czwartek, 12 listopada 2015

ALBUM WSPOMNIEŃ

 Kochane czytelniczki!
Dzisiejszy post będzie dotyczył mojego albumu. Już od dawna planowałam, aby na moim blogu pojawił się taki post, w którym pokażę Wam mój album, który sama na bieżąco uzupełniam. Całkiem niedawno jakoś pół roku temu pojawił się u mnie pomysł na stworzenie takiego albumu. Myślę, że tworzenie go jest bardzo kreatywne, a także jest niezłym sposobem na nudę. Uwielbiam zdjęcia w rozmaitych postaciach. W albumach, a także białych ramkach na zdjęcia, których mam przesyt w swoim pokoju. Zdjęcia są dla mnie niezwykle ważne i staram się je na bieżąco wywoływać. Jednak te, które znajdują się w tym albumie są całkiem inne. Niżej pokażę Wam jak taki mój album wygląda



Do stworzenia takiego albumu potrzebowałam :
* oczywiście czystego, nowiutkiego albumu
* zdjęć wydrukowanych za pomocą mojej kochanej drukarki
* napisów również wydrukowanych
* kolorowych długopisów
* kleju i nożyczek 
* kolorowych karteczek
* naklejek
* i oczywiście... dobrych chęci :)
Okładkę wykonałam całkiem sama. W środku album nie jest jeszcze całkowicie dokończony. Robię go na zasadzie, że co miesiąc wybieram najładniejsze zdjęcia z tego właśnie miesiąca, a potem drukuje. Następnie układam je dowolnie na kartce albumu, a pod spodem układam kolorową karteczkę z datą zrobienia danego zdjęcia. Oczywiście potem wszystko ładnie wycinam i przyklejam. Nie brakuje także kolorowych pisaków i odrobiny fantazji.
Sądzę, że robienie takiego albumu jest bardzo kreatywną formą spędzania wolnego czasu. W moim albumie znajdują się zdjęcia moje i wykonywane przeze mnie. Ostatnio nie mam czasu go dopracować. Nie mam także wykonanych stron z września i października, a co tu dopiero mówić o listopadzie. Myślę jednak, że da się to wszystko nadrobić :)
Myślę również, że wykonanie takiego albumu ze zdjęciami dla kogoś jest świetnym pomysłem na prezent. Święta zbliżają się wielkimi krokami, a wykonanie takiego albumu dla danej osoby z jej zdjęciami pewnie by jej się spodobało.
Mam nadzieję, że choć trochę zainspirowałam Was tym postem. Od razu mówię, że zdjęcia do posta nie są zbyt dobrej jakości, a wynika to z tego, że kiedy wracam ze szkoły jest już praktycznie ciemno i nie miałam kiedy ich zrobić.
Jak Wam się podobał mój album? A może ktoś z Was prowadzi podobny? Z chęciom poczytam Wasze komentarze kochani :)


28 komentarzy:

  1. Albumy ze wspomnieniami są świetne. Uwielbiam siedzieć w jesienne wieczory pod kocem z mamą i przeglądać starsze zdjęcia. Rok temu podarowałam album z naszymi wspólnymi zdjęciami.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, ale mi pewnie po czasie by się to znudziło, ciagle wywoływanie zdjęć, wklejanie itp. ;) Natomiast, wykonanie takiego prezentu na święta, byłoby super.

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł , aby prowadzić taki album. Genialny prezent na święta :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, chyba sama coś o moim albumie na bloga wrzucę :) Ja uzupełniam go baaardzo powolutku, obecnie wklejając jedno zdjęcie na stronę i dodając do niego notkę - z informacją co, gdzie, kiedy, jak i w jaki sposób :) Tak by po latach móc sobie przypomnieć.
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na kreatywne zajęcie. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł ! :D
    Ślicznie ci wyszedł ten album :)

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, ja chyba zrobię sobie taki scrapbook :D

    http://little-jay999.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post
    Genialny prezent
    Zostaje na dłużej
    Mój blog -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam klasycznie wywołane zdjęcia. Mają swój klimat :)

    Obserwujemy? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam albumy! mam nadzieje, że kiedyś ktos mi taki sprezentuje :(

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ;)
    Zapraszam do mnie :)

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham cykać i później oglądać zdjęcia <3
    Jest w nich coś magicznego. Zatrzymują niezapomnianie chwile i dzięki nim możemy do nich wracać.
    Także albumy jak najbardziej ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny post :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci wyszedł :)
    Ja mam kilka albumów i uwielbiam je oglądać :) To jest niesamowite uczucie patrzeć na to jak się zmieniamy pod każdym względem :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie piszesz
    Genialne zdjęcia :*
    Zostaje tu na dłużej
    Mój blog -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł :)
    Wspólna obserwacja ? http://daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie albumy są świetne. Po jakimś czasie super się je ogląda i wspomina :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm wspaniały album. A może zrobić taki na prezent pod choinkę? Co o tym myślisz? Zrobiłabyś też taki tutaj na bloga ♥? Miałabym się na czym wzorować.
    Obserwuje ♥ Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale to wygląda.
    Własnoręcznie wykonany album jest świetnym pomysłem dla kogoś bliskiego. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyno, jesteś genialna ♥ Nawet nie trochę, a bardzo mnie zainspirowałaś ♥ mega kreatywne, musisz być cudownym człowiekiem :*
    i jestem zachwycona Tw typem urody, niespotykany i jesteś naturalnie piękna *.*
    +obserwuję ♥ zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post. Album to idealne miejsce, gdzie można zgromadzić tam wszystkie swoje wspomnienia. Zainspirowałaś mnie :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny post i świetne zdjęcia! Zapraszam do mnie było by miło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na wspomnienia ! Bardzo inspirujące i na pewno jak będę miała więcej czasu coś takiego zrobię ! :) Obserwuję :)
    http://angelikamichalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. To wspaniała pamiątka. Ja też posiadam album ze zdjęciami domowej roboty :) Takie własne albumy są bardzo magiczne i o wiele lepiej się je przegląda naszym znajomym i rodzinie :) Obserwuj, bo warto

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ręcznie robione albumy są bardzo magiczne dla osób, które je przeglądają. Ja też mam swój, włosnoręcznie zrobiony. Twój jest śliczny. Obserwuje twôj blog, bo warto ;)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje! :**
    Zapraszam do mnie -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Strona główna