środa, 16 grudnia 2015

SPEŁNIAJ MARZENIA

''Marzenia są szalenie ważne. Niczego nie dokonasz, jeśli najpierw sobie tego nie wyobrazisz.''

Na początku chciałabym Wam bardzo, ale to bardzo podziękować za 100 obserwatorów na moim blogu. Wiem, że dla niektórych to bardzo mało jednak dla mnie to szalenie ważna liczba. Bez Was na pewno bym tego nie dokonała. Jesteście wspaniali! Mam nadzieję, że w dalszym ciągu będziecie czytać kolejne posty, a także że będzie Was powolutku przybywać. Właśnie moim skrytym marzeniem było 100 czytelników. Wychodzi na to, że spełniliście jedno z mojej listy marzeń.




''Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń.''

Dlatego właśnie postanowiłam połączyć ten post i z marzeniami i z tą liczbą na moim blogu. Warto marzyć i warto spełniać marzenia. Warto też wierzyć w ich spełnienie. Są one szalenie ważne. Bo jakie by było życie bez marzeń? Na pewno szare, nudne i bez smaku. A marzenia właśnie nadają życiu ten wewnętrzny sens. Dodają nam siły i odwagi. Codziennie staramy się za nimi podążać i je spełniać. Motywują nas do działania. Każą walczyć o swoje i czerpać z życia całą garścią. Dlatego są tak wyjątkowe.



''Ci, którzy ośmielą się marzyć, mogą wygrać cały świat.''

Każdy z nas na pewno ma jakieś marzenia. Większe czy mniejsze, ale tak samo ważne. Czekające w kolejce do spełnienia. Dlatego nie bój się ich spełniać. Codziennie dąż do tego, aby być szczęśliwym. Mam nadzieję, że choć trochę Was przekonałam. Zgadzacie się ze mną? Macie jakieś marzenia? Z chęcią poczytam Wasze komentarze.



'' Jeśli potrafisz sobie coś wyobrazić, potrafisz również tego dokonać.''

Na koniec chciałabym podziękować z całego serca Magdzie - http://chanelier.blogspot.com/ za cudowny wygląd bloga! <3










25 komentarzy:

  1. Całuski i więcej takich sukcesów :*
    k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to chyba az za duzo marze ;d
    Od kiedy pamietam wyobrazalam sb rozne historie ktore moglyby mi sie przytrafic;d a potem tylko wtf ? Ale mam bujna wyobraznie ;d potem okazalo sie ze marzenia serio sie spelniaja ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj każdy ma jakieś marzenia. Ja osobiście mam ich dużo i zawsze wiem, że one się spełnią, bo jeżeli człowiek w to wierzy i bardzo tego chce to zawsze się spełnią! Och trzeba mi uwierzyć na słowo :D
    Ostatnio znalazłam moją starą listę życzeń na 2014 i 2015, wszystko się spełniło, aż byłam w szoku :)
    Pozdrawiam Cię bardzo mocno :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia są częścią naszego życia. Nie da się bez nich żyć - zawsze w nas są, nawet gdy mówimy, że ich nie mamy.
    Gratulację 118 czytelników!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka bluzeczka :* Bardzo mi się podoba :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo motywujący post i super zdjęcia.

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z przekroczenia 100 ;) ładna bluzeczka;>
    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 100
    Piękne zdjęcia.
    Również obserwuję.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba wierzyć w te marzenia i próbować je osiągnąć :)
    rowniez obserwuje , pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia!
    :)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz niesamowitą urodę *.*
    Zaobserwowałam i zapraszam do mnie :)
    http://annmanoscreativas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję mi do 100jeszcze dużo brakuje bo od niedawna prowadzę bloga a co do tego postu to zdjęcia są piękne: ) oczywiście już obserwuje pozdrawiam:) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje 100 obserwatorów, życzę jeszcze większych sukcesów :))
    obserwuję :), pozdrawiam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. każdy najmniejszy sukces jest ważny! :) co do marzeń to je uwielbiam. a jeszcze bardziej lubię w nich to, że się spełniają. nawet kiedy czasem wydają się mało realne, udaje się to <3

    OdpowiedzUsuń
  18. karolinko , wygladasz bardzo ładnie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje 100 obserwacji ale już widzę , że przybyło ci ich już trochę kolejnych . Ja też marzę o 100 obserwatorach może moje marzenie się spełni niedługo ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci kochana, że czasem nie ważna jest liczba obserwatorów, można mieć nawet 7000, a tak na prawdę większość z nich to tylko sztuczne nabijanie statystyk, a tak na bieżąco i szczerze zagląda tylko garstka, ktora tak na prawdę czyta do masz do powiedzenia, czym chcesz się podzielić z nimi.... niestety :/
    Marzenia są po to by je spelniać- ale czasem trzeba im troch tym pomoc.... :)
    Świetnie wyglądasz ! bardzo ladna z Ciebie dziewczyna :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę więcej sukcesów! :) Jesteś strasznie ładna c:

    Zapraszam do siebie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i życzę wiele wiele więcej :) Wygląd bloga masz rzeczywiście cudowny!

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiem, że już jakiś czas temu dodałaś tego posta, ale bardzo lubię takie inspirujące notki. Rzeczywiście mam wiele marzeń, ale trzeba być silnym, żeby wierzyć w ich spełnienie, a odważnym, by móc je spełniać.

    http://lifebyaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój blog jest mega mądry, zaczarowałaś mnie nim.
    Do tego śliczne zdjęcia, cudownie.
    bizubynika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Strona główna