niedziela, 13 września 2015

Coraz bliżej jesień

Kochane czytelniczki!

Wy też zauważyłyście, że jesień zbliża się wielkimi krokami? Niestety najgorsze jest to, że wraz jesienią coraz częściej odczuwamy zimne dni. Nie lubię zimna i tęsknię już za wakacjami i upałami. Ale niestety na takie chwile będziemy musieli jeszcze poczekać. Teraz czekają nas długie wieczory i deszczowe, szare dni. Tak więc oby przetrwać do wiosny.
Poza tym niestety z tej pogody już zdążyłam się rozchorować. Mam nadzieję, że mi przejdzie, bo nie czuję się najlepiej.





Ale poza tym jesień ma swoje dobre strony. Z drzew spadają kolorowe liście, które nadają uroku zdjęciom. Jest wiele takich skarbów jesieni. Wystarczy je tylko dostrzec i odpowiednio sfotografować. Co nie jest takie trudne. W najbliższym czasie mam nadzieję, że wybiorę się na takie właśnie zdjęcia. Muszę jeszcze tylko trochę poczekać na te kolorowe liście.

Obiecuję, że pokażę te zdjęcia na blogu. Oczywiście jeśli pomysł ''wypali'' i znajdę na to choć chwilę czasu, bo teraz krucho u mnie z tym ''wolnym czasem''. Odkąd zaczęła się szkoła nie mam po prostu na nic czasu. Nadmiar tych obowiązków mnie po prostu przeraża. Dlatego właśnie muszę sobie odpowiednio zaplanować każde popołudnie, aby znaleźć na wszystko czas, choć nie zawsze mi się to udaje.

Tak więc jesień ma wiele pozytywnych jak i negatywnych cech.
Nie będę się zbyt długo rozpisywać tylko od razu zapraszam do oglądania takich typowo jesiennych zdjęć. Jak widać uwielbiam brzozy. Gdzieś czytałam, że podobno brzozy zarażają taką pozytywną energią. Kilka takich brzózek rośnie właśnie u mnie na podwórku.
Chciałabym Was również bardzo przeprosić, że tak zaniedbałam ostatnio bloga. Muszę to koniecznie zmienić.
























22 komentarze:

  1. Bardzo fajny post :) a przede wszystkim zdjecia :) Well done!

    --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com <--

    + Obserwuję i nie ukrywam, że liczę na to samo z Twojej strony ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, podobnie, jak te niżej. ;) Nadrabiam zaległości w czytaniu. ;) Masz naprawdę ciekawe pomysły na posty. Sobie samej tego życzę, a Tobie powodzenia w dalszym blogowaniu! Będę częściej z chęcią tutaj zaglądać!;) Zapraszam do mnie na nowy post!:) Bardzo ucieszy mnie, jeśli zostaniesz na dłużej! ;))

    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, jesień czuć już czasami bardzo mocno. Uwielbiam jesień, dlatego cieszę się na tą porę roku :)

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :) zdecydowanie czuje już jesień

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę!

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też choruje niestety ;*
    Ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będę komentowała nowe posty ;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, mam nadzieję, że jesień szybko minie ;)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ciekawy post, myślę że znany :)
    Obserwuję, jak tak bardzo na to liczyłaś i czekam na super oryginalne, inspirujące posty :)
    http://wanttobewatched.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Również tęsknię za ciepłem, choć ostatnie dni były w miarę :) Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie wole jesień, moja ulubiona pora roku ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powrotu do zdrowia! ;* Prześliczne zdjęcia. Tak spodobał mi się Twój blog, że musiałam zaobserwować. ♥ A instagram prowadzisz pięknie, już obserwuję. :)
    Pozdrawiam. ♥

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka życzę!
    Piękne zdjęcia :D
    Ja osobiście ni przepadam za jesienią ;/
    Poklikasz u mnie?
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę zdrówka!
    Zdjęcia są przepiękne - szczególnie ostatnie wręcz magiczne...
    Ja nie przepadam za jesienią, chociaż plusem jest to, że obok naszej szkoły rozgrywają się bitwy na kasztany (ehh, co za dzieci z nas). ;DD
    Twój blog jest znakomity, także z chęcią obserwuję i będę komentować nowe posty. ;33

    Mój zwariowany świat: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, żywy kolorek kurteczki:)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kurtka, super zdjęcia!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurteczka najlepsza ♥
    Super zdjęcia !♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kanarkowa kurteczka ♥ Idealna na jesienne dni !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna kurteczka ;) pięknie wyszlas na zdjęciach :*
    dodałam do obserwowanych,milo mi będzie,jezeli tez mnie dodasz ;) pozdrawiam :* http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Strona główna