środa, 16 marca 2016

Fotografia minimalistyczna


Od niedawna bardzo zafascynował i zaciekawił mnie minimalizm. Zapewne każdy z was o nim słyszał. Jasne, białe zdjęcia przedstawiające w ciekawy sposób jakąś rzecz czy osobę. Poprzez minimalizm staram się wyrażać siebie, a także uchwycić coś co jest dla mnie ważne. Stało się to moim małym uzależnieniem, rzeczą dzięki, której tworzę coś kreatywnego. Takie ''białe'' zdjęcia są dla mnie inspiracją i dają mi taką pozytywną energię do działania. Jestem przeszczęśliwa jeśli uda mi się stworzyć mega ładne zdjęcie, które nie tylko mi się podoba, ale i innym. Tworząc ciekawy obraz naciskam spust migawki aparatu i cieszę się z wyników mojej pracy. Kiedy mam zły dzień oglądam fotki, które własnoręcznie wykonałam i już po chwili powraca mi uśmiech na twarzy. Biały kolor jest moim szczęśliwym kolorem, a zarazem ulubionym. Wszystkie jasne odcienie są jak najbardziej przeze mnie lubiane. Bo przecież w życiu zawsze powinniśmy iść po jasnej i słonecznej stronie ''ulicy''. Każdy z nas powinien widzieć świat w jasnych barwach i każdego dnia tworzyć coś co daje mu poczucie własnej wartości, a także zmienia jego kąt patrzenia na świat. Spójrzmy czasami na życie z innej perspektywy na przykład przez pryzmat wspomnień i minionych chwil, a także spróbujmy utrwalić to co dla nas najważniejsze.
Dzisiejsze zdjęcia są typowo wiosenne z dużą dawką pozytywnej energii!
Kurtka: Sinsay
Bluzka: Sinsay
Apaszka: Butik





 

54 komentarze:

  1. Dokładnie, świetnie napisane, a jasne kolory są świetne. Dobrze, że masz coś takiego co mocno Cię inspiruje, pozdrawiam :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam minimalizm, tak po prostu, zdjęcia wykonane w tym stylu mają taki niepowtarzalny klimat, coś magicznego w sobie, cudo jednym słowem :)

    Buziaki :*
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Biały bardzo ładnie wygląda :D
    Jednak w dużej ilości biały jest szkodliwy (przynajmniej dla moich oczu) :D
    Więcej takich zdjęć :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i piękna ty ;) Trzeba patrzeć pozytywnie na świat i używać jasnych barw, jednak każdy człowiek czasem ma czarne dni i nic się na to nie poradzimy. Najważniejsze żeby się podnieść i nie poddawać. Widać że fotografia to twoja pasja :) Oby tak dalej. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Minimalizmem nie są jedynie zdjęcia na białym tle. To umiejętność połączenia najprostszych i najbardziej znanych na świecie kolorów: bieli i czerni.
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem nieraz lepszy jest minimalizm niż chaos, to dobrze nie wygląda. Prześliczna apaszka! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kurteczka ! ;P
    Zapraszam na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    I zachęcam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia i wspaniały wpis (jak zawsze) ♡
    Naprawdę jestem zakochana minimalizm! Coś niesamowitego ♡
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam ,że białe tło do zdjęć jest takie uniwersalne,bo wszystko na nim wygląda ładnie :)

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam minimalizm we wszystkim nawet w zdjęciach! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię minimalizm ♥
    Świetna ramoneska :))

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam minimalizm, klasyka! I faktycznie, wszystko lepiej wyglada na bialym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super styl, pięknie wyglądasz :)
    Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie. Będę wdzięczna za obserwację, gdyż dopiero zaczynam https://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, tak jak cały blog.
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja i oczywiście zdjęcia meeega!
    lifedreamsandfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam jasne, proste zdjęcia. Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujący post, bardzo ładne zdjęcia ;)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham minimalizm :)
    świetny ootd
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia 💗
    Wole minimalizm 👌👌
    http://natalkapk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób prowadzisz bloga. Obserwuję, bo naprawdę warto!

    Pozdrawiam! I zapraszam na nowy post u mnie♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  21. Też interesuję się fotografią. Post świetny, minimalizm często jest lepszy od przepychu ;)
    zapraszam http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam sie z tobą! ;3
    Ostatnie zdjęcie jest mega
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Też od niedawna podobają mi się takie zdjęcia ,świetny post :)
    zaobserwowałam bloga , zapraszam do mnie :D
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia :) Dobrze ujęty minimalizm jest wspaniały.

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo uwielbiam minimalizm. Nie lubię przepychu. Razi mnie on jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przyjemnie czyta się twoje posty, będę zaglądała tu częściej:)
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń
  27. z tym poczuciem wartości to różnie bywa, bo niektórych fałszywie podbudowują rzeczy, które w zasadzie niszczą samego człowieka i innych wokół... (np komuś się wydaje, że podbudowuje go wyśmiewanie innych)
    fajna kurteczka :)!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam minimalizm :) Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Również bardzo lubię minimalizm! ^^
    A zdjęcia są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful xx

    Follower # 266
    Following your blog. Hope you will follow back.
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja osobiście nie lubię minimalizmu :( Często oglądam zdjęcia minimalistycznych outfitów albo wewnątrz i bardzo mi się podobają, ale dla siebie zawsze wybieram coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam minimalizm - nie tylko na zdjęciach :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. hi ! I am now following your blog, hope you return the love and follow my blog too.




    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  35. nie wiem czy to plus, ale wygladasz na wiecej niz 16 lat ;) bede odwiedzac czesciej!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Minimalizm jest już chyba wszędzie (licząc z 1000.. pokoi nastolatek) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na przykład nie mam minimalistycznego pokoju :)
      Chociaż bardzo bym chciała.

      Usuń
  37. Minimalizm rzeczywiście zawsze się sprawdza :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie jestem minimalistką! Uwielbiam zdjęcia, ale nie tylko w których właśnie wykorzystywany jest minimalizm ♥
    Zdjęcia mają coś w sobie, bo nie mogłam oczu odkleić od monitora!
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam minimalizm. Swieny post :)

    Zapraszam do mnie :) gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Minimalizm jest najpiękniejszy :)
    super zdjęcie

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolory świetne, ładne zdjęcia. Aczkolwiek wypowiem się na temat tej całej jasności.
    Ja być może jestem dziwna, ale zawsze patrzenie na coś ciemnego, szarego, czarnego, oglądanie zimowych krajobrazów, śniegu, chodzenie w zimnym powietrzu, jesienne i zimowe klimaty, deszcz itd. dodają mi pozytywnej energii. Nie przepadam za latem (kocham wakacje, ale gdybyśmy mieli chodzić do szkoły latem to bym chyba padła), a podczas zimnych pór roku czuję się jak w siódmym niebie. Dlatego mój blog jest taki ciemny. :D
    Ogółem bardzo pozytywny post. Fajnie, że masz taką pasję i coś, co dodaje Ci humoru w złych chwilach!
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwej Wielkanocy :)

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jasne kolory zawsze rozpromieniają mój dzień! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zdjęcia, minimalizm jest fajny :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia ;)

    Życzę Wesołych Świąt i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia oraz blog :)
    http://modpim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna kurtka i apaszka 😍

    OdpowiedzUsuń
  47. Minimalizm to coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń

Strona główna