sobota, 6 lutego 2016

Kolorowanie sposobem na stres

Ostatnio modne stało się zamalowywanie stresu. W większości księgarniach i sklepach internetowych można spotkać antystresowe kolorowanki dla dorosłych. Zawierają one skomplikowane wzory, często małe elementy, które musimy sami pokolorować zgodnie ze swoim nastrojem czy też wyobraźnią. Słyszałam, że 10-15 minut kolorowania pozytywnie wpływa na nasz układ nerwowy. Z ciekawości sama postanowiłam zainwestować w tego typu kolorowankę. I nie żałuję. Jest po prostu świetna! Mimo, że pomalowanie jednego obrazka zajmuje masę czasu to jest to świetny sposób na relaks czy też nudę. Tu sami dobieramy barwy i malujemy nasz własny świat wyobraźni. Kolory, których użyjemy odzwierciedlają nasz nastrój i oddają to co czujemy. Możemy eksperymentować z barwami i robić naprawdę świetne kompozycje. Jest to wielce kreatywne i daje prawdziwą radość. Bo kto powiedział, że malowanie jest przeznaczone tylko dla dzieci? Nadawać światu barw można w każdym wieku! A przy odrobinie wyobraźni możemy stworzyć prawdziwe arcydzieło. To da nam jeszcze większą satysfakcje z dobrze wykonanego zadania. Aby poprawić sobie humor i wywołać uśmiech na twarzy wystarczą dobre chęci, ostro zatemperowane kredki i jedna z wielu antystresowych kolorowanek.
A wy posiadacie taką antystresową kolorowankę?

''Czasami lepiej jest wziąć swoje kredki, zatemperować je i od nowa namalować swoje życie z użyciem jaśniejszych kolorów. "






51 komentarzy:

  1. właśnie ostatnio gdzieś to pisałam,że ktoś zbił na tych kolorowankach majątek :p mnie by szlag trafił zanim bym to pokolorowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, toż to kolorowanka w sam raz dla mnie! Koty ♥ Możliwe, że kupię jedną z nich, a najlepiej właśnie tę ♥ Chociaż nie wiem, czy miałabym tyle cierpliwości... :D
    Zapraszam: always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chyba tego nie pokolorowała, bo nie mam cierpliwości. Znudziłoby mi się zanim bym chociaż jeden obrazek pokolorowała
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam takie w gazetce promocyjnej Biedronki. Ja wolę sama coś stworzyć, porysować ołówkami, pomalować coś akwarelami. Rysowanie wymaga trochę większego skupienia, więc dla zestresowanych osób pewnie lepsza byłaby taka kolorowanka.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych kolorowankach ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra co ma 9 lat ma takie malowanki, ale o wiele trudniejsze. Mimo to są bardzo ciekawe!. ♥
    Mój Blog - klik!
    Klikniesz w link podany w poście?. (sprawdzam)
    Jak tak napisz komentarz. Bierzesz udział w konkursie.
    Albo z miłego uczynku kliknij. Dziękuję Gorąco!
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszą taką książeczkę kupiłam sobie, gdy dopiero co weszła na rynek. Wtedy kolorowanie nie było jeszcze tak rozgłaśniane jako świetny sposób na stres. Jak dla mnie fajna sprawa, do mojego starszego egzemplarza kilka miesięcy temu dokupiłam jeszcze drugi ^^.
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy :P
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo słyszałam o takich malowankach,ja mam taki kalendarz,ale ten co ty masz z kotami bardzo mi się, podoba! :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie posiadam, ale przymierzam się do kupna ;)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. zamierzam zakupić kilka takich książeczek! :)
    zapraszam do mnie
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tych kolorowankach ;D Świetne!
    Wspólna obserwacja?

    forthemost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam już o tych kolorowankach :) Świetny sposób na relaks :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam dwie książki Johanny Basford. Czytałaś mój post. Ja też uważam, że to świetny sposób na odstresowanie :)

    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba spróbuje się zakolorować ;)
    http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam dużo takich kolorowanek, ale Twoja jest najfajniejsza ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też , mam taką kolorowankę , lubie kolorować ale nie mam duzo czasu na taki relax .
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam już kilka razy takie kolorowanki, w księgarni, w kioskach i nawet w supermarketach ale jakoś do tej pory nie kupiłam sobie żadnej bo niestety nie mam tyle czasu! Ale wygląda na fajną zabawę, powrót do dzieciństwa :)
    Pozdrawiam Cię i zapraszam również do siebie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jakoś nie lubię kolorowanek. Nawet jak byłam dzieckiem to za nimi nie przepadałam. Zdecydowanie bardziej lubię rysować, ponieważ jest to jedna z moich pasji. :)

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś nie bardzo lubiłam kolorować, ale teraz uwielbiam! :)

    terapianaszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taką samą kolorowankę i jest naprawdę świetna! <3
    Uwielbiam koty. ;)
    Takie kolorowanki rozwijają wyobraźnię i przypominają o dzieciństwie.

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią bym przetestowała, czy tak naprawdę pomaga na stres. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. W Empiku także widziałam takiego kolorowanki dla dorosłych :) Też uważam, że jest to świetny sposób na stres i samopoczucie. Niedługo chyba również zainwestuje w takie cos, bo jest swietne :)

    Btw.Świetny i przejrzysty blog, obserwuje i licze na to samo! :)

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet ciekawe, jednak ja nie mam czasu na takie rzeczy. Nie stresuję się za bardzo :D
    Zapraszam na mój nowy post ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam ta kolorowankę :)
    http://imkarolajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia jest zestaw kosmetyków, a wystarczy poklikać w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie takie kolorowanie jest irytujące i wzmaga we mnie złość :P to nie dla mnie :D dziękuję za obserwację i oczywiście odwdzięczam się :) buziaki! :* http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo podobaja mi się One , jak bede tylko kolo jakiejś ksiegarni to sama taka zakupie , albo w sklepie jak spotkam . :)

    może wspólna obserwacja? ja już obserwuję jako Olga P :)
    pozdrawiam :* :)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam Tajemny Ogród. Próbowałam kolorowac, ale to chyba nie dla mnie. Może jeszcze się przekonam. :)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jako studentka malarstwa nie potrzebuję tego typu gadżetów, ale potwierdzam praca twórcza jest świetnym sposobem na stres :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam jakiś czas temu w empiku żeby kupic kolorowankę i było ich tyle że stałam przed stoiskiem dłuższą chwilę (jedna dziewczynka dziwnie się na mnie patrzała)
    Ale w końcu kupiłam tą wymarzoną i koloruję sobie :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  33. jak pięknie! ale mi by się nie chciało :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj tak,chcialabym miec troche wiecej czasu ,aby tak usiasc i kolorować :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie posiadam takich kolorowanek, aczkolwiek bardzo lubię rysować :) Kiedyś moim ulubionym momentem było kolorowanie :) A teraz gdy skończę już szkic zajmuję mi to kilka dni ;p

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny wpis, też chyba kupie te kolorowanych.
    Czasami trzeba się jakoś odmłodzić haha
    http://juliamelnyczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie kolorowanki ( i rzeczywiście potrafią odstresować)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam kolorowanki. Będę musiała sama takie kupić. Pozdrawiam i obserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest to świetny sposób dla zabicia czasu, mi jednak by coś takiego nie pomogło. Podnosiło by mi to jeszcze bardziej ciśnienie..
    Pozdrawiam :)

    Zapraszam do mnie-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale świetne!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  41. Super post :D Fajnie to wygląda, ale mnie kolorowanki stresują :P :D
    Dzisiaj właśnie dostałam taką jedną kolorowankę od koleżanki i chciałam po kartkówce w szkole się odstresować, ale wyszło jeszcze gorzej :P
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też posiadam antystresową kolorowankę ;)
    Fajny post :)
    obserwuję i zapraszam

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dużo słyszałam w ostatnim czasie o tych kolorowankach, ale ja jakoś nie mam zbytnio czasu na nie. Ale może w wakacje, czemu nie?

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo o nich słyszałam, ale jakoś nie byłam do nich przekonana dopóki nie przeczytałam tego postu :)
    Ile kosztują takie kolorowanki?
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Dużo słyszałam o tych kolorowankach, może w końcu je zakupie :)
    Obserwuje :)
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Rzeczywiście jest to teraz bardzo popularne. Też jakiś czas myślałam czy by nie zakupić takiej kolorowanki, ale potem jakoś o tym zapomniałam. Może jednak się skuszę :) Twój blog na pierwszy rzut oka wydaje się być świetny :) Dlatego zaobserwuję i zostanę na dłużej... Pozdrawiam :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Słyszałam o tej książce chyba sama muszę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham kolorowanki tego typu sama mam kilka, a moją ulubioną są te z mandalami :)
    Mam nawet kolorowankę antystresową z serialu gra o tron :)
    Koleżanka psycholog powiedziała, że to naprawdę działa i tak jest, bo sprawdziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  49. super post, mi sie podobają takie kolorowanki:P
    http://inspogirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi tak samo podobają się kolorowanki ale niestety nie moge ich nigdzie znaleźć :(
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Strona główna