piątek, 10 czerwca 2016

Pogodny czerwcowy dzień

Wychodząc z domu o poranku czujesz lekkie, chłodne powietrze, które muska twoją skórę. Delikatne promyki słońca nieśmiało przenikają przez chmury zapowiadając pogodny, czerwcowy dzień. W powietrzu czuć już wakacje, a rok szkolny zbliża się ku końcowi. Powoli odstawiasz na bok codzienną rutynę, zaczynasz robić coś znacznie innego niż zwykle. Książki i zeszyty odkładasz w odległy kąt swojego pokoju, cieszysz się, że nie będą ci już potrzebne. Z radością planujesz wakacyjne wyjazdy, a życie szkolne schodzi na niepotrzebny, boczny tor. W twojej szafie zaczyna pojawiać się więcej kolorowych ubrań i letnich dodatków. Wokół  siebie zaczynasz zauważać niezliczoną ilość skarbów natury poczynając od smacznych truskawek, a kończąc na chabrach, makach i rumiankach kwitnących beztrosko na łące. Masz ochotę na organizowanie pikników i wypoczynek na łonie natury. Dni są znacznie dłuższe, czas nie upływa tak szybko, a ty spędzasz każdy dzień beztrosko. Wolne chwile przeznaczasz na rzeczy, które dają ci niewysłowioną radość. Czujesz się szczęśliwym człowiekiem, a przepływ pozytywnej energii zachęca cię do realizowania swoich pasji i korzystania z życia. W twoim życiu nie trudno teraz o optymizm! Masz go aż nadmiar, a uśmiech praktycznie nie schodzi ci z twarzy.
Dlatego mam do Ciebie prośbę: Wykorzystaj dobrze ten czas! Nie zmarnuj go!  To lato należy właśnie do ciebie. Każdą wolną chwilę przeznacz na aktywny wypoczynek i miłe spędzanie czasu. A przede wszystkim nie siedź w domu! Pogoda naprawdę zachęca do spotkań ze znajomymi, wyjazdów czy realizowania swoich pasji. Spędź ten czas najlepiej jak potrafisz. Postaraj się uwiecznić na zdjęciach każdą, ulotną chwilę tego lata! A co najważniejsze spraw, żeby to lato na długo pozostało w twojej pamięci!

67 komentarzy:

  1. Zgadzam się z powyższym ;) Sama aktualnie nie przebywam za często w domu :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham truskawki! O tak, cokolwiek robie i czuję już zbliżające się wakacje, uwielbiam taką porę :D

    M V R C E L I A zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia! Szczególnie te pierwsze! <3
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie napisałaś! Ładne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;) uwielbiam truskawki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń





  6. Zgadzam się z Tobą :) Wakacje są po to by wykorzystać ten czas jak najlepiej, żeby w roku szkolnym mieć co wspominac :) Świetne zdjęcia..aż zachciało mi się truskawek..mniam!! :D Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. już się nie moge doczekać wakacji ! Śliczne zdjątka <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawki najlepsze i zgadza się z aktywnym wypoczynkiem ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. W szkole jest już luźniej, czuć te wakacje :)Chyba najgorsze co może być to przesiedzieć wakacje w domu, przed telefonem czy komputerem.
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy akapit to normalnie jakbym książkę czytała! Tylko zmienić to jak się zwracasz i jakby opisać dzień trzeciej osoby. xd

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę przyjąć do świadomości myśli, że za dwa tygodnie wakacje. I tak jak powiedziałaś pożegnany się z rutyna roku szkolnego!
    Truskawki😍

    Zapraszam->http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już się nie mogę doczekać końca roku szkolnego, bo od razy wyjeżdżam na obóz. Mam nadzieję, że w wakacje uda mi się zapomnieć o całej szkole, o wszystkich błędach i będę miała wiele wspaniałych wspomnień. Wszystkim życzę miłego wyczekiwania jeszcze te 2 tygodnie i miłych wakacji.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie piszesz! Ja osobiście nie mogę doczekać się wakacji... siedzenia po nocach, oglądania seriali, czytania książek *.*

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna notka. Sposób w jaki piszesz jest lekki ale docierający do człowieka. Wygląd bloga - FENOMENALNY. A zdjęcia są wspaniałe. Obserwuję. Zapraszam poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też książki powędrowały w kąt pokoju (bynajmniej pani od historii i wosu ucieszyła nas wiadomością, że nie musimy już przynosić rzeczy na jej lekcje), więc mam więcej czasu na spotkania ze znajomymi :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam truskawki :) Mój ulubiony owoc ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju...ale pięknie napisałaś ♥ Krótko, zwięźle i na temat! Post idealny :D Mam zamiar nie zmarnować tego czasu, spędzić aktywnie uprawiając sport, zdrowiej się odżywiając, zwiedzając nowe miejsca, realizując swoje pasje, wychodząc ze znajomymi. Boję się, że te plany nie udadzą się tak jakbym chciała, jednak muszę się postarać...wtedy wyjdzie na pewno...to zależy tylko ode mnie. W szkole już luzy, więc super :) Piękne truskaweczki oraz reszta zdjęć. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne, wiosenne zdjęcia! Piszesz cudownie - masz talent!
    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju, aż mnie wprowadziłaś w ten letni na strój i teraz jeszcze bardziej nie mogę doczekać się wakacji, kiedy to każdy dzień będzie właśnie tak wyglądał _A przynajmniej mam taką nadzieję). Kupiłaś mnie tym tekstem i zdjęciami. Na pewno będę tutaj zaglądać co jakiś czas x

    https://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To lato z całą pewnością spędzę aktywnie ^^ Bardzo fajny post i świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne Zdjęcia , Bardzo fajnie piszesz.
    Nie mogę doczekać się już lata i leżenia bykiem na leżaku :)
    Zapraszam: http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę to lato wykorzystać maksymalnie: jeździć na rowerze, czytać, kolorować, uczyć się języka (jak nie w lato, to kiedy?), rozwinąć bloga oraz swoje umiejętności twórcze :)
    Prześliczne zdjęcia - najbardziej podoba mi się trzecie <3
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno nie zmarnuję tych wakacji! Idealne zdjęcia :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja swoje lato mam zamiar aktywnie spędzać ... w pracy :) Ale wy młodzi - korzystajcie póki możecie!

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze zdjęcie - cudo <3
    Reszta też niczego sobie

    http://vilolou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie piszesz! Kocham taki sposób, w jakim to opisałaś! Zdjęcia również robią ogromne wrażenie!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieje, że spędze to lato aktywnie ! :) pozdrawiam!
    truskaweczki wyglądają przepysznie :P

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze żałuję, że ostatnie 2 lata z rzędu spędziłam wakacje w domu i nie robiłam kompletnie nic. W tym roku nie zamierzam popełnić tego błędu i muszę przyznać, że mam już kilka planów :D Mam nadzieję, że te wakacje zapamiętam na długo :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się wakacje są po to, aby wykorzystać je w stu procentach i robić to na co nie było czasu w roku szkolnym. Świetne zdjęcia i świetnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Narobiłaś mi ochoty tymi truskawkami :p Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mniam truskaweczki kocham <3
    Bardzo ładnie napisane :)
    Obserwujemy?

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazwyczaj wakacje spędzałam w domu, oprócz wyjazdów za granice. Wiem, że tych wakacji nie zmarnuję i będę każdy dzień wykorzystywać w 100% :)!

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z Tobą, wakacje powinniśmy wykorzystywać w 100% ! Świetne zdjęcia
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie powinnam jeść owoców ale od truskawek nie moge sie powstrzymać <3 Niestety te wakacje nie zapowiadają sie zbyt ciekawie. Rodzice chcą 'zwiedzić Polskę', ja nie chce za bardzo na oboz a sama jeszcze nie moge nigdzie lecieć więc zostaje w mojej 'cudnej' Częstochowie (oczywiscie beda krótkie wyjazdy ale to XD ) Ładne zdjątka :*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety jestem uziemiona w domu z nogą w gipsie. Mam jednak nadzieję, że obejdzie się bez komplikacji i na wakacje będę już bez gipsu. Mam zamiar wykorzystać te wakacje w 100%. I odbić sobie z nawiązką to moje uziemienie.
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Czerwiec najbardziej kocham za truskawki!<3

    Mogłabyś kliknąć w linki pod moim ostatnim postem? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  37. swietny post i sliczne zdjecia!
    Zapraszam:http://kpelinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam truskawki, arbuzy, maliny, czereśnie, borówki, poziomki.. wszystko co czerwone bierze spory udział w moim codziennym odżywianiu! Boskie zdjęcia ! ;) Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia! Nie ukrywam, że też bardzo cieszę się z nadchodzącego lata, kiedy znowu mamy dostęp do owoców, ciepłej pogody, letnich ubrań :) Tobie również życzę niezapomnianych wakacji i szczęśliwych podróży! Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. truskaweczki, wakacje, raj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Po przeczytaniu Twojego wpisu dostałam jakąś wielką dawkę motywacji i chęci do ruszenia swoich czterech liter :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Każdego dnia staram się robić coś produktywnego.
    Nie lubię siedzieć tylko w domu.
    Tym bardziej, ze już szkoła mi nie zabiera czasu.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. piekne zdjęcia! uwielbiam truskawki :D

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ładne zdjęcia. ja w wakacje mam zamiar troche popracować, zobaczymy jak wyjdzie hah:))

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się, tego lata wychodźmy z domu jak najczęściej albo zapraszajmy znajomych do siebie, nie siedź my samemu ;) No chyba, że faktycznie chcemy zrobić sobie taki jeden dzień off ;)
    Piękne zdjęcia :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie sie to czyta, aż się rozmarzyłam, a zdjęcia są kapitalne! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super post i śliczne zdjęcia :)
    http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam truskawki. :) Właśnie mi przypomniałaś, że muszę moje pozbierać z ogródka.

    Obserwuję. :)
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja w tym roku odkłądam internet na bok i ciesze sie wakacjami. moimi ostatnimi :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie tu u Ciebie - świetne zdjęcia :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Trzeba jak najlepiej spędzić nadchodzący czas :) W 100%, żeby nie mieć żadnych ubytków i niewykorzystanych szans.

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny wpis! Dałaś mi naprawdę ogrom motywacji! Jeszcze dzisiaj planuję zrobić wakacyjną listę rzeczy do zrobienia :D
    Piękne zdjęcia!
    Grzechem byłoby nie dołączyć do grona obserwatorów Twojego bloga.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam lato m.in ze względu na taką piękną pogodę! Mam tak wiele planów na te wakacje i mam nadzieję, że wszystko się spełnią ;)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne zdjęcia!! Mega mnie zachęciłaś i zmotywowałaś do aktywnego wypoczynku! W tym roku większą część wakacji planuję spędzić poza domem z przyjaciółmi! :D Ale mam także zrobioną listę celów na ten czas! :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Tak właśnie mam :D piękne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/2016/06/zdjecia-z-wegier-banggood-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja już mam wakacje i korzystam z tego czasu najlepiej jak mogę :) Wakacje to okres w którym dużo dobrego jest dostępnego tylko trzeba umieć to wykorzystać :) Uwielbiam truskawki, zjadłam ich już tonę w tym roku :D Pozdrawiam, Darin Kr

    OdpowiedzUsuń
  58. A ja juz umieram od tych truskawek :D codziennie je jem :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja zamierzam spedzic wakacje aktywnie, ale jak narazie w szkole nadal jest wiele stresu, pogoda sie czesto zmienia co zle wplywa na humor, a jeszcze dopadlo mnie choróbstwo. Kuruje sie i trzeba wytrzymac jeszcze te cztery dni :) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia, szczególnie pierwsze :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne zdjęcia ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialne zdjęcia i kolejny super motywujący wpis. :)

    OdpowiedzUsuń

Strona główna