środa, 23 września 2015

Bądź sobą - czyli jak nie przejmować się opinią innych

Kochane czytelniczki!

Dzisiaj postanowiłam Was zmotywować do po prostu bycia sobą. Wydaje się to banalnie proste prawda? Jednak muszę Wam powiedzieć, że wcale tak nie jest. Obsesyjnie przejmujemy się opinią innych, zamiast po prostu żyć i robić to co nam się podoba. Myślimy - bo przecież jeszcze ktoś coś sobie pomyśli, powie, skrytykuje nas. Spróbujmy to zmienić! Życie jest tylko jedno! Przestań się przejmować tym co powiedzą o Tobie inni. Rób to co kochasz i spełniaj marzenia! Przekonasz się tak jak ja niedawno, że warto być sobą.




Może najpierw zacznij od podniesienia swojej samooceny. Dostrzeż swoje zalety, a nie tylko wady. Spróbuj zaakceptować siebie taką jaką jesteś, pomimo swoich wad. Nikt z nas nie jest idealny, ale mimo tego można dążyć do tej ''idealności''. Jeśli polubisz siebie inni również będą inaczej Cię postrzegać.

Oprócz tego pamiętaj aby zawsze być sobą. Nie udawaj nikogo kim nie jesteś. To najgorsze co może być. Bądź sobą, bądź pewna siebie i spełniaj swoje marzenia. A najważniejsze - rób to co kochasz. Nie przejmuj się opinią innych. Nawet jeśli krytykują Cię w tym co robisz.

Weźmy na przykład taka sytuację:
''Założysz bloga, a lubisz to robić, to twoja pasja i świetnie się czujesz robiąc to. Jednak ktoś wyśmieje cię, skrytykuje lub wytknie to co robisz źle'' Najgorsze to co możesz wtedy zrobić to posłuchać tej osoby, przyznać jej rację i pomyśleć ''faktycznie ma rację'' i usunąć bloga.
 Ale dlaczego masz rezygnować z tego co kochasz, bo komuś to się nie podoba? Lepiej nie przejmuj się tym i rób swoje. Spotkasz jeszcze mnóstwo ludzi w życiu i nie raz narzucą ci swoje zdanie lub wyśmieją to co robisz. Nie trać więc życia na takie błahostki. Przestań się przejmować tym co ktoś powie. Olej to po prostu i żyj swoim życiem. Przeżyj je najlepiej jak potrafisz, aby potem nie żałować i mieć co wspominać.

Gratuluję tym co dotrwali do końca. Mam nadzieję, że się podobało. Naszło mnie ostatnio na przemyślenia stąd pomysł na post. A teraz zapraszam do oglądania zdjęć. Ostatnio kupiłam w Sinsay tą cudowną koszulę i po prostu się w niej zakochałam. Jest ona idealna na taką pogodę jak teraz. A przy okazji teraz od dzisiaj mamy już jesień.























15 komentarzy:

  1. Świetny post ;)
    taki życiowy ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje bloga :) dzięki, za dobrą, pocieszającą radę. Szukałam ostatnio na wielu blogach właśnie takich życiowych postów. Gdyby nie twój komentarz pod moim postem na moim blogu, pewnie bym nie znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry post :))
    Ja w sumie nauczyłam się tego niedawno żeby nie przejmować się opinią innych :))
    Śliczne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, wpadłam przypadkiem na Twojego bloga, ale sądzę, że będę wpadać częściej, bo bardzo ciekawie piszesz :) Znam mnóstwo osób, które pod wpływem innych niestety rezygnowały ze swoich pasji, bo zostały wyśmiane. Ale czy naprawdę aż tak ważna jest opinia osób, które w zasadzie można policzyć na placach (najczęściej są to osoby z naszego bliskiego otoczenia), przecież jest tyle ludzi na świecie, którzy będą nas jeszcze motywować i wspierać - takich trzeba szukać, a nie przejmować się nic nieznaczącymi jednostkami ;) A bluzka jest śliczna, dodaje Ci uroku ;) Obserwuję i zapraszam do mnie - może też Ci się u mnie spodoba. Będzie mi miło jak również zaobserwujesz ;)
    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    http://marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    Ja gdy poszedłem do gimnazjum zacząłem przejmować się strasznie opinią innych osób.
    Jednak zamiast chodzić z głową w dół zacząłem dostrzegać swoje zalety :)
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja tylko szkoda,że nie dodałaś zdjęć całości :) śliczna koszula :) ja teraz poszłam do technikum i było spotkanie zapoznawcze pod koniec lipca - na nim było trochę sztywno ale już 1 września wszyscy z wszystkimi gadali :)
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/09/83-moja-pielegnacja-paznokci.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry post i ciekawy temat.
    Bo przecież najważniejsze jest to aby się nie przejmować opinią innych ;)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga : http://pauluuuu.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, bardzo dobre rady, nie można się za bardzo przejmować opinią innych ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobre rady. Ja rok temu przejmowałam sie opinią innych i moim wyglądem. W lustrze widziałam, że jestem mga chuda i wyglądam jak anorektycna, a nawet nie miałam niedowagi. Dziś uważam, e jestem idealna i nie warto wmawaić sobie, że jest się takim a takim, bo te kompleksy to biorą się z tego, że sobie je wymyslamy i wmawiamy a inni nawet tego nie widza :)


    OdpowiedzUsuń
  11. więc jak wcześniej pisałam nie przejmujcie się dziewcyny, jesteście idealne!

    Blog - click ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna koszula! w ogole ładna z Ciebie dziewczyna :D Zapraszam do mnie, jesli podoba Ci sie moj blog, zaobserwuj - odwdzięczę sie :) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi na przykład bardzo ciężko jest być pewną siebie, i również ciężko mi znaleźć w sobie jakieś zalety. Ale do idealności chyba dąży każdy z nas nie zastanawiając się, że jakby tak każdy byłby idealny, życie byłoby nudne :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja próbuje być sobą, ale no czasami nie potrafię nie przejmować się ludźmi, niestety

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Post na prawde bardzo dobrze przygotowany. Mysle,ze to co piszesz, trafia do ludzi ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Strona główna