sobota, 28 maja 2016

Współpraca z Soufeel

Lubię otaczać się ładnymi rzeczami. Dodają one szyku i elegancji nawet najprostszej stylizacji. Są one moim małym must have w szkatułce czy szafie. Niedawno miałam okazję współpracować z firmą Soufeel. W ramach współpracy firma zaproponowała mi wybór jednej srebrnej bransoletki próby 925 i pięciu charmsów również ze srebra. Oczywiście zgodziłam się, ponieważ każdą współpracę traktuję jako nagrodę za trud i wysiłek włożony w doskonalenie bloga. Miałam ogromny dylemat w wyborze zawieszek, ponieważ firma ma bogaty asortyment i dlatego długo zastanawiałam się nad wyborem charmsów. Przesyłka przyszła po około 12-13 dniach od daty złożenia zamówienia. Ogromna była moja radość przy rozpakowywaniu paczki, ponieważ kocham niespodzianki w każdej postaci. I tym razem się nie zawiodłam. Bransoletka wywarła na mnie ogromne wrażenie. Od samego początku pokochałam jej precyzję wykonania! Jest naprawdę wyjątkowa! Zielona zawieszka jest wysadzana kryształkami Svarowskiego, które nadają jej pełen uroku wyraz. Charmsy, które posiadam oddają całą moją osobowość, dlatego zdecydowałam się na ich wybór.  Wybrałam wyżej wspomnianą zieloną zawieszkę oznaczającą miesiąc moich urodzin czyli maj. Następnie zdecydowałam się na niebieskie kółeczko z Murano Glass, które skradło moje serce. Nie mogłam również zapomnieć o autku z przyczepą kempingową. Patrząc na nią przypominam sobie beztroskie dzieciństwo spędzone na Mazurach. Dodatkowo mogłam wybrać charms ze zdjęciem. Zdecydowałam się na ten ze zdjęciem mojej kotki. Firma oferuje zwrot towaru w ciągu 365 dni, a zamówienie powyżej 59$ ma darmową dostawę. Mam jeszcze niespodziankę dla moich czytelników. Kod 5% rabatu na biżuterię ze strony Soufeel.
Kod: BLOG5

Soufeel: KLIK
Bransoletka: KLIK
May Birthstone: KLIK
Murano Glass: KLIK
Travel Car and Trailer Set: KLIK
Memorable Charm: KLIK

63 komentarze:

  1. Jest śliczna *.*
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bransoletka jest naprawdę prześliczna - mam już taką z charmsami , ale one nie są tak piękne jak twoje ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejku *.* też mam od nich bransoletkę, ale Twoja wydaje mi się być bardziej słodka *.*.
    bardzo dobre, przejrzyste zdjęcia :3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bransoletka! <3 Uwielbiam biżuterię oddającą osobowość właściciela, bo jest ona niepowtarzalna, wyjątkowa. :)

    Pozdrawiam :*
    NOWY POST na crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna *_* Niestety rzadko noszę bransoletki i chyba muszę to zmienić, bo bardzo mi się podobają. Gratuluję współpracy ^^ Zajrzę do tego sklepu. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna bansoletka, aczkolwiek chyba nie w moim stylu :)

    https://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo*_*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam od nich bransoletkę :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bransoletka i design też :*
    Obserwuję i pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, ładną biżuterię trzeba zawsze mieć gdzieś w zanadrzu :)
    bransoletka piękna, a zdjęcia jeszcze piękniejsze :)
    kliknęłam.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ona jest! :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, jaka cudna bransoletka! Soufeel wszyscy chwalą i wcale się nie dziwię. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bransoletka! Świetne jest to, że każda przywieszka przypomina jakąś cząstkę ciebie lub przywołuje wspomnienia:)
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Już widziałam bardzo dużo tych postów z tą firmą i jestem pod coraz większym wrażeniem. Zawieszki są śliczne :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bransoletka :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. każdy Twój kolejny post jest coraz lepszy ! :) rewelacja <3
    uwielbiam Cię :)
    oby tak dalej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! <3

      Usuń
  17. Jakiś czas temu ja również dostałam od nich takie cudeńko:)
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę piękna :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają pięknie, a do tego unikatowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę wspaniała bransoletka i gratuluję współpracy *.* Bardzo ładne charmsy ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletka jest naprawdę śliczna! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy. Bardzo podoba mi się ten różowy autobus! wygląda super! Ładne zdjęcia, takie przejrzyste ;)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  23. Dodatki urocze, ale ja bym je prędzej zgubiła, niż używała... <3
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Te bransoletki są śliczne! Gratuluję nawiązania współpracy! Śliczne zdjęcia :)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodka bransoletka, a zdjęcia są na prawdę dobre, kolorystyka w moim guście :)
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. prześlicznaa jest ta bransoletka :)
    pozdrawiam ciepło i obserwuje :)
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Bardzo ładne charmsy. I ta precyzja wykonania. Zdjęcia też bardzo dobrze wykonane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. prześlicznie to wygląda! *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę śliczna bransoletka :
    SŁyszałam już wczęsniej o tej firmie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam soufeel, mają cudowne bransoletki. Twoja również jest przepiękna ♥

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  31. Bransoletka mi się mega podoba, a zwłaszcza te serduszko :D Super, że udało Ci się ze współpracą!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję:) Mam nadzieję, że uda Ci się utrzymać tą współpracę.
    Bransoletka jest śliczna, mają też świetne opakowania <3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna! Marzę od dawna o takiej! Może doczekam się na 4 rocznicę ślubu ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    cakesbykejt.blogspot.com
    Zapraszam również do polubienia mojego fejsbukowego fanpejdża :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne!
    I jeszcze te cudowne rzeczy ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale super. :) Nigdy nie utrzymywałam żadnej współpracy, życzę Ci powodzenia. :)

    http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje współpracy bransoletka wyszła Ci świetnie :) 3 pierwsze zawieszki podobają mi się najbardziej! :) I to prawda takie małe rzeczy, a dodają dużo do stylizacji :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowna bransoletka ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięne zawieszki kochana wybrałaś <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna bransoletka ;) Masz ślicznego bloga, obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam nataliexbrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna bransoletka, Cudo!
    Śliczne zdjęcia
    Fajnie piszesz
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com
    Bardzo było by mi miło gdybyś pozostawiła pp sobie ślad
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta bransoletka jest naprawdę piękna. Jestem pod wrażeniem;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna bransoletka <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam :* jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  43. masz przecudownego bloga! Bransoletka jest śliczna, przypomina pandorę - i wielki plus za charmsa z kotem - sama uwielbiam te małe pieszczochy!
    https://nataliatarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna jest ta bransoletka <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak każda młoda kobieta, ja również uwielbiam błyskotki :)
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna bransoletka <3
    Gratulacje współpracy
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Biżuteria zupełnie nie w moim stylu, ale w niektórych stylizacjach będzie wyglądać ciekawie :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna branzoletka!
    pozdrawiam i zapraszam:)
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bransoletka jest na prawdę świetna :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam, pojawiam się tu aby zaprosić do mojego bloga, zaczyna się rozkręcać i brakuje mi troszkę motywacji do działania, stworzyłam kilka wpisów. Może komuś coś się spodoba http://dariascislowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne zdjęcia! Biżuteria też fajna, oryginalna, z pazurem.

    http://dontcarehair.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  52. przede wszystkim gratauluje wspolpracy, ktora jest w pelni zasluzona!
    brasoletka jest niezwykle urocza :)

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam! JUST EMSi INSTAGRAM (za wszystko się odwdzięczam, obs=obs)

    OdpowiedzUsuń
  53. <3 Piękna i ja sobie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Piekne te twoje charms ja wybralam niebiesciutkie, a ostatnim razem ze zdjeciami wszystkich moich zwierzaczkow ktore mi odeszly :( super pomysl, a soufeel bardzo polecam wszystkim czytajacym posta!
    Piekny blog, zapraszam do mnie:
    http://its-dominica.blogspot.co.uk/
    Pozdrowienia z Anglii. :-)
    xXx

    OdpowiedzUsuń

Strona główna