niedziela, 19 lipca 2015

Nowy Początek Bloga. :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu.  :)
Mam nadzieję, że łatwo się nie poddam i jeszcze długo nie zrezygnuje z blogowania. Bloga miałam już wcześniej, ale pousuwałam posty, bo wiele z nich mi się nie podobało. Postanowiłam więc teraz zacząć od nowa.

Teraz parę słów o mnie. Jestem Karolina, mam 15 lat i mieszkam w województwie mazowieckim. Od ponad roku interesuje się fotografią, a od niedawna dekoracją wnętrz. Uwielbiam robić zdjęcia, a z moim aparatem nie rozstaje się ani na krok. Założenie bloga było dla mnie trudną decyzją, gdyż długo nie byłam pewna czy sobie z tym poradzę. Miałam jak każdy wiele wątpliwości. Jednak doszłam do wniosku, że warto spróbować czegoś nowego.
Jednymi z moich mini problemów związanymi i dotyczącymi bloga są:
*systematyczność - czyli brak organizacji i wolnego czasu. Myślę jednak, że skoro są wakacje postaram się dodawać posty przynajmniej dwa razy w tygodniu.

* design - jednym słowem nie potrafię zrobić designu. Z czasem pewnie się nauczę, ale myślę że jest to jeden z ważniejszych elementów bloga.

* dobry post i dobre zdjęcia - z tym uważam że nie będzie zbyt wielkiego problemu, bo mam wiele pomysłów na zdjęcia jak i na posty. Od razu mówię nie mam jakiejś drogiej lustrzanki, ale małą lustrzankę jednoobiektywową. To jedynie mały szczegół, ale na razie wystarcza mi taka.


Poza tym chciałabym napisać, że bloga założyłam dzięki czytaniu blogów innych osób i sam pomysł z blogowaniem bardzo mnie zainspirował. Myślę, że na pierwszy post wystarczy tyle. Nie będę się za bardzo rozpisywać. Więcej o mnie dowiecie się w kolejnych postach. Zapraszam również na instagrama https://instagram.com/caroliv._/  


                                                         Witam na blogu! :)















25 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia
    życzę powodzenia w prowadzeniu bloga,
    coś o tej systematyczności wiem, bo sama do tej pory mam z nią problem :/
    ps. też mam 15 lat piąteczka :D
    pozdrawiam

    szare-oczy-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :*
    Systematyczność to też mój problem :3
    Ja nawet nie mam lustrzanki ale uważam, że jeśli jest dobre światło to każdy aparat zrobi dobre zdjęcia :)
    Zapraszam! Mogę zrobić ci designa jeśli chcesz :)
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie czekam na więcej postów! :)
    Tylko jak dodajesz zdjęcia, powiększ je na "bardzo duży", ładniej wyglądają :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, ładne okulary :)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;*
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia czekam na więcej. :D
    Też mam 15 lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, zapowiada się super. Na pewno będę wpadać! :*

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia!
    Powodzenia w blogowaniu ;)
    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :) WISH LISTA‎

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w dalszym blogowaniu
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że ja też będę mieć problem z systematycznością, ale może damy radę?
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. będę wpadać na twojego bloga :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenie w dalszym prowadzeniu!! :*
    śliczne zdjęcia❤
    wwwmnormalpeoplesucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.normalpeoplesucks.blogspot.com **

      Usuń
  13. No to życzę powodzenia, dużo obserwatorów i czytelników! :)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji u mnie http://imaginepenguin.blogspot.fi/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę powodzenia w blogowaniu od nowa. z pewnością uda Ci się do wszystkiego dojść, z czasem :)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pierwszy post, z ciekawością czekam na następne wpisy.
    Pozdrawiam :)
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też mam straaaszny problem z systematycznością ;-;
    kosodrzewinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też niedawno miałam nowy początek, stare blogi nie były czymś co lubię, a teraz odnalazłam to coś. Tak samo jak Ty interesuję się fotografią, właśnie dlatego tutaj jestem. Życzę powodzenia i sukcesów w pisaniu! :)
    Będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie: http://roksvyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Superowe ❤

    Mam nadzieję, że zajrzysz
    diamondworld1julie.blogspot.com

    Pozdrawiam ☀

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia! Powodzenia w blogowaniu :D Ja również zaczynam. Założyłam bloga dwa dni temu,ale właśnie postanowiłam, że pierwsze zajmę się designem i jakoś idzie.Staram się wzorować się blogami innych żeby sobie poradzić.
    Tobie też życzę żeby udało Ci się zrobić wygląd bloga jaki Ci się spodoba :) Miłych wakacji i pisania tutaj :D

    Zapraszam :)) -http://annie-maryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego prowadzenia bloga :) Śliczne zdjęcia <3 Ja również mam problemy z designem :) Ale z czasam to poprawiam :)

    http://wika-and-tika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny tag! twoj blog strasznie wciaga,chyba sie uzaleznilam:))))))))) masz piekny wyglad bloga oraz piekne zdjecia!
    ja dopiero zaczynam , moze wspolna obserwacja? zapraszam http://plaguee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog,z niecierpliwością czekam na następny post<3 Obserwuje
    licze że zajżysz i zaobserwujesz http://mlapeczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Strona główna