środa, 19 sierpnia 2015

Poznaj mnie bliżej czyli kilka faktów o mnie

Witajcie kochani!

Postanowiłam zrobić post, w którym zamieszczę kilka faktów o mnie. Dzięki temu mam nadzieję, że dowiecie się trochę o waszej blogerce. Postaram się zebrać kilka prawdziwych faktów, aby powstał sensowny post. Mam nadzieję, że kiedy bliżej mnie poznacie milej będzie czytało Wam się moje kolejne posty. A więc zaczynamy...




❤ Tak jak wiecie interesuje się fotografią. Moja przygoda z nią trwa już ponad rok, jednak zauważyłam postępy i moje zdjęcia są coraz lepsze.

❤ Oprócz fotografii fascynuje mnie kultura Chorwacji i Ameryki. W przyszłości bardzo chciałabym odwiedzić oba te miejsca i mam nadzieję, że mi się wkrótce uda.

❤ Uwielbiam czytać książki. Mogłabym całe dnie poświęcić na to zajęcie. W przyszłości sama chciałabym napisać własną książkę.

❤ Boję się różnorodnych robaków i owadów. Od pająków aż po pszczoły. Można więc powiedzieć, że mam entomofobie.

❤ Mam dziwny nawyk. A mianowicie nie wypije po kimś z tej samej szklanki czy butelki. Muszę mieć wszystko czyste i umyte.

❤ Nie lubię swojego charakteru. Jestem nieśmiała i często brak mi pewności siebie. Myślę, że dzięki pisaniu tego bloga mój charakter ciut się zmieni i spojrzę na to z innej perspektywy.

❤ Nie zbyt lubię sport jak i wf. Jedynie bardzo lubię grać w tenisa, jeździć rowerem i pływać.

❤ Łatwo mnie zdenerwować. Zresztą ja w kółko się czymś denerwuje albo stresuje na zapas.

❤ Lubię chodzić na zakupy. Od razu poprawia mi się humor gdy kupie sobie jakiś fajny ciuszek czy rzecz.

❤ Uwielbiam lody. Mogłabym je jeść tonami. Nigdy mi się po prostu nie znudzą.

❤ Zazwyczaj wcześnie wstaję. Nawet w wakacje potrafię wstać o 6 czy 7 bez żadnego problemu.

❤ Lubię porządek i dlatego zawsze muszę mieć wszystko poukładane. Wyjątek stanowi jedynie moja torebka.

❤ Kocham Mazury. Szum lasu, łagodną taflę jeziora. Jednym słowem mogłabym tam mieszkać.

❤ Szybko się do czegoś przyzwyczajam i nie lubię zmian.

❤ Nie lubię kopiowania, papugowania. Uważam, że każdy potrafi stworzyć coś oryginalnego i nie warto bezmyślnie kopiować od kogoś.

I to by było chyba na tyle. Myślę, że teraz lepiej mnie poznaliście. A teraz zapraszam do oglądania zdjęć takich typowo letnich :)









































23 komentarze:

  1. Ja się boję motyli, wyobraź sobie zdziwienie na twarzach znajomych, gdy gdzieś idziemy i motyl leci, haha

    NOWY POST NA BLOGU → KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. 3,6,7,9,10 - mam tak samo :)
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawe fakty! ;)

    xoxo // lichette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wygląd bloga ;)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za miły komenatzr na moim blogu i za obserwację.
    Oczywscie odwdzieczam sie tym samym i również obseruje :)
    http://paulik16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia i ciekawe fakty❤
    www.normalpeoplesucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie tutaj masz! Super zdjęcia! Zapraszam Cię do mnie i zachęcam serdecznie do obserwacji!♥ Myślę że warto :)
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog ;)
    Obserwuje
    zdwojonasila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy post :)
    zapraszam http://othercolorsoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! :)
    Ja też kocham mazury! <3
    Papugowanie-to coś czego ja też nienawidzę :)
    Obserwuje cię kochana, bo twój blog wydaje się ciekawy :)
    http://smileewelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow super opis, świetny blog, a zdjęcia śliczne, obserwuję i liczę na to samo ;*
    krejzikarola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł z tymi faktami. Uważam, że czytelnicy (czyli My :)) możemy Cię bliżej poznać.
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetnego bloga!
    Odwdzięczam się za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi niestety bardzo ciężko jest wstać z łóżka nawet koło godziny 10.00 :)

    Zapraszam do mnie http://teenzoom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też nienawidzę pająków i przeróżnych owadów, gadów, płazów fuj XD
    świetne fakty! pozdrawiam ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z owadów boję się jedynie chrząszczy ;D Świetne fakty :) I ładne zdjecia ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie to jesteśmy trochę do siebie podobne :). Ja się bałam strasznie wszystkich robaków i pająków, ale postanowiłam sobie tak po prostu, że w te wakacje muszę przestać się ich bać. I się udało, wmawiałam sobie, że one nic mi nie zrobią i już. Też się brzydziłam wypić np. z tej samej szklanki. Teraz to też dla mnie żaden problem. Ale lubię czystość i porządek :).
    Obserwujemy? Dałabyś znać jak tak u mnie? :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka z tych faktów wręcz idealnie do mnie pasują :D Też lubię zakupy i lody, chciałabym pojechać do Chorwacji. :)
    http://monikakurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również uwielbiam czytać książki i panicznie boję się wszelkiego rodzaju pająków, natomiast zupełny porządek to nie dla mnie, nie odnajduję się w nim.
    Rzeczywiście, teraz znamy cię trochę lepiej. Blog na pewno pozwoli ci się trochę otworzyć, powodzenia!

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjecia ;)
    post jak najbardziej ciekawy ;)
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Strona główna