sobota, 3 października 2015

Pielęgnacja moich włosów

Drogie czytelniczki!
Dzisiejszy post chciałabym poświęcić pielęgnacji moich włosów. Myślę, że taki post powinien Was zaciekawić. Może i wy podzielicie się ze mną wiedzą na ten temat? 
Ale wracając do tematu posta. Moje włosy są lekko kręcone, średniej długości i nie zawsze jestem zadowolona z ich wyglądu. Szczerze mówiąc wolałabym mieć proste włosy, takie które by się ładnie układały. Natomiast moje włosy raz się puszą, a kiedy pada deszcz to już naprawdę robią się mega kręcone. Jednak ostatnio zauważyłam, że szampon również ma wpływ na stan moich włosów. Myjąc w jednym moje włosy są bardziej proste, a w drugim są już całkiem pokręcone. A teraz pokaże Wam na czym polega pielęgnacja moich włosów.

Szczotkowanie
Pół roku temu odkryłam szczotkę Tangle Teezer i od razu zapragnęłam ją mieć. Słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii, dlatego zdecydowałam się na jej zakup. Zamówiłam ja na Allegro gdzie była dostępna w wielu kolorach i wzorach. Najbardziej przypadła mi do gustu ta w kolorze złotym. Po długim czasie ''stosowania'' tej szczotki muszę stwierdzić, że jest rewelacyjna! Nie puszy włosów, a co najważniejsze pięknie je rozczesuje. Jestem z niej bardzo zadowolona. Koszt takiej szczotki wynosi średnio około 50 zł. Myślę więc, że warto ją kupić.
Szampony i odżywki 
Co do tej kwestii muszę przyznać, że stosuje wiele szamponów i odżywek. Zależy jakie mam w danej chwili w domu, ale lubię też eksperymentować. Najczęściej myje włosy szamponami przeznaczonymi do włosów suchych i łamliwych. Doskonale odżywiają włosy i nadają im blasku. Są to najczęściej szampony ziołowe. Tak jak pisałam na początku posta zależy jakim szamponem umyje włosy, gdyż po niektórych z nich moje włosy stają się proste lub jeszcze bardziej kręcone.

Farbowanie
Rok temu farbowałam włosy szamponetką na ciemnorudy odcień. Nie polecam Wam czytelniczki farbować włosy, bo po farbie stają się one kruche i bez połysku. Poza tym bardzo się niszczą. Ja na szczęście farbowałam szamponetką, dzięki której po 6-8 myciach  kolor schodził. Podsumowując, wolę swój naturalny kolor włosów.
  
Mycie
Myjąc włosy dokładnie spłukuję je w letniej wodzie. Jeśli nie spłukamy szamponu do końca włosy będą się szybciej przetłuszczały. Ja staram się myć włosy co najmniej trzy razy w tygodniu. Dzięki temu są zawsze świeże i wypielęgnowane. Staram się również często podcinać końcówki. Ostatnio podcinałam w czerwcu i po ostatniej wizycie u fryzjera włosy stały się mocniejsze i bardziej gęste.

A wy jak dbacie o swoje włosy? Może podzielicie się ze mną jakimiś radami?
W najbliższym czasie możecie spodziewać się na blogu typowo jesiennych zdjęć. Oprócz tego obiecuje, że będę pojawiała się tutaj częściej , bo naprawdę zaniedbałam bloga.




17 komentarzy:

  1. Ciekawe radki na pięlęgnowanie włosów <3
    Pozdrawiam http://natalialastdreamers.blogspot.com/ i http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście polecam maski do włosów firmy Kallos :)
    wiele dobrego słyszałam o szczotce tangle teezer i skoro ty również ją polecasz to chyba pora ją zakupić!

    zapraszam do siebie, do komentowania i obserwowania odwdzięczam się :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz przepiekne wlosy ;) ja kocham szampony z gliss kur
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ładne włoski :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po prostu myje włosy zawsze tym samym szamponem, a potem kładę się spać z mokrymi..


    Zapraszam :)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz włosy! Ja mam ostatnio bardzo zniszczone i cienkie...

    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy to porażka, kręcone i długo się z nimi męcze, właśnie je zapuszczam i szukam jakiejś dobrej odżywki, żeby nie wypadały i szybciej rosły, znasz jakąś? :) Mimo że nie raz słyszałam o farbowaniu, że to złe, to i tak chce sobie zrobić rude końcówki :)

    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis, sama zastanawiam się nad zakupem tej szczotki :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje :)!

    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, moje włosy strasznie sie tłuszczą. Obserwujemy?
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Postów o pielęgnacji włosów było już tysiące, ale twój, choć zwyczajny, bardzo mi się spodobał, dlatego dołączam do obserwatoró :) Też najczęściej myję włosy ziołowymi szamponami, TT mam, ale nie uważam, żeby była to najlepsza szczotka, mi często plącze włosy. A jeśli chodzi o nawilżanie, używam olejków na końcówki i jakieś tam inne odżywki czy maskę. Co do podcinania włosów to zamierzam odwlekanie pójścia do fryzjera jak najdłużej, nie mogę znieść tego, że fryzjerzy nie słuchają, gdy mówi się ile chce się tych włosów ściąć ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :*
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny blog przeczytałam większość wpisów :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz super wersję Tangle! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis, skorzystam z rad, :)
    Ja jeszcze polecam serum na końcówki Marion. ;)

    Obserwuję, xmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piekne włosy!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. sweet,style and smile..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń

Strona główna