środa, 30 grudnia 2015

Chcę być idealna


Przeglądasz się w lustrze i nie możesz uwierzyć, że to naprawdę Ty. Ile razy wyobrażałaś sobie, że jesteś jedną z tych modelek, które widzisz na okładce gazet. Ile razy zazdrościłaś szkolnym ''pięknością'' urody czy wdzięku. Pytałaś sama siebie: ''Czemu ja nie mogę taka być?, Co jest ze mną nie tak?. Przechodząc obok osób, które uważałaś za ideały spuszczałaś głowę i nie miałaś odwagi spojrzeć im w oczy twierdząc, że cię wyśmieją. Ale gdybyś choć trochę uwierzyła w siebie i przyjrzała w się tym swoim ''ideałom'' dokładniej na pewno znalazłabyś u nich wiele wad i niedoskonałości. Może nawet więcej niż u samej siebie? W tym poście pomogę Ci odkryć Twoje zalety i pokażę ci inne spojrzenie na świat.

Każda z nas chciałaby choć przez chwilę poczuć się idealną dziewczyną. Czy nie tak właśnie jest? Niestety wiele z nas potrafi jedynie doszukiwać się swoich wad. Ja również należę do tego typu dziewczyn. Wyszukując wad u siebie i porównując się do osób, które służą nam za ideały tracimy pewność siebie. Nie potrafimy docenić się i choć raz spojrzeć w lustro z uśmiechem. Zamiast tego krytykujemy się i spoglądając w lustro zauważamy swoje niedoskonałości. Jeśli twierdzisz, że jesteś brzydka i nie ma w Tobie nic ładnego jesteś w totalnym błędzie! Jeśli Twoim kompleksem są na przykład krzywe zęby spróbuj znaleźć w sobie jakąś pozytywną cechę. A może masz piękne, błękitne oczy? Widzisz doceń to i przestań twierdzić, że jesteś do niczego. Na świecie nie ma ideałów. Każdy z nas ma jakieś wady, a także zalety. Powinniśmy większą wagę przywiązywać do swoich zalet, cech dzięki, którym jesteśmy na swój sposób piękne. Tak jak powiedziałam nie ma ludzi brzydkich. Możesz mieć gorszy dzień i nie potrafić znaleźć w sobie krzty piękna. Ale pamiętaj, że po takim dniu nastanie całkiem nowy dzień.
Dlatego mam do Ciebie taką prośbę: Spróbuj się docenić! Znajdź swoje zalety. To wcale nie jest takie trudne. Wystarczy tylko dostatecznie dobrze się przyjrzeć. Postaraj się mieć własny pomysł na siebie. Bądź po prostu sobą! A także spróbuj zaakceptować samą siebie taką jaka jesteś. Wtedy dopiero ludzie zmienią sposób patrzenia na Ciebie i na pewno zaakceptują Cię taką jaką jesteś!









Chciałabym Wam również pokazać jakie cudeńko dostałam pod choinkę od mamy. Jest to delikatny naszyjnik i bransoletka z przesłaniem ''Never give up'' co oznacza ''Nigdy się nie poddawaj''. Przesłanie to umieszczone jest na Karmie. Myślę, że większość wie co to oznacza. Jednak tym co nie wiedzą od razu wyjaśnię. Karma to prawo przyczyny i skutku. Nasze czyny tworzą przyszłe doświadczenia, a każdy z nas jest odpowiedzialny za własne życie, cierpienie i szczęście jakie sprowadza na siebie i innych. Oznacza to, że dobre działania wracają jako szczęście, a złe jako cierpienie. Jestem bardzo zadowolona z tego prezentu! Cudeńka pochodzą ze sklepu SOTHO gdzie serdecznie Was zapraszam do zakupu jakiejś fantastycznej błyskotki.



46 komentarzy:

  1. Bardzo budujący na duszy post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo właściwie opisałaś problem i poruszyłaś ważny temat. A co do wyglądu modelek...to NIE! Zabiedzone, wychudzone szkielety! FUUU już lepiej jak się upodabniać to do jakiejś trenerki fitness :D !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że mam takie same przemyślenia. ''Dlaczego nie jestem idealna, tak jak one''?
    Zapraszam do mnie... uczuleniowiecaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, pouczający post oraz super prezent ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik i równie piękna właścicielka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dołączyłam do zacnego grona czytelników <3 pozdrawiam :) | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :)

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo motywujący post i śliczne zdjęcia :) Zazdroszczę naszyjnika :D
    konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post i ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę ciężko jest dobrze o sobie myśleć, kiedy wokół ciebie jest tyle hejtu. Ja na przykład nie jestem w stanie przestać porównywać siebie do innych :( Kiedy idę korytarzem mam wrażenie, że wszystkie dziewczyny po prostu zjeżdżają mnie wzrokiem
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ważne, aby znać swoją wartość. Nikt nie jest idealny, więc nie powinniśmy porównywać się do innych :). Śliczne zdjęcia. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujący post, bardzo motywujący. Świetnie to ujęłaś! I do tego śliczne zdjęcia :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i miłego Sylwestra ^^
    Również obserwujemy :)
    littleleek.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety mam mnóstwo kompleksów i ciężko mi siebie zaakceptować :c
    Ale spróbuje to zrobić..

    Pozdrawiam,
    bycichociemna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny naszyjnik,a co do ideałów, to są tylko w gazetach.. Problemu nie ma jak nie podoba Ci się figura, włosy, albo waga, gorzej jak usta, nos czy oczy. Każdy ma coś w sobie, co chce zmienić.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post, budujący, choć ja raczej widzę u siebie więcej zalet niż wad, no chyba że mam depresję - wtedy jestem nikim XD. Już obserwuję ;)
    http://naskrzydlachweny.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny post. Tak wiele osób w siebie nie wierzy... ah, szkoda, że tak trudno im wytłumaczyć, że są naprawdę cudowni ;)
    Pozdrawiam i cudownego 2016 roku ;)
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post. Ja osobiście widzę u siebie więcej zalet niż wad. :)
    Obserwuje
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie szczere wpisy, cudowny! <3
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze napisane!

    http://fxvizzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba stosunek, jakim piszesz na blogu ! Świetnie ! Jak ktoś u mnie nie był, to serdecznie zapraszam :
    http://wearehappyjulia17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobry post !
    ładny naszyjnik !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post :)
    ,,Never give up'' uwielbiam ten cytat ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna perełka z sotho ! <3 Jesteś doskonałym przykładem na to że każdy jest na swój sposób piękny ! Pozdrawiam, zostawiam obserwację i zapraszam foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny post :) a tak wgl to masz bardzo ładne brwi :D
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezent jest naprawdę wspaniały! Śledzę tę firmę nawet na instagramie! Ma mama gust. :D

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny łańcuszek
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny post, blog i zdjęcia! :) obserwuję :)

    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny naszyjnik! My też zostajemy na dłużej :)
    Obserwujemy! :)

    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda, że tak ciężko jest siebie docenić:/ porównujemy się do innych, przez co zapominamy, że jesteśmy indywidualni i przez to wspaniali ;)
    cudeńko ta biżuteria ♥ i w końcu karma wraca, jak najbardziej się z tym zgadzam :)
    pozdrawiam :*

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka fajna kurteczka :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzeba docenić to jakim się jest :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy post :) Ładne zdjęcia. Super wyglądasz
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ah,zazwyczaj te "szkolne ideały" są tak zapatrzone w swój wygląd,że zapominają iż charakter jest ważniejszy i nie oszukujmy się,ale zazwyczaj są niemiłe i wszystkich traktują "z góry".
    Bycie idealnym byłoby nudne,ponieważ przez całe życie pracujemy nad sobą i dążymy do doskonałości.
    Zapraszam http://rozoweokulary-goldberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny ten naszyjnik - uwielbiam minimalizm :)
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ładny naszynik posoba mi się :)
    wspólna obserwacja? Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy blog i ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://beforeveralonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ma ludzi idealnych, ale możemy do tego dążyć chociaż i tak tego nie osiągniemy. :) Możemy być idealni dla siebie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety zapominamy o naszym pięknie nie tylko zewnętrznym ale i wewnętrznym
    Śliczne zdjęcia,blog oraz motywujący post. Bardzo ładny łańcuszek z mądrą Karmą.
    Obserwuję :-)
    Pozdrawiam www.izabelarejman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nikt nie jest idealny i trzeba się z tym pogodzic! :).
    Fajny post zapraszam do mnie:http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja jak tak to zacznij, a ja na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  40. Stylizacja bardzo mi się podoba, fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam na: blackannabellee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Może obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń

Strona główna