poniedziałek, 1 lutego 2016

Miejsce gdzie wyrażam siebie

Przez ostatnie dni uświadomiłam sobie jak bardzo zaniedbałam bloga. Miałam taki gorszy czas w moim życiu. Nie miałam na nic ochoty, ciągły zły humor i próbne egzaminy. Straciłam serce do bloga i miałam wielką ochotę go zawiesić. Wszystko mi w nim nie pasowało. Design, notki, nagłówek. Zaczęłam mailować z wieloma osobami w sprawie designu. Oczywiście dostawałam odpowiedzi typu: ''Nie mam czasu.'' lub ''Nie wykonuje już designów''. To jeszcze bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu, że dalsze blogowanie nie ma sensu. Wszystko postrzegałam w czarnych barwach i nie miałam na nic siły.

Jednak właśnie dzisiaj zrozumiałam, że blog jest dla mnie bardzo ważny. Doceniłam to jak bardzo się w niego angażowałam, jaką radość mi przynosił z dobrze wykonanego zadania. To moja pasja i właśnie w tym miejscu staram się wyrażać siebie. Blog jest elementem mojego życia i bez niego nie potrafię funkcjonować. Nie rozumiem jak mogłam myśleć o usunięciu bloga, po tym jak włożyłam w niego tyle serca i czasu. Dlatego postanowiłam, że powracam. Z nową motywacją i chęcią do działania. Z optymistycznym nastawieniem. Mam nadzieję, że będziecie mnie wspierać. Bo blog daje mi niezwykłą radość i satysfakcje. Kocham to miejsce, mój mały internetowy kącik. To miejsce gdzie wyrażam siebie, gdzie jestem naprawdę sobą! Dzięki niemu mogę rozwijać swoje pasje i dzielić się przemyśleniami. Postaram się być tu częściej i najlepiej jak potrafię doskonalić mojego bloga.










Na sam koniec chciałabym Was prosić o jeszcze jedną rzecz. A mianowicie ostatnio napisała do mnie firma Dresslink z propozycją współpracy. Od razu się zgodziłam, bo to moja pierwsza współpraca na blogu. Nawet nie sądziłam, że w ogóle jakaś firma poprosi mnie kiedyś o coś takiego. Poniżej znajdziecie ubrania, które wybrałam. Dlatego bardzo Was proszę o poklikanie w linki i podanie ceny w komentarzu.

DRESSLINK WISHLIST

 ♥ Shirt:  klik                                                  ♥ Shirtklik                                       Cardiganklik


$0.01 Items:  here 
Free Shipping Items: here

41 komentarzy:

  1. Droga Karolino, Twój blog jest świetny! Bardzo ciekawie piszesz, a zdjęcia są cudowne. Każdy miewa gorsze chwile, ale ważne, że przemijają. Życzę Ci dużo motywacji i ściskam mocno!
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawie wybrane stylizacje:)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest świetny! Przeczytałam parę innych postów, i muszę powiedzieć, że bardzo ciekawie piszesz. ;) Każdy ma czasami w życiu gorszy okres.

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, czasem każdy ma takie chwile, ale myślę, że to później daje większą cheć do działania :)
    dodaję do obserwowanych
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mialam takie momenty ale od nowego roku obiecalam sobie regularność na blogu i narazie daje rade bo wiem ,że blog jest dla mnie bardzo ważny :)
    Twój blog jest prześliczny a posty bardzo dopracowane :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rezygnuj z bloga świetny jest :)
    poklikałam wszystko :D
    możesz odwdzięczyć się u mnie ?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/newdress-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za komentarz u nas :) Nie możesz zrezygnować z bloga, nie wolno się poddawać :* Nam akurat się tu bardzo podoba i odwdzięczyłyśmy się za obserwację :)
    Czekamy na następne notki
    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy ma czasami chwile słabości, ale one mijają. Ja właśnie od nowego roku staram się częściej dodawać nowe posty i narazie mi to wychodzi!
    Poklikane!

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak czasami mam, że wszystkiego mam dość. Ale po pewnym czasie dochodzę do wniosku, że ten blog sprawia mi więcej radości niż cokolwiek innego :) jeżeli masz niedosyt i nadal ci się coś nie podoba w desingu bloga to zawsze możesz to zmienić na lepsze oczywiście :) A tak w ogóle to nie masz czym się przejmować masz piękny blog :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rezygnuj z bloga. Nigdy nie mozna sie poddawac...
    Ja rowniez obserwuje. :)

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcie i wspaniałe ujęcie :)
    obserwuje !
    zapraszam do siebie
    http://youkawai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zimowe fotki :) Fajne ciuszki wybrałaś:)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjecia :) ja również obserwuje :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe zdjęcie :)


    Zapraszam na mój blog blogbeautymix.blogspot.com dopiero zaczynam i przyda mi się każda rada od kogoś kto już ma doświadczenie w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie poddawaj się! Każdy ma chwile słabości, nawet największy szczęściarz, komu się wszystko udaje :) Twój blog jest świetny i dodajesz niesamowite zdjęcia :>
    Poklikałam :3
    always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie wygląd twojego bloga jest ok.Dla mnie blog w pewnym stopniu jest odzwierciedleniem mnie. Świetne klimatyczne zdjęcia. U mnie już śniegu dawno nie ma.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również miałam chwile zwątpienia, ciągle je mam.. mimo, że liczba czytelników nie jest duża, to i tak czuję się naprawdę dobrze z tym, że w ogóle to robię, pisanie od zawsze sprawiało mi niesamowitą frajdę :) powodzenia słonko x
    pozdrawiam,
    http://mlodytezczlowiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz sama mam mało czasu.
    Pozdrawiam.
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. może ta współpraca pomoże ci się odnaleźć w dalszym blogowaniu, może to swego rodzaju przełom :) trzymam kciuki, bo nie warto rezygnować z tak dobrej pracy :D

    obserwuję i zapraszam do tego samego :*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie blog jest również ważny :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę Ci, żeby dalej towarzyszyło Ci to optymistyczne podejście :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia, zaraz kliknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie usuwaj nigdy bloga! ja raz to zrobiłam i do dziś żałuję. wytrwałości życzę :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I dobrze,że nadal prowadzisz bloga,trzeba mieć trochę wolnego czasu na przyjemności i różne takie.
    Dziękuję za obserwację i również obserwuję.
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne zdjęcia :) powlekane i życzę więcej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w dalszym blogowaniu! Super zdjęcia :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba każdy czasami ma takie wahania. Miło czytać, że włożyłaś tyle serca w tego bloga, że jest Twoją pasją, bo wydaje mi się, że o to w tym wszystkim chodzi. :) Dobrze, że wracasz z optymistycznym nastawieniem! Trzymam za Ciebie kciuki i zostawiam obserwację. :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczne zdjecia i swietny wyglad bloga!:* Pozdrawiam :)
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia kochana! :) Dla mnie też blog jest bardzo ważny. :) Śliczne zdjęcia.
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze, że wróciłaś na bloga! :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kazdy ma taka chwile zalamania. Wazne, ze zdecydowalas wrocic na bloga i sie nie poddalas. Bardzo ladne zdjecia.
    Poklikalam:
    Shirt $6.90
    Shirt $4.94
    Cardigan $3.64

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia :-)
    Poklikałam
    6.90
    4.94
    3.64
    Równiez obserwuję ;-)
    Zapraszam na nową recenzję
    http://fanofbooks7.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Te zdjęcia są magiczne, nie wiem czemu, ale przypominają mi Opowieści Narnii :)

    zapraszam na mojego bloga: http://nic-o-tym-nie-wiesz.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia,świetny post :) Nic dodać, nic ująć <3
    Zapraszam wszystkich do mnie:
    julka890@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia :) Cudowna zima u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia! :*
    prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że każdy blogger ma w swoim życiu momenty, kiedy myśli o usunięciu/zawieszeniu bloga. Wydaje mu się, że nie ma to dalszego sensu. Jest to zrozumiałe, bo przecież jesteśmy ludźmi i nie da się być wiecznie szczęśliwym. Każdy ma gorsze momenty, ale trzeba wierzyć, że po każdej burzy wyjdzie słońce :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Strona główna