bardzo przeszkadza mi nieśmiałość i bardzo chciałabym wcielić w życie tę drugą wersję siebie, którą skrywam głęboko w swoim sercu!

58 komentarzy:

  1. Ładna koszulka! Masz rację, nie warto nikogo udawać i okłamywać swojego własnego charakteru. Będąc sobą, czujemy się lepiej :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedną z najważniejszych rzeczy w życiu jest bycie sobą. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz kwitnąco ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Zawsze lepiej być sobą, chociaż inni mogą nas wyśmiać.
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! :)
    Muszę popracować nad swoim charakterem i być otwarta na ludzi. :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się w liceum być 100% sobą :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Postanowiłam, że w liceum będę sobą" - super postawa! :)

    High Five!
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W tych czasach rzadko osoby są w 100 % sobą. Jednak uważam że to jest najważniejsze. :) Świetna bluzeczka i bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ważne jest bycie sobą, szkoda, że nie potrafiłaś się zaklimatyzować w gimnazujm. Mam nadzieję, że w liceum Ci się uda, będziesz czuła sie lepiej i pokażesz kim naprawdę jesteś :)
    Piękne zdjęcia i wyglad bloga!

    zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gimnazjum to chyba najgorszy okres w życiu nastolatka, ale dobrze iż już wychodzisz z tego miejsca ;) Trzymam za Ciebie kciuki, abyś w liceum pokazała wszystkim prawdziwą wersję siebie! Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Byle być sobą! Dasz radę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Racjaa <3
    Piękne zdjęcia :)
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wielka nadzieje, ze w liceum bedzie juz tylko lepiej i, ze juz napewno sie zaklimatyzujesz! Zycze ci powodzenia <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna jesteś! <3

    A gimnazjum to zło wcielone. Sama nie wspominam tych trzech lat edukacji pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tak samo. W gimnazjum nie bylam sobą, ciągle podcinano mi skrzydła. Został mi jeszcze ostatni rok i mam nadzieję, że później będzie lepiej! Super zdjęcia!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyszłaś na zdjęciach. Mam podobnie do Ciebie. Nie potrafię pokazać wśród ludzi tego, jaka jestem naprawdę. Po prostu nie umiem... Nawet wśród rodziny mam opory, często się wstydzę nejmniejszego ruchu, szczególnie tego nieudanego. Im więcej rzeczy mi nie wychodzi, tym bardziej moja samoocena spada. Oczywiście nie poddaję się i staram z tym walczyć. Również idąc do liceum chciałabym się otworzyć i być w pełni sobą. Życzę tego Tobie i mi :)Razem się uda! Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post :*
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też kończę w tym roku gimnazjum i naprawdę się z tego cieszę, ponieważ ten okres wspominam najgorzej. Mam nadzieję, że w liceum będzie lepiej i Tobie też tego życzę. Pozdrawiam :)
    Zapraszam również do siebie:
    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny tekst ♥
    i tego ci życzę -by twoja chęć zmienienia siebie i otworzenia się na świat wniosła do twojego życia wiele dobrego <3. 3mam za ciebie kciuki, bo doskonale cię rozumiem :). Też jestem nieśmiała, jednak kiedyś byłam o wieele bardziej. Jednak z każdą szkołą rozwijałam swoje skrzydła coraz bardziej i teraz moje zamknięcie przed światem nie jest już tak szczelne jak kiedyś. Na szczęście :)
    Wspaniałe zdjęcia *.* Genialna koszulka i włosy, a do tego jesteś naturalnie piękna *.* pozostaje mi tylko pozazdrościć :*
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie! Życzę Ci dużo wiary w siebie i swoje możliwości :) Jesteś piękna! :)

    Zapraszam do mnie! nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjecia, cudowny kapelusz :) ♥ Z chęcią zaobserwuje Twojego bloga :)
    http://photographybyweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. udane zdjęcia :) mega tło :) pozdrawiam ciepło ! :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To o czym piszesz daje naprawdę dużo do myślenia! Każdy powinien być sobą zawsze i wszędzie. Ale wiem, co miałaś na myśli pisząc o gimnazjum, bo sama doświadczyłam tego, co tu się dzieje...
    Ja życzę Ci, aby w liceum było lepiej i żebyś wytrwała w swoich postanowieniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ktoś kiedyś powiedział (chyba kurt cobain) lepiej żeby nienawidzili cie za to kim jesteś niż kochali za to kim.nie jesteś 😀 nie bójmy się bycia sobą 😀
    Pozdrawiam
    marlena-parr.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze trzeba być sobą. Mało istotne jest to, co inni powiedzą. Prawdą jest, że ludzie zawsze krytykowali i krytykować będą. Świetny post i cudne zdjęcia Kochana!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze trzeba być sobą. Teraz to też wiem, ale jak sama byłam jeszcze w gimnazjum miałam podobnie do Ciebie:) Też byłam cicha, nieśmiała..przynajmniej przy osobach ze szkoły, w domu zawsze było inaczej. Idąc do liceum postanowiłam sobie, że będą sobą w stu procentach- albo mnie taką zaakceptują albo i nie- trudno. Udało mi się i szczerze mogę powiedzieć, że wszyscy w klasie lubią mnie, mój charakter, nie krytykują mojego stylu.:)
    Super zdjęcia, pozdrawiam! :*

    http://karciiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bycie sobą to jedna z najważniejszych rzeczy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ważne jest bycie sobą i nie należy o tym zapominać w towarzystwie ;) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialna koszulka i piękny kapelusz. :)

    Pozdrawiam!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. great post dear :) happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo do twarzy Ci w tym kapeluszu. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacja swietna ,a blog super ☺. Życzę dalszych sukcesów
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam identyczny problem w gimnazjum. Przez to ze jedna osoba zazartowala potem poliwa osób ze starszych klas szydzila. Niestety ludzie potrafią strasznie podciac skrzydła przez brak empatii. Mam nadzieje ze dotrzymasz słowa danego samej sobie i w liceum będzie inaczej. Swoją drogą ja jak kończyłam gimnazjum tez czułam wielka ulgę ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) niezdecydowana-dziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja teraz idę do gimnazjum i założyłam bloga. Boję się, że ludzie będą mnie oceniać właśnie po tym i, że stanę się taką ''blogereczką'', ale przez ich opinię na pewno nie usunę bloga! A jak zachowywali się ludzie i czy oceniali Cię przez bloga?
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że niektórym osobom to co robię się nie podobało.
      Blog był dla nich czymś naprawdę dziwnym, haha :D
      Wiadomo było kilka krytycznych uwag, plotek itp., ale nie przejęłam się tym.
      Są przecież ludzie, którzy docenią to co robisz, spodoba im się to.
      I nigdy nie usuwaj bloga! To jedna najgorsza z możliwych decyzji! :)

      Usuń
  36. Najważniejsze by być sobą !
    Świetny kapelusz ;)
    Pozdrawiam gorąco :*
    Zapraszam do siebie dopiero co zaczynam
    https://niktspecialnytylkoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. O tak, gimnazjum to dziwne miejsce, naprawdę trudno tam być sobą...
    Śliczne zdjęcia. :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia! :)
    Mam tak samo, aczkolwiek u mnie gorzej było w podstawówce..naprawdę! Później już było lepiej, jednak wszystko zostaje w środku, dlatego uwielbiam najnowszą piosenkę Sylwii Grzeszczak "Tamta dziewczyna", polecam :)

    https://triviaaboutme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Najważniejsze jest to, że już nie chcesz się ukrywać :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gimnazjum to zło. I nie dlatego, że jest znacznie więcej nauki, nie przez nauczycieli, a przez ludzi. Przez uczniów,. Mam czasem wrażenie, że chodzą do szkoły by tylko plotkować, że to nie stać kogoś na nowe buty, że nie ma plecaka z Vansa. Gimnazjum zmienia ludzi na gorsze, a ci z mocnym charakterem wychodzą z jeszcze silniejszym , opuszczają mury tej szkoły z pewnością w siebie +10. Super wpis, jak i blog- obserwuję! ;))

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Najważniejsze to być sobą i nie udawać kogoś, kim się nie jest. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  42. Myślę, że nieśmiałość może CI przejść wraz z wiekiem ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. W Dawnym Gimnazjum miałam dokładnie to samo.. ogólnie gimnazjum to jest zło eh.. w liceum tam to dopiero można być sobą. :) Nie ukrywaj swojej prawdziwej siebie bo to tylko ciebie niszczy uwierz mi.
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również przy obcych nie zachowuję się typowo-swojo. Niestety nie potrafię przy innych pokazać jaka jestem, ponieważ prawdopodobnie boję się przed nimi otworzyć. Nie dziwię się w sumie, skoro większość ludzi jaką poznałam jest fałszywa, obrabia tyłek każdemu i ponadto wykorzystuje.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładne zdjęcia, mój najnowszy post opowiada o tym samym tyle że w bardziej humorystycznym wydaniu ;p

    http://vilolou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. warto kształtować swój charakter. Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Love your blog and I am a the follower #325 on GFC :)
    Maybe we can follow each other?
    Let me know!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  48. Dokładnie to o czym mówisz miałam właśnie na początku technikum:) Potęgował to fakt, że trzymałam się z jedną dziewczyną, przez pryzmat której wszyscy oceniali mnie podobnie. Nie gadałam z nikim oprócz niej, a kiedy wiedziałam że nie będzie jej w szkole - sama zostawałam w domu. Kiedy jednak zdarzyło się tak, że ja byłam w szkole, a jej nie było siedziałam na uboczu z telefonem w ręku (chociaż tak naprawdę nic w nim nie robiłam) - to było straszne. Później się z nią pokłóciłam i ten głupi telefon stał się moim jedynym 'przyjacielem'. Spędziłam tak ok.miesiąca,dwóch,kiedy wreszcie zagadała do mnie taka Klaudia, z którą trzymam sie do teraz:) Wszystko się zmieniło, gadam z każdym w klasie, jestem lubiana. Mam dwóch mega fajnych przyjaciół- chłopaków.Niedawno jeden zrobił sobie prawo jazdy,kupił samochód. Często po szkole gdzieś z nimi jadę, albo zrywamy się we trójkę z lekcji i jedziemy nad wodę, haha :D Czuję się teraz mega szczęśliwa. Wydaje mi się, że na to wszystko duuuży wpływ miał blog,mój chłopak i wyżej wspomniana Klaudia. Jestem bardzo wdzięczna, że wtedy się do mnie odezwała:> Uff, ale się spisałam, przepraszam haha :D Buziaki:* I powodzenia! paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudownie wyglądasz😍😍😍 Mega blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Szkoda że dopiero teraz zdecydowałas się przelamać i pokazac jaka jestes naprawdę! mam nadzieję że ci się to uda i trzymam za to kiuki! fajny blog i mega fajne zdjecia!
    pozdrawiam Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Przyznam szczerze, że głównie to co można powiedzieć po Twoim artykule jest to, że masz czas. A właściwie dopiero teraz odkryłaś ten czas, w który nie warto ukrywać się za maską, a powinno się pokazać siebie. Ilekroć czytam takie posty, chętnie piszę jedno stwierdzenie: Wszystko co robisz wokół bloga, odkrywa Ciebie, prawdziwą Ciebie. Twoją estetykę, Twój styl mówienia (często przerzucamy go do mowy pisanej), Twój humor, Twój nastrój, czy nawet Twoje przyzwyczajenia.
    Dlatego powodzenia i pamiętaj: Twój blog to idealne miejsce na pokazanie Ciebie.

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Strona główna