sobota, 25 czerwca 2016

Po drugiej stronie lustra

Przypuszczam, że każdego ranka przeglądasz się w lustrze. Czeszesz włosy, poprawiasz makijaż, sprawdzasz czy twoja nowa sukienka ładnie na tobie ''leży''. Ale czy choć jeden raz pomyślałaś o tym kogo odbicie tak naprawdę widzisz. Zazwyczaj pewnie nie zwracasz na to uwagi, nie zawracasz sobie tym głowy. Doskonale cię rozumiem. Jednak wystarczy popatrzeć dłuższą chwilę w lustro by odczytać kim naprawdę jesteś dla siebie. Pomyśl jakie rady przekazałoby ci twoje odbicie, twoja lustrzana wersja? Wyobraź sobie, że oto teraz staje przed tobą bliźniaczo podobna do ciebie dziewczyna z lustrzanego odbicia. Przekazuje ci dobre rady, wskazówki, przestrogi na przyszłość. Jednym słowem opowiada ci prawdę o tobie. Pomaga ci rozwiązać problemy, a także wkłada znaczny trud w kreowanie twojego jakże nieidealnego życia. Stawia cię przed trudnym wyborem i daje ci wolną rękę do podejmowania decyzji o samym sobie. Ale czy posłuchałabyś samej siebie? Zaufałabyś sobie? Zastanów się nad tym. A jakie rady usłyszałabym ja od mojej bliźniaczki mieszkającej po drugiej stronie lustra? Zapewne powiedziałaby do mnie takie oto słowa:
Droga Karolino! Bądź sobą i nikogo nie udawaj. Staraj się być pozytywną i pełną energii nastolatką jaką jesteś na co dzień pośród rodziny, przyjaciół. Nigdy się nie poddawaj! Kształtuj swój charakter. Dąż do swoich celów, spełniaj swoje marzenia. Walcz o swoje szczęście! Podejmuj decyzje zgodnie z samą sobą. Nie pozwól by ktoś narzucał ci swoje zdanie. Dokonuj trafnych wyborów. Chwytaj ulotne chwile, zapisuj każdą trwale w swojej pamięci. A przede wszystkim bądź szczęśliwa! Nie pozwól by ktoś odebrał ci to na co zasługujesz!

86 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;) tak ja bardzo często przeglądam się w lustrze! :D


    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń


  2. Bardzo ładne zdjęcia a stylizacja świetna :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy się nad lustrem nie zastanawiałam, choć może warto. Ładne zdjęcia i piękne włosy:)
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia Kochana! ♡
    Uwielbiam cytat mojej idolki - Demi Lovato, który mówi: "Czasami lustro może kłamać. Nie pokazuje tego, co jest w środku."
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Grunt to być sobą i nikogo nie udawać. Tylko wtedy można być na prawdę szczęśliwym i spełnionym. Dziękuję za motywację! Nigdy nie patrzyłam na lustro w ten sposób.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama muszę się zastanowić jakie rady sobie bym dała, bo nigdy nad tym nie myślałam. Świetny post
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój post daje bardzo dużo do myślenia. Powiem Ci,że mi wyjątkowo nie da dziś spokoju i na pewno zastanowię się nad tym,co tu napisałaś.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi powiedziałoby, abym nie kierowała się tak bardzo zdaniem rodziny i robiła to, czego naprawdę pragnę :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wytrzymałabym z drugą sobą :D Teraz muszę się zastanowić jakie rady bym sobie sama dała :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie nigdy nie zastanawiałam się nad tym co bym sobie powiedziała, a właściwie mój bliźniak.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy tekst, mądrze napisany ;) fajnie byłoby mieć taką bliźniaczkę XD
    Bardzo ładne zdjęcia! pozdrawiam
    Kasia
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ukrywam, że post bardzo mi się spodobał, prawdopodobnie będę tutaj częściej zaglądać. Pozdrawiam imienniczkę,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy się nie zastanawiałam nad tym, choć chyba powinnam ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe ujęcia ;)
    Post jak najbardziej prawdziwy,w dzisiajszych czasach mało kto pozostaje soba
    pozdrawiam moze wspolna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. :) Pierwsze co rzuca się w oczy to piękne zdjęcia! Wyszłaś świetnie :) Warto poznać samego siebie, zobaczyć jacy jesteśmy naprawdę i co możemy zmienić. Przypomniał mi się cytat z książki: "Jeżeli chcesz poznać siebie, musisz stać się sobą". Bycie sobą nie jest łatwe. Myślę, że na to potrzeby jest długi czas, człowiek uczy się sam siebie całe życie. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ja nie posłuchałabym samej siebie? Myślę, że posłuchałabym, ale czy bym cały czas pamiętała o swoich słowach to nie wiem. Możliwe, że po czasie bym je zapomniała i powróciłabym do tego co było przedtem. Zdjęcia mają genialną jakość :D
    Dziekuję za kliknięcie u mnie w linki :* Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy post i świetne zdjęcia! Większość ludzi niestety nie ma czasu się zastanowić kogo tak naprawdę widzi po drugiej stronie lustra. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie to napisałaś i podoba mi się sam pomysł, nie mam pojęcia, co moja odbicie w lustrze powiedziałoby i czy spodobałyby mi się te słowa. Chyba że przezywałoby mi dobre rady, które faktycznie pomagałyby. Byłoby super! A jakie śliczne zdjęcia! Koszulę masz świetną. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobowość w dużej mierze kształtują książki - warto znaleźć coś dobrego, tym bardziej, ze wakacje to idealny czas na produktywny odpoczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że cięzko byłoby ze mną wytrzymać haha :)) Super pomysł na zdjęcia!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, bardzo ładna koszula
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie to napisałaś, post daje do myślenia. Bo tak naprawdę każdy z nas powinien posłuchać swojego odbicia :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne słowa wypowiedziałoby Twojw odbicie! Moje powiedziałoby, że mam nigdy się nie poddawać, bo stać mnie na wiele więcej niż robię teraz, ale ma nadzieję, że niedługo to się zmieni tak samo jak i ja :)
    Buziaki, xx ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely photo!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez chce umiec tak swietnie pisac x]
    nxbrooo.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna stylizacja
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam szczerze pojęcia, czy polubiłybyśmy się z moim odbiciem..:D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. cóż za uroda!
    Do tego super wpis :) <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo pomysłowy post i piękna koszula :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdybym miała "porozmawiać" z dziewczyną po drugiej stronie lustra, prawdopodobnie powiedziałabym sobie to samo
    Zdjęcia wyszły super :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo śliczne zdjęcia!
    Po raz pierwszy czytam taki post, naprawdę świetny pomysł!
    W sumie to sama nie wiem co bym powiedziała, musiałabym nad tym się trochę dłużej zastanowić ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Przesliczne zdjecia i ciekawa sceneria. Masz bardzo śliczną urode i sylwetke:)
    Bardzo spodobał mi się twój blog, na pewno będę wpadać tu częściej ! :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł, coś podobnego do "list do młodszej mnie". Mimo iż jesteśmy dwoma różnymi osobami myślę, że to co pragnęłaś przekazać sobie pasuje też i do mnie. Często jest tak, że mimo iż mamy marzenia nie próbujemy ich nawet spełnić..
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne zdjęcia!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia :) Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja często zastanawiam się nad sobą i tym jaka jestem. Co mogę zmienić, co poprawić. Do siebie mogłabym skierować słowa o tym, aby się tak wszystkim nie przejmować i brać życie bardziej na luzie.
    Pomysł na treść do tego posta bardzo ciekawy.
    A zdjęcia śliczne.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  38. bycie sobą to podstawa! przepiękne zdjęcia ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawie to napisałaś! Szczerze mówiąc to ja też nigdy nie zastanawiam się kim jest na osoba po drugiej stronie lustra, która nie zawsze okazuje się być mną :)
    Cudowne zdjęcia, zostaje tu na dłużej!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega post! Daje do myslenia.Bardzo ladne zdjecia.
    oliivus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja bym chyba usłyszała od siebie, żeby robić to, co lubię i nie tracić ani chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post, dający bardzo dużo do myślenia. Sama nigdy nie zastanawiałam się nad samą sobą i kim tak naprawdę jestem
    Bardzo ładne zdjęcia ;)

    ***
    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku! Jak przepięknie wyglądasz! Koszula jest przepiękna! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy post, świetnie napisany - daje do myślenia... I piękne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam i zapraszam,
    vthetoria.blogspot.com(nowypost)-klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia
    Śliczny zegarek
    Zapraszam:
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. mega ślicznie wyglądasz!
    też mam czasami takie rozkminy przed lustrem, lustro daje taki z lekka magiczny nastrój, moje lustro powiedziałoby pewnie żebym nie bała się pokazać prawdziwego ja :)

    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zupełnie coś innego, nigdy nawet tak nie mysłalam.
    Ładne zdjęci9a!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Trzymam kciuki za Ciebie i twoją pewność siebie! ♥
    Zapraszam do siebie, mimo że dopiero zaczynam :) http://chirkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo mądre słowa. Nigdy nie zastanawiałam się co moje odbicie może mi powiedzieć, ale po twoim poście już wiem.
    Ładnie wyglądzasz :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna stylizacja, dzi3ki za odwoedziny :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia :)
    Ps. Dodaję do obserwowanych!
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowna bluzka <3
    uwielbima kolory pastelowe
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Patrząc w lustro może nie myślę o tym, ale gdy leżę w nocy na łóżku - wtedy owszem :)
    Śliczne zdjęcia, ładna bluzka. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  54. nigdy się nie zastanawiałam nad takimi rzeczami, wolę nie rozmyślać nad sobą/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  55. świetnie napisane !

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wiesz co, nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Zawsze szybko myłam się, czesałam i robiłam makijać, ale coś czuję że to się zmieni. Tylko czasem przed wyjściem powtarzam sobie szybko "dam radę" i lecę, bo przeważnie jestem już spóźniona :D
    Ładne zdjęcia
    jasnowlosapisze.blogspot.com +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna bluzeczka, bardzo twarzowa ;) Piękne zdjęcia ;) Zostaję na dłużej ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://karolinasnowarska.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia
    Obserwuje :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo mądrze napisane. Ja sama praktycznie codziennie przeglądam się w lustrze czy to robię makijaż czy układam fryzurę ale nigdy wcześniej nie zadawałam sobie pytań.
    Bardzo piękne zdjęcia.

    zapraszam do mnie
    http://teoriamalegokwiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Strasznie mądrze napisane, śliczne zdjęcia i super post ;)
    http://dziewczynazakierownica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Nigdy nie patrzyłam w lustro w ten sposób. Może dlatego, że nie lubię na siebie patrzeć. Fanny post, taki magiczny :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Chyba nigdy nie pomyślałam o tej perspektywie patrząc na swoje odbicie :) Ale masz całkowitą rację!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Pewnie powiedziałaby trochę karcących i motywujacych słów. Ładna koszula :).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  65. fajny pomysł na motywacje ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne zdjęcia i stylizacja.
    Obserwuje
    Bedzie mi bardzo milo jesli sie kdwdzieczysz
    Pozdraiwam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  67. Myślę, że moja bliźniaczka powiedziałaby mi to samo :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie wiem czy posłuchałabym samą siebie odbijającą się w lustrze. Może byłoby to moje alter ego, byłaby złośliwa i dała mi złe rady :D piękny post, naprawdę bardzo podoba mi się taki opis z bliźniaczką w lustrze :) i piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Dobrze czasem pogadać ze sobą przed lustrem ;)
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny post, co do tego co "powiedziałoby" twoje odbicie, to myślę, że jest to wersja dość społeczna. Indywidualnie mogłoby opowiedzieć Ci o Twoich niedawnych problemach, bądź szczęśliwych chwilach i wyciągać z nich wnioski. Chyba każdy mógłby usłyszeć to co napisałaś, bo są to pozytywne uwagi i rady. Ciekawy pomysł, każdy z nas powinien czasem usiąść i spojrzeć na siebie.
    Trzymaj się ;*
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny pomysł na post, tak szczerze sama nie zastanawiałam się nigdy nad tym co mogłabym sobie przekazać, muszę spróbować ;)
    Bardzo ładne zdjęcia, obserwuję! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Prześliczne zdjęcia:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. nigdy o tym nie myślałam, fajne zdjecia :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja bym pewnie od siebie usłyszała, żebym była kim jestem i dawała z siebie 100% ;)
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne zdjęcia :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo fajnie tu u Ciebie, szczególnie zauroczył mnie design, sama robiłaś? *.*

    Zapraaszaam do mnie na nowy post wraz z konkursem!
    TUTAJ *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękna sesja bardzo mi się podoba ;) Pozdrawiam
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  79. Czasami dobrze pomyśleć nad sobą patrząc w lustrze. Można wtedy zastanowić się nad ty, co można zmienić a co polepszyć, aby żyło się lepiej. Świetny blog, zapraszam do mnie, pozdrawiam i życzę miłych wakacji! ♥♥♥
    madamexarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie zastanawiałam się nigdy nad tym, co by mogła mi powiedzieć dziewczyna po drugiej stronie lustra, a myślę, że warto. Bardzo przydatny i pozytywny post, dziękuję <3

    Zapraszam na mojego bloga:)
    MoccaMonica blog

    OdpowiedzUsuń

Strona główna