poniedziałek, 23 maja 2016

Pokonaj swoje bariery


Masz marzenia i plany. Pragnienia, które wydają ci się nierzeczywiste. Chcesz coś zdobyć, osiągnąć za wszelką cenę. I w tym momencie pojawia się wysoka bariera. Nie do skruszenia, nie do przejścia. Pojawia się strach przed być może wyśmianiem, odrzuceniem, nieakceptacją. Czujesz, że stoisz na przegranej pozycji i wmawiasz sobie rzeczy, które tak naprawdę ciebie nie dotyczą. I jeśli masz w tym momencie odpuścić to popełniasz największy błąd. Dlatego musisz w sobie znaleźć siłę i uwierzyć w siebie. Możesz mi nie wierzyć, ale to już połowa sukcesu. Pół przebytej drogi do skruszenia bariery. Wreszcie ten ostatni, najtrudniejszy do zrealizowania krok. Nie ważne czy to będzie wystąpienie przed całą klasą, zabranie głosu czy też może pierwszy dzień w nowej szkole. Każda taka okazja jest dobra do pracy nad swoim charakterem. I kiedy zdobędziesz się na odwagę, pokonasz strach, a górę weźmie pewność siebie- jesteś na wygranej pozycji. Tak, tak odniosłaś sukces. Pomimo wysokich barier czy stumetrowych fal. Możesz być z siebie dumna! Ale pamiętaj, że to nie koniec! W życiu czeka na ciebie jeszcze większa liczba niespodzianek. Niezliczona ilość zakrętów i skał. Każda taka sytuacja uczy cię czegoś nowego i uodparnia na trudy życia. Dlatego musisz walczyć o swoje szczęście, bo każdy ma to na co sobie zapracuje! Możesz uważać, że ten post ciebie nie dotyczy. I być może masz stuprocentową rację. Jednak pamiętaj, że istnieją osoby, dla których dokonanie czegoś z powyższych rzeczy to prawdziwy wyczyn i pokonanie własnych słabości!
'War­to przysłonić marze­niami tru­dy każde­go dnia.''

47 komentarzy:

  1. Strach? uważam, że jak człowiek zna swoją wartość to i odwaga przyjdzie sama:) Nie warto się poddawac jak nam coś nie wychodzi, wręcz przeciwnie! Dbać o to, aby każda sytuacja była dla nas podporą:)
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokonywanie własnych ograniczeń, granic, barier pomaga zdobywać doświadczenie i jest istotne w procesie kształtowania charakteru oraz samorealizacji. Nawet jeśli hamuje nas strach, to po wykonaniu tego, czego się baliśmy, ustąpi on, bo zobaczymy, że nie było to aż tak przerażające doświadczenie.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokonywanie swoich słabości, strachu czasem bywa naprawdę trudne, ale warto jest przełamywać takie bariery, gdyż dzięki temu nabywamy nowego doświadczenia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokonywanie własnych barier to podstawa ;) Bardzo ciekawy post, przyjemnie się czyta i śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu bardzo z tym walczę. Staram się otwierać na ludzi, świat, nie izolować i korzystać ze wszystkiego, co przynosi los, zamiast odmawiać i potem żałować, że nie spróbowałam. Chciałabym, aby mi to wyszło, abym się nie poddała. Na razie chyba idzie mi całkiem nieźle, jednak wiadomo są problemy, trudne chwile. Takie posty, jak ten są bardzo motywujące do dalszej walki i dziękuję Ci! Ostatnio zaczęłam być pewniejsza siebie i częściej robię ten "pierwszy krok", chociażby do pogadania z kimś. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy powinien się przełamać na nowe sprawy!:) Chociaż strach czasem nas bardzo ogranicza.

    Odpowiadam na każda obserwację :)
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam posty, w których poruszane są takie tematy! :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinniśmy walczyć ze swoimi lękami i słabościami :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chcę stać w miejscu i czekać na śmierć. Chcę żyć każdym dniem pokonując swoje słabości i próbując nowych rzeczy. Chcę mieć siłę na życie.

    http://mystery-identity.blogspot.com/ (Dziękuję za komentarz, obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  10. jejuu cudny design! zdjecia rowniez! <3


    pozdrawiam cieplutko :3

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdego dnia trzeba stopniowo pokonywać bariery, żeby życie było lepsze. Potrzeba tylko chęci i odwagi :)
    Bardzo fajny post. Śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, masz super kapelusz. : ) A co do postu to święta racja, najciężej jest się przełamać, do zrobienia czegoś czego się obawiamy, ale jeśli to zrobimy to połowa sukcesu za nami. Tak naprawdę wszystko dzieje się w naszym umyśle i jeśli mamy silną osobowość to nie damy się strachowi i nerwom.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kapelusz, ja też tak mam z tym strachem ;/ czasem. www.dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że na samym początku prowadzenia bloga dopadła mnie taka bariera... Jednak, z biegiem czasu blog dodał mi więcej pewności siebie! I zgadzam się z każdym słowem, które tutaj napisałaś. Powinniśmy pokonywać to, co ciągnie nas na dół! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  15. Bardzo ładne zdjęcia, jesteś śliczna :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do mnie :) https://aleksisaliss.blogspot.com/ Świetny blog, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Racja, że taka pewność siebie to już przełamanie połowy bariery. Jednak każdy potrzebuje czasu :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie, największym problemem jest to, iż wiele ludzi boi się krytyki i oceny innych osób. Nie każdemu może się spodobać to, co robisz, ale znajdze się też grono, które to pokochają. Więc zawsze warto! Super post i zdjęcia! Bardzo mądre i ładne ubrane słowa!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz w tym kapeluszu :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli masz w sobie wystarczająco dużo zasobów by poradzić sobie z problemem to je wykorzystaj i poradź sobie :) Będziesz już mądrzejsza o ten przebyty stres i trud :) Świetny post! Bardzo motywacyjny i pewnie nie jednej osobie się przyda :) Ps. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach :* Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna dziewczyna jesteś:) i mądrze masz w główce poukładane!

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspirujące!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  22. Masz całkowitą rację! Pokonywanie takich barier jest trudne, ale warto robić chociaż małe kroki! :) Świetny blog, dodaję do obserwowanych :*

    >zapraszam, dopiero zaczynam<

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobry post, pokonywanie barier jest trudne, ale jaką później satysfakcje daje :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami to my sobie sami stawiamy bariery i wmawiamy sobie, że nie damy rady... Takie myslenie jest błędne. Powinnismy za wszelką cenę walczyć o swoje, a nie hamować się na siłę. Bardzo fajny pomysł na posta ;) Piszesz tak dojrzale, motywująco, oby tak dalej! :)
    Obserwuję i pozdrawiam ;) W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam ogromny strach przed czymś takim i to całkiem nie dawno. lecz teraz jestem zupełnie inną osobą i udało mi się go przezwyciężyć ;)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Strach dotyczy każdego z nas , tak naprawdę każdy z nas się czegoś boi tylko niektórzy się do tego nie przyznają , ale ci najsilniejsi przyznają się do tego że się boją ale mimo strachu idą dalej. www.loveyourself926.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja miałam wiele takich sytuacji w życiu w których musiałam pokonać swój strach, ale nie żałuję żadnej w której podjęłam się ryzyka ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcie ,super kapelusz
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale jesteś śliczna!
    Masz rację. Praca nad sobą i wiara w sukces to już prawie osiągnięcie go. Wychodzenie ze swojej strefy komfortu jest trudne, męczące i nieraz polane łzami, ale powiem jedno - warto. Dobrze się czujesz w takich tematach :)
    Buziaki! x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja np mam jęk przed głębokością. Próbowałam go przezwyciężyć, ale nie jestem póki co w stanie to zrobić. Może kiedyś mi się to uda. Tak naprawdę każdy czegoś się boi. Najgorsze jest, gdy ta osoba oszukuje samą siebie, że to nieprawda.

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Każdy się czegoś boi! Największym sukcesem moim zdaniem jest go pokonać. Jestem zdania, że każdy moż stać się odważny, potrzeba do tego jedynie ciężkiej pracy i wytrwałości ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia. Życie bez marzeń wg mnie byłoby takie puste, bezbarwne, myślę, że każdy z nas ma marzenia. A najgorsze co może być to mówienie 'Nie uda się'. Trzeba uwierzyć w siebie i iść z podniesioną głową. :)
    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pokonywanie własnych barier to coś pięknego ;)
    Śliczne zdjęcia
    obesrwujemy ? zacznij i daj znac
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie przeczytałam twój post w chwili kiedy jestem w skrajnym załamaniu po utracie bliskiej mi osoby.. Zaczęłam się w sobie zamykać ale bardzo mnie zmotywowałaś, żeby tego nie robić. Dziękuję

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mogę się z tym jak najbardziej utożsamić. Dla mnie każdy nowy dzień jest wyzwaniem

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiele osób nie wierzy w siebie np. przez ludzi, bojąc się ich reakcji. Nie powinno tak być, bo sama niestety [rzez ludzi stałam się osobą która boi się opinii innych :(

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam sesje wzbogacone o ciekawe elementy tekstowe. Bardzo ładne zdjęcia, ale chyba to właśnie część pisemna najbardziej zdobyła moje serducho. Często nie dostrzegamy sukcesów i skupiamy się tylko na porażkach, a przecież powinno być na odwrót! Zwycięstwem jest wstanie prawą nogą z łóżka. Pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Co tu dużo pisać-jesteś śliczna :)
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam, liikeeme.blogspot.com
    Zapraszam również na konkurs na fanpage'u.

    OdpowiedzUsuń
  39. Generalnie jestem raczej zamkniętą i nieśmiałą osobą, ale od jakiegoś dłuższej już czasu, staram się nie przejmować tym, co pomyślą o mnie inni i dążyć do swoich celów. Świetny post!
    Pozdrawiam,
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Mega post, cudowne zdjęcia :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia, super blog dlatego też obserwuję, życzę miłej niedzieli i zapraszam do siebie na bloga >> http://dominatt.blogspot.com/ << i na facebooka bloga >> https://www.facebook.com/dominatt.blog/ <<

    OdpowiedzUsuń
  43. Z tymi barierami w drodze do celu jest jak z bieganiem po lesie. Biegnąc możesz natrafić na różne przeszkody, kłody, gałęzie, dołki i górki. Tak jak w życiu. Lecz to od ciebie zależy czy je pokonasz, przeskoczysz czy zatrzymasz się i będziesz rozpatrywać i rozkładać wszystko na czynniki, zastanawiać się po co, na co, dlaczego, z czego, itp. Bariery są po to by nas kształtować i wzmacniać :) Dlatego warto je pokonywać :)

    Naprawdę super wpis, bardzo wartościowy ale i też bogaty w przepiękne zdjęcia :)
    Oczywiście takiego wyjątkowego bloga nie mogłabym pominąć bez zaobserwowania :)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i zapraszam do mnie :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Strona główna